Smajerek Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 Jak wiadomo apetyt rosnie w miare jedzenia.I tak tez sie stało w moim przypadku.W zeszłym sezonie Pilot house 530 a w tym będzie to cudo(link).Niemniej po wpłacie pierwszej transzy ogarnął mnie stres.Poradzcie co o tym sądzicie???Łódz nazywa się Coral 750 i dokładam do niej silnik Mercruiser 4.3. http://otomoto.pl/jacht-motorowy-coral-750-okazja-2012-B222233.html [edit - zmieniłem tytuł na konkretny] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 U mnie, w Giżycku, pływa kilka takich na czarterach. Oglądałem w ubiegłym sezonie i moim zdaniem dobra relacja ceny do treści ;) Wcześniej w innej stoczni/szkutni to był Delfin 650 i i to była "kupa", ale Coral przeszedł lifting, poprawiono niedociągnięcia i wg. mnie teraz prezentuje się naprawdę ciekawie. Zwłaszcza z otwieraną owiewką w aluminium. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny_bravo750 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 kobieta gratis? z tymi silnikami dziwnie .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 Rzeczywiście o starym Delfinie słyszało się dużo niepochlebnych opinii jeżeli chodzi o jakość wykonania. Ten Coral wygląda naprawdę dobrze w stosunku do ceny. Jestem ciekaw twojej opinii o łódce oczywiście jak już popływasz. Widziałem chyba ten model z podłużną szybką na nadbudówce zamiast tych okienek i jeszcze lepiej wyglądał. Życzę abyś był zadowolony i oby to była fajna łodka za chyba fajne pieniądze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 Nie ma na forum użytkownika Corala ani nawet starego Delfina więc trudno o opinie. Faktem jest, że Delfin miał sporo mankamentów. Corale, które oglądałem na targach były dużo lepiej wykonane i o klasę lepiej wykończone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Słówek kilka jeśli można. Pierwotnie Delfin zaprojektowany był jako bardzo uniwersalna jednostka która mogłaby konkurować z kabinowymi łodziami amerykańskimi. Obszerna i wysoka kabina mieściła swobodne miejsca do spania dla 5 osób. Turystyczny kibelek chemiczny pod przednią koją. Jednostka przewidziana była do montażu silnika zaburtowego mocy do 200KM. Szerokie i dość płaskie dno (nie pamiętam 18 albo 20 stopni) predysponowało jednostkę do pływań na jeziorach. Łódka bardzo szybko wchodziła w ślizg i osiągała bardzo dobre prędkości z silnikiem 150KM. Wysoka burta przeszkadzała w szybkim pływaniu przy duży wietrze. Trzeba było łódkę mocno trymować. Przydałyby się trymklapy. Długość 7,5m to długość całkowita ze wszystkimi nawisami. Długość użytkowa jest o wiele mniejsza. To tak w skrócie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzalewski Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 jachcik wygląda niebrzydko, jaka stocznia to robi ? silnik Mercruiser 4.3 wydaje się optymalny do tego, myślę że to już nowszy MPI ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smajerek Opublikowano 21 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Postanowiłem zapakowac ganik.Uchował się jeszcze jeden w Belgii gdzie handlują silnikami.Tańszy i zarazem zdecydowanie(podobno)mniej awaryjny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czeczen Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Faktycznie bardzo ładnie się prezentuje i wydaje się bardzo przemyślana przestrzeń użytkowa. A może jakiś cichy dieselek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzalewski Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 z tego co piszą to 45tyś netto sobie liczy producent za 3.0 z przekładnią, więc pewnie w lepszej cenie dostałeś 4.3 Czeczen co mu polecasz z dieselków, aby było nowe i odpowiednikiem osiągów 4.3 V6 TKS 190KM ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czeczen Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Nie bardzo się znam na dieslach, ale może warto rozważyć jakąś pentę? Jak młodość przeminie to taki koral pyrkający na dieselku na starość jak znalazł :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack Sparrow Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Ktoś napisał dobra relacja treści do ceny a ja dodam ale nie do wagi ;) Interesowałem się trochę tym sprzętem trochę wiatrem podszyty ale może tak ma być i oczywiście producent na przestrzeni krótkiego czasu może wiele dobrych zmian poczynić jeśli chce więc niech się kolega cieszy nowym nabytkiem . Wracając do ceny jest dobra bo porównując ją np. z Lemą to jest różnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcink Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Gdyby ktoś był zainteresowany producentem podaje link bo dosyć trudno znaleźć z guglu ;) http://www.mazurymotorowki.