motster Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Witam Pytanie o Waszą ocenę jachtów Regal 26 Express, Sea Ray 265. Obydwa mają silnik MerCruiser 6,2 Bravo III Dla mnie ważne aby jacht + przyczepa <= 3500 t aby móc to ciągnąć za samochodem. A wydaje się, że te jachty są nieco cięższe niż deklarowane przez producenta (już nawet pomijam płyny typu paliwo i woda). O ile w Polsce ciągnięcie tego nie jest zbyt ryzykowne, to już przez Austrię tak. Czy ktoś ma doświadczenie w tych jachtach - proszę o pomoc i porady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marsik Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Wg mnie nie ma szans na zmieszczenie się z tymi jachtami z przyczepą w 3,5t. No moze SeaRay, ale wątpię. Przyczepa to min. ok. 650kg, zostaje 2.850kg ładowności. Regal widzę nominalnie 2.800kg., SeaRay 2500kg. To raczej wagi z najmniejszym silnikiem, bez żadnego wyposażenia. Do każdej trzeba dodać pewnie jakieś nie mniej niż ok. 300-400kg. Po prostu zapytaj u dilerów o realne wagi wyposażonego egzemplarza. Pytałem w Powerboats o SeaRaya 230 SSE. Nominalnie 2000kg, faktycznie interesujący mnie egz. ponad 2300kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motster Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Witam Mam niestety te same obawy. Regal to masa rzeczywista 3.000-3.100. Masy Sea Raya nie znam. Te jachty zostały podobno skonstruowane właśnie z myślą o możliwości ciągnięcia. Nie szukam jachtu stacjonarnego. Gdyby faktycznie masy te łączne przekraczały DMC 3500 kg to pozostaje Regal 2550 lub Cobalt 243 jako kabinówki. Przyczepy alu w mojej ocenie te też masa nie niższa niż 500 kg. Czy ma ktoś doświadczenie w masie Sea Rat 265 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Na boattest.com masz testy różnych łodzi. Jeśli ważą to różnica wychodzi jak wspomniał @Marsik ok 200-300kg więcej od katalogowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motster Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Dziękuję. Tak przeglądam sobie booattest.com i staram się porównywać. Nie zawsze są tam podane wszystkie parametry dla łodzi które mnie interesują (niestacjonarne), zaś najlepiej taką widzę uzyskać od osób, które w rzeczywistości sprawdziły te jachty: Regal 2550 Cobalt 24 Regal 26 Express Sea Ray 265 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.