marcink Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Jakaś nowość polskiej myśli technicznej ? :) http://allegro.pl/lodz-motorowa-g-700-speed-prefabrykacja-skorupa-i3059883017.html CENA 39900 BRUTTO !!! Otrzymujesz pełną fakturę VAT stanowiącą jednocześnie pełną gwarancję producenta na zakupioną skorupę . Cena obejmuje prefabrykacje laminatową ( skorupa goła ) DŁUGOŚĆ 7. 0m SZEROKOŚĆ 2.5 m WAGA 980 kg ZAŁOGA 6 PREFEROWANA MOC SILNIKA 120 Hp – 200 Hp CE KATEGORIA C Wyposażenie dodatkowe do skorupy ( opcja po wycenie wymaga wystawienia dodatkowej aukcji ) 1 Owiewka z szybami 2 Spoiler laminat 3 Spoiler inox rura fi 25 4 Fotel sternika ze stopą 5 Fotel sternika ze zlewozmywakiem 6 Podest z montażem 7 Zbiornik paliwa 90l polipropylen z przyłączem 8 Zbiornik inox 130 l 9 Poduchy do kabiny z materiału 10 Poduchy do kokpitu ze skaju 11 Poduchy do kokpitu z masakrylu 12 Układ sterowania mechaniczny 13 Układ sterowania hydrauliczny 14 Cabrio 15 Relingi ( kosz dziobowy i rufowy) 16 Zbiornik wody pitnej 100 l z przyłączem i kranem 17 Teek w kokpicie 18 TEK-DEK w kokpicie 19 Teek na podest 20 Flixoteek na podest 21 Sklejka teekowa w kabinie na podłodze 22 Oświetlenie w kabinie 23 Oświetlenie w kokpicie 24 Oświetlenie nawigacyjne 25 Kuchenka gazowa 2-palnikowa z wężem i reduktorem 26 Sprzęt audio 27 Okna boczne pokładowe 1szt 28 Okno szyber dach 50x50 szt 1 29 WC chemiczne 30 Klakson (trąbki szt 1) 31 Wycieraczki do szyb szt1 32 Kabrio nad kokpitem z materiału nieprzemakalnego 33 Siedziska w kokpicie szerokie laminat 34 Pompa zęzowa 35 Przyczepa 36 Silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzalewski Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 nabajerowany, jakby wyprzedzał swoją epokę trochę ;D ale generalnie podoba mi się .... myślę że na wodzie to się dobrze prezentuje cena kompletnego bez silnika pewnie będzie bliżej 100tyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKE_G Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 I kolejne wcielenie Delfina :-) G-700 Coral 750 Co będzie dalej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzalewski Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 chyba trochę na tym to polega, dziś nie dziwi wspólna platforma dla kilku aut, więc dlaczego nie łodzie zwłaszcza w klasie tkz. budżetowej. mnie się troszkę linie nie podobają, brak konsekwencji stylistycznej, proste i łuki, ale ogólnie jest dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcink Opublikowano 15 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Jak na Polskie realia to powiedziałbym, że konstrukcja odważna :) Był czas gdzie królowały klony rybitwy, romany, teraz widać rozwój w budowie łodzi klasy 7m :) @MIKE_G: z jednego z postów Zibiego wynika, że mieliście (Zibi miał) "sporo wspólnego" z powstaniem delfina ;) wiec w pewien sposób możecie się cieszyć z uznania przez innych skoro bazują swoje konstrukcje na Waszej :) pomijam inne aspekty prawno-moralne.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skipper Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Też mi nowość. Z całym szacunkiem ,wiem że chcesz dobrze, jak się zastanowić nad tematem to są generalnie dwie skorupy,z jednej robi się łodzie spod dzisiejszego znaku Coral i z drugiej łodzie spod znaku Rostyl 222, na bazie której powstał Cobrey i nie tylko,jak się mylę to paru kolegów z forum wie trochę więcej na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKE_G Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Jak na Polskie realia to powiedziałbym, że konstrukcja odważna :) Był czas gdzie królowały klony rybitwy, romany, teraz widać rozwój w budowie łodzi klasy 7m :) @MIKE_G: z jednego z postów Zibiego wynika, że mieliście (Zibi miał) "sporo wspólnego" z powstaniem delfina ;) wiec w pewien sposób możecie się cieszyć z uznania przez innych skoro bazują swoje konstrukcje na Waszej :) pomijam inne aspekty prawno-moralne.... Czy miał dużo wspólnego? No miał.... zaprojektował i zbudował od początku model, forme i kilka pierwszych sztuk Cieszylibyśmy się gdyby nie to, że w 1995 roku forma została skradziona z hali podczas przestoju produkcyjnego i ktoś inny zaczął produkować te łodzie Nie zdążyliśmy opatentować kształtu i tak oto ktoś korzysta z naszej a właściwie Zibi'ego cięzkiej pracy Szukam tylko jakiejś wzmianki o tym, że ktoś te łodzie własnoręcznie zaprojektował jak to ma np. miejsce w przypadku Tintorery ze Szczecina gdzie producent poprosił mnie o podpisanie papieru, że nie będę kopiował jego projektu kiedy chciałem kupić pusty kadłub dla kolegi z anglii do wyścigów klasy 3B. Szkoda tylko, że to konstrukcja z Norwegii z początku lat 90tych No niestety polskie realia.... Z Madnessem już nikomu nie pójdzie tak łatwo >:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKE_G Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 chyba trochę na tym to polega, dziś nie dziwi wspólna platforma dla kilku aut, więc dlaczego nie łodzie zwłaszcza w klasie tkz. budżetowej. mnie się troszkę linie nie podobają, brak konsekwencji stylistycznej, proste i łuki, ale ogólnie jest dobrze Wspólna platforma ok. Ale nie robienie kopii bez pozwolenia Poza tym to projekt z początku lat 90tych. Owiewkę tylko zmienili i dodali paskudne relingi i dziwne spojlery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzalewski Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 fakt stylistyka trochę odważna, ale może wyznaczają nowe trendy pamiętam, jak wszedł parę lat temu nowy dizajn BMW, mało komu się podobał a teraz większości. jeśli chodzi o wzór to dzisiaj trudno o to oskarżać ostatnie firmy, bo według mnie nie są winne, gdyż nabyły "produkt" na stan dzisiejszy bez wad prawnych, skoro produkt nie był zastrzeżony. I tak naprawdę one mogą dziś dochodzić swoich praw z tytułu dobrego imienia. W dodatku każdy produkt powinien mieć ograniczone czasowo patenty. Oczywiście szkoda, że Twórcy na tym nie zarobili, bo im się należało, wtedy jednak dopiero nasza demokracja powstawała i nie było takiego znaczenia patentów, jak dzisiaj, znaczy dzisiaj mamy ostre przegięcie w drugą stronę. To że projekt z lat 90-tych to nic nowego, nie takie firmy korzystają ze wzorów zwłaszcza dołów kadłuba z dawnych lat, nawet wracają do starych "dołów" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 @Marcin, trochę wywołałeś mnie do tablicy, więc zajmę stanowisko. Jak zauważyłeś, nikt nikomu nie odbiera dobrego imienia. Mike też nikogo o nic nie oskarża, pisze jedynie co mu się nie podoba :) A już dzisiaj można wyrazić swoją opinię, tak myślę, chociaż nie o wszystkim. Aby uciąć dociekania i domysły na temat "Delfinów" powiem tak: gdybym widział w przeszłości możliwości egzekwowania swoich praw, to bym to zrobił. Niestety jak wspomniałeś, takie były czasy, że wiele spraw uchodziło bezkarnie i tak jest do dzisiaj :( Nie zmienia to jednak postaci rzeczy, że pierwszy "Delfin" jest całkowicie moją konstrukcją! Wszelkie następne modele mają zmieniony design, dno jednak pozostało bez zmian, bo na jeziora jest bardzo dobre 8) Zrobię skany zdjęć pierwszego egzemplarza i przedstawię w jakiejś galerii. Będziecie mogli ocenić co i jak ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcink Opublikowano 16 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 @Zibi: Załóż wątek i napisz co i jak było, na pewno każdy z zainteresowaniem przeczyta! Myślę, że odpowiednia strona w internecie (wypozycjonowana na hasło: "łódź delfin") rozwiałaby wątpliwosci wszystkich co do autorstwa projektu i historii łodzi....ale to duskusja na inny temat, niech @Zibi opisze trochę swojej historii i niech wszyscy wiedzą jak było! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 @Marcin założę jakiś wątek ze zdjęciami pierwszego egzemplarza. Niewiele tych zdjęć znalazłem, ale zawsze coś. Natomiast żeby promować dodatkowo "łódź delfin" w internecie? ;) Musiałby mnie ktoś porządnie zdzielić jakąś pałą :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.