AdrianHot Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 Witam wszystkich forumowiczow Sukalem sporo na forum jakis informacji na temat Lodzi Mazury Seamaster 175 Jednyne informacje jakie mozna uzyskac na to skandynawskich stronach internetowych. jezeli ktos ma jakies doswiadczenie z ta Lodzia prosze o opinie Ponizej podaje link o jaka Lodz chodzi https://www.ostmazury.pl/pl/oferta/lodzie/seamaster/30-sm175-new.html Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKE_G Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 Łajby nie znam więc się nie wypowiem jak pływa... Znam natomiast producenta - ludzie wiedzą co robią. Nie masz co się martwic o jakość laminatów czy samej produkcji Wszystko jest tak jak ma być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdrianHot Opublikowano 16 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 Dzieki za odpowiedz. Czekam na dalsze informacje. Bardzo malo mozna dowiedziec sie o tym modelu. Jest tylko jeden filmik na yt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceknie70 Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 Łódź dosyć długa i trochę waga niska w porównaniu do konkurencji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panpikuś Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 I o czym to świadczy? O tym że oni robią za cienko czy tamci robią za grubo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdrianHot Opublikowano 17 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 Moze ktos z forumowiczow posiada taki sprzet ? PS. polecacie evinrude e tec ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKE_G Opublikowano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 Na jezioro E-tec jest cudowny. Na morzu ma problemy z siodłem Ale to świetne silniki !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogorek Opublikowano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 Moze ktos z forumowiczow posiada taki sprzet ? PS. polecacie evinrude e tec ? Nie wiem na ile mój 115 HO (chodzi o HO) jest inny od "normalnego" Ma agresywny dzwiek, jest agresywny co mozna zlagodzic srubą. na srubie VIPER gwałtownie reaguje na manetkę zarówno przy dodawaniu gazu jak i odejmowaniu Na offshore REBEL jest mniej agresywny - agresywny dzwiek silnika nie kazdemu pasuje (ja uwielbiam, pasazerowie mniej) - przy wolnym plywaniu z wiatrem od rufy czuć zapach zwiazany ze spalaniem oleju (u mnie XD100) Ja tak nie pływam ale płynąłem raz kanałem auustowskim i troche irytowało (taki zapach smazonych nalesnikow ;) ) Moi nie narzekali ale czytałem ludzi, ze dzieci ciagnięte na wake narzekali na zapach (przy krótkim holu) G2 podobno palą nawet mniej niż analogiczne 4T (zmniejszyli ilosc cylindrow - pojemnosc) G1 raczej ciut wiecej niz analogiczne 4T palą >> korekta ma być 4T << Jak zamierzasz duuzo wolno po kanalach - wolalbym 4T Jak głownie w slizgu, ciagnie zabawek, nikomu nie przeszkadza bardziej agresywny dzwiek - Evinrude Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceknie70 Opublikowano 18 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2019 I o czym to świadczy? O tym że oni robią za cienko czy tamci robią za grubo? Nie twierdzę ,że niska waga musi być zła,ale jeśli stosowane są te same maty szklane to jednak wolałbym grubsze poszycia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKE_G Opublikowano 18 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2019 I o czym to świadczy? O tym że oni robią za cienko czy tamci robią za grubo? Nie twierdzę ,że niska waga musi być zła,ale jeśli stosowane są te same maty szklane to jednak wolałbym grubsze poszycia. Waga zależy między innymi od tego czy laminujesz ręsznie czy np. Infuzją ( tutaj tracisz masę na litrach żywicy ) I np. od tego czy masz przekładkę z Airexu bądź Balteku czy monolit z laminatu I tu np. Łajba stworzona infuzją z rdzeniem z Blateku będzie 10 razy wytrzymalsza od ręcznego monolity z maty i do tego przynajmniej 30% lżejsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dżemiik Opublikowano 18 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2019 A napiszesz jakie stocznie wykorzystują technologie infuzji i infuzji z rdzeniem? Chodzi mi o nazwy tych stoczni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKE_G Opublikowano 18 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2019 A napiszesz jakie stocznie wykorzystują technologie infuzji i infuzji z rdzeniem? Chodzi mi o nazwy tych stoczni. Niestety nie mam takiej listy Ale jak się zapytasz jak budują łajby to raczej odpowiedzą rdzeń lub jego brak możesz też zobaczyć jak oglądasz łódkę przed kupnem Infuzji niewprawne oko nie zobaczy niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogorek Opublikowano 19 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2019 O ile pamietam to wszystkie nowe łodki Parkera ze "step-em" są w infuzji. (nie piszę o RIB-ach - te są ciągle cięzkie i bezstepowe) Obiorcy w Skandynawii zazyczyli sobie aby było mniejsze spalanie a wieksza wytrzymałosc No ale to łodki min 6.5m min 150 KM i minimum 150 tys netto (z silnikiem 150) ... (jak nie więcej) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panpikuś Opublikowano 19 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2019 Dokładnie tak jak @Mike napisał. Budżetowe jednostki wiele firm klepie chopperem ze względu na szybkość produkcji. Niestety chopper nie daje pełnej kontroli nad gramaturą to po pierwsze a po drugie żeby w szkutnictwie chopper miał rację bytu to długość pojedynczego włosia szkła powinna mieć ok 50 mm, niskobudżetowe maszyny mają maks 25-30 mm co jest idealne do produkcji np armatury sanitarnej a nie łódek. Niestety panuje mylne przekonanie że skoro jednym i drugim laminuje się tak samo to i kompozyt ma takie same parametry, a później czytamy że coś pęka, strzela, odpada i jak to naprawić... Proponuję nie wierzyć ślepo w wagę którą podaje producent bo często jest to waga projektowa która uwzględnia określoną metodę wykonania skorup. Wagę rzeczywistą można zmierzyