Skocz do zawartości

G-700 Speed


marcink
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jakaś nowość polskiej myśli technicznej ? :)

http://allegro.pl/lodz-motorowa-g-700-speed-prefabrykacja-skorupa-i3059883017.html

 

 

CENA 39900 BRUTTO !!!

Otrzymujesz pełną fakturę VAT stanowiącą jednocześnie pełną gwarancję producenta na zakupioną skorupę .

 

Cena obejmuje prefabrykacje laminatową ( skorupa goła )

 

 

DŁUGOŚĆ 7. 0m

SZEROKOŚĆ 2.5 m

WAGA 980 kg

ZAŁOGA 6

PREFEROWANA MOC SILNIKA 120 Hp – 200 Hp

CE KATEGORIA C

 

 

Wyposażenie dodatkowe do skorupy ( opcja po wycenie wymaga wystawienia dodatkowej aukcji )

 

 

1 Owiewka z szybami

2 Spoiler laminat

3 Spoiler inox rura fi 25

4 Fotel sternika ze stopą

5 Fotel sternika ze zlewozmywakiem

6 Podest z montażem

7 Zbiornik paliwa 90l polipropylen z przyłączem

8 Zbiornik inox 130 l

9 Poduchy do kabiny z materiału

10 Poduchy do kokpitu ze skaju

11 Poduchy do kokpitu z masakrylu

12 Układ sterowania mechaniczny

13 Układ sterowania hydrauliczny

14 Cabrio

15 Relingi ( kosz dziobowy i rufowy)

16 Zbiornik wody pitnej 100 l z przyłączem i kranem

17 Teek w kokpicie

18 TEK-DEK w kokpicie

19 Teek na podest

20 Flixoteek na podest

21 Sklejka teekowa w kabinie na podłodze

22 Oświetlenie w kabinie

23 Oświetlenie w kokpicie

24 Oświetlenie nawigacyjne

25 Kuchenka gazowa 2-palnikowa z wężem i reduktorem

26 Sprzęt audio

27 Okna boczne pokładowe 1szt

28 Okno szyber dach 50x50 szt 1

29 WC chemiczne

30 Klakson (trąbki szt 1)

31 Wycieraczki do szyb szt1

32 Kabrio nad kokpitem z materiału nieprzemakalnego

33 Siedziska w kokpicie szerokie laminat

34 Pompa zęzowa

35 Przyczepa

36 Silnik

a9350a2cd3900ce3.jpg.3669c0dcbe9e26dff572f8288772d4f5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba trochę na tym to polega, dziś nie dziwi wspólna platforma dla kilku aut, więc dlaczego nie łodzie zwłaszcza w klasie tkz. budżetowej. 

 

mnie się troszkę linie nie podobają, brak konsekwencji stylistycznej, proste i łuki, ale ogólnie jest dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na Polskie realia to powiedziałbym, że konstrukcja odważna :) Był czas gdzie królowały klony rybitwy, romany, teraz widać rozwój w budowie łodzi klasy 7m :)

@MIKE_G: z jednego z postów Zibiego wynika, że mieliście (Zibi miał) "sporo wspólnego" z powstaniem delfina ;) wiec w pewien sposób możecie się cieszyć z uznania przez innych skoro bazują swoje konstrukcje na Waszej :) pomijam inne aspekty prawno-moralne....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi nowość.

Z całym szacunkiem ,wiem że chcesz dobrze, jak się zastanowić nad  tematem to są generalnie dwie skorupy,z jednej robi się łodzie spod dzisiejszego znaku Coral i z drugiej łodzie spod znaku Rostyl 222, na bazie której powstał Cobrey i nie tylko,jak się mylę to paru kolegów z forum wie trochę więcej na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na Polskie realia to powiedziałbym, że konstrukcja odważna :) Był czas gdzie królowały klony rybitwy, romany, teraz widać rozwój w budowie łodzi klasy 7m :)

@MIKE_G: z jednego z postów Zibiego wynika, że mieliście (Zibi miał) "sporo wspólnego" z powstaniem delfina ;) wiec w pewien sposób możecie się cieszyć z uznania przez innych skoro bazują swoje konstrukcje na Waszej :) pomijam inne aspekty prawno-moralne....

 

Czy miał dużo wspólnego? No miał.... zaprojektował i zbudował od początku model, forme i kilka pierwszych sztuk

Cieszylibyśmy się gdyby nie to, że w 1995 roku forma została skradziona z hali podczas przestoju produkcyjnego i ktoś inny zaczął produkować te łodzie

Nie zdążyliśmy opatentować kształtu i tak oto ktoś korzysta z naszej a właściwie Zibi'ego cięzkiej pracy

 

Szukam tylko jakiejś wzmianki o tym, że ktoś te łodzie własnoręcznie zaprojektował jak to ma np. miejsce w przypadku Tintorery ze Szczecina gdzie producent poprosił mnie o podpisanie papieru, że nie będę kopiował jego projektu kiedy chciałem kupić pusty kadłub dla kolegi z anglii do wyścigów klasy 3B. Szkoda tylko, że to konstrukcja z Norwegii z początku lat 90tych

 

No niestety polskie realia....

Z Madnessem już nikomu nie pójdzie tak łatwo  >:D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba trochę na tym to polega, dziś nie dziwi wspólna platforma dla kilku aut, więc dlaczego nie łodzie zwłaszcza w klasie tkz. budżetowej. 

 

mnie się troszkę linie nie podobają, brak konsekwencji stylistycznej, proste i łuki, ale ogólnie jest dobrze

 

Wspólna platforma ok. Ale nie robienie kopii bez pozwolenia

Poza tym to projekt z początku lat 90tych.

Owiewkę tylko zmienili i dodali paskudne relingi i dziwne spojlery

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt stylistyka trochę odważna, ale może wyznaczają nowe trendy

 

pamiętam, jak wszedł parę lat temu nowy dizajn BMW, mało komu się podobał a teraz większości.

 

jeśli chodzi o wzór to dzisiaj trudno o to oskarżać ostatnie firmy, bo według mnie nie są winne, gdyż nabyły "produkt" na stan dzisiejszy bez wad prawnych, skoro produkt nie był zastrzeżony. I tak naprawdę one mogą dziś dochodzić swoich praw z tytułu dobrego imienia.  W dodatku każdy produkt powinien mieć ograniczone czasowo patenty. 

 

Oczywiście szkoda, że Twórcy na tym nie zarobili, bo im się należało, wtedy jednak dopiero nasza demokracja powstawała i nie było takiego znaczenia patentów, jak dzisiaj, znaczy dzisiaj mamy ostre przegięcie w drugą stronę.

 

To że projekt z lat 90-tych to nic nowego, nie takie firmy korzystają ze wzorów zwłaszcza dołów kadłuba z dawnych lat, nawet wracają do starych "dołów" 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Marcin, trochę wywołałeś mnie do tablicy, więc zajmę stanowisko.

 

Jak zauważyłeś, nikt nikomu nie odbiera dobrego imienia.

Mike też nikogo o nic nie oskarża, pisze jedynie co mu się nie podoba  :)

A już dzisiaj można wyrazić swoją opinię, tak myślę, chociaż nie o wszystkim.

 

Aby uciąć dociekania i domysły na temat "Delfinów" powiem tak:

gdybym widział w przeszłości możliwości egzekwowania swoich praw, to bym to zrobił.

Niestety jak wspomniałeś, takie były czasy, że wiele spraw uchodziło bezkarnie i tak jest do dzisiaj :(

 

Nie zmienia to jednak postaci rzeczy, że pierwszy "Delfin" jest całkowicie moją konstrukcją!

Wszelkie następne modele mają zmieniony design, dno jednak pozostało bez zmian,

bo na jeziora jest bardzo dobre 8)

Zrobię skany zdjęć pierwszego egzemplarza i przedstawię w jakiejś galerii.

Będziecie mogli ocenić co i jak ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Zibi:

Załóż wątek i napisz co i jak było, na pewno każdy z zainteresowaniem przeczyta!

Myślę, że odpowiednia strona w internecie (wypozycjonowana na hasło: "łódź delfin") rozwiałaby wątpliwosci wszystkich co do autorstwa projektu i historii łodzi....ale to duskusja na inny temat, niech @Zibi opisze trochę swojej historii i niech wszyscy wiedzą jak było!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Marcin

założę jakiś wątek ze zdjęciami pierwszego egzemplarza.

Niewiele tych zdjęć znalazłem, ale zawsze coś.

Natomiast żeby promować dodatkowo "łódź delfin" w internecie?  ;)

Musiałby mnie ktoś porządnie zdzielić jakąś pałą :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...