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czeczen Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Jack masz a myśli "wiatrem podszyty" że laminat cieki, odchudzony, oszczędny... przez co miękki kadłub, mocno pracujący na wodzie i fali? jeśli tak to bardzo niekorzystnie dla łodzi ślizgowej. Ja mam właśnie cienki laminat i łódka bardzo pracuje na fali - przez co nie mogę nią wypłynąć na zalew, gdy inne łódki podobnej długości płyną normalnie w ślizgu. Jest bardzo nieprzyjemne wrażenie jak by miała się zaraz rozpaść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack Sparrow Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Nie róbmy wojny :) bo zaraz odezwie się po telefonie kolegi z wątpliwościami producent i będzie chaja .Biorąc pod uwagę tylko porównania to łajbie przy tej wielkości brakuje jakieś 500 kg a nie jest produkowana w technice próżniowej co pozwala na wykonanie mocnych ale cienkich laminatów. Bartek nie jednokrotnie łajba ma złe własności nautyczne i tak już pozostanie ale skoro stawiasz na laminat to ja tego nie neguję oczywiście porównania o których piszę tyczą się uznanych producentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smajerek Opublikowano 22 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 No to grubo!!!!!!!!!!!!!A może inaczej.Ile powinna ważyć?Bo zaczynam rozważać możliwośc małego trzęsienia ziemi............. >:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smajerek Opublikowano 22 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Podaje ich strone www.coralyacht.eu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giees Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Coś mi się kojarzy, że parę lat temu na targach w Poznaniu rozmawiałem z producentem tej łodzi i jakoś zostało mi w pamięci, że wykonana ona jest w technologii sklejkowej i zalaminowana. No chyba, że się mylę O0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzalewski Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Biorąc pod uwagę tylko porównania to łajbie przy tej wielkości brakuje jakieś 500 kg waga suchej skorupy, bez silnika 1360kg, tak naprawdę nie wiemy co waży te 1360kg, oraz ile waży taka łódź kompletna dla klienta, powiedzmy z silnikiem 4.3 , jak kolega kupi to niech zważy, myślę że nie będzie to niska waga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Coś mi się kojarzy, że parę lat temu na targach w Poznaniu rozmawiałem z producentem tej łodzi i jakoś zostało mi w pamięci, że wykonana ona jest w technologii sklejkowej i zalaminowana. No chyba, że się mylę O0. Nie Grzesiek, to nie ta łodka z pewnością, bedąc na targach w Poznaniu w 2010 roku ogladalismy ją z Arkiem, i zwrócilismy na nią uwagę ,miała ładna kolorystykę, i sprawiała dobre wrazenie.Mi nie podobały sie fotele i kanapy, no ale to rzecz gustu. Piszecie,ze brakuje jej jakies 500 kg, jesli waży 1350kg, to uważam,ze nie jest to zanizona waga, moja łodka pusta bez silnika wazy 1350kg, nie doczytałem czy Coral tyle waży z silnikiem czy bez. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smajerek Opublikowano 22 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Rozmawiałem i mówi ze bez silnika 1350-1450 kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzalewski Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 silnik, napęd, osprzęt i podejrzewam, że na wasze wyjdzie ponad 2t. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack Sparrow Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Mariusz to jest waga bez silnika tak wyczytałem , moja 6,35 m. waży bez silnika 1080 +- 50 kg. Kolego @ Smajerek złe pytanie ile powinna ważyć . Ma certyfikat więc ktoś bierze odpowiedzialność tak jak pisałem spokojnie - pytasz o opinie a my je wyrażamy ale łodzi nie produkujemy ;). Musisz wyznawać zasadę jak coś kupisz lub prawie kupisz to nie pytaj po o opinie bo to już nie ma większego znaczenia poszukaj łodzi typu Texas, Lema i porównaj wagę dla uspokojenia powtarzam to tylko nasze opinie 8) Kolego @ mzalewski z całym szacunkiem tak jakbyś nie zrozumiał o czy piszemy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Mam fotki Delfina i Corala - od razu widać różnice... http://img534.imageshack.us/img534/5127/delfinb.jpg http://img819.imageshack.us/img819/6660/dsc00071yi.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzalewski Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 postęp jest olbrzymi, producent wykonał kawał dobrej roboty. Wystarczy spojrzeć, na same linie, tapicerkę widać że producent zainwestował w stylistę. Dodatkowym plusem jest montowanie silników wbudowanych, gdzie jest tendencja, do obniżania kosztów wstępnych spychając zakup zaburtowca po stronie klienta. Podejrzewam też, że właściwości pływające poprawiły się wskutek montażu silnika wbudowanego, gdyż trochę zmienił się rozkład mas. warto zainwestować w dywan kokpitowy. http://images47.fotosik.pl/1693/2b89d78ae1fe7c4amed.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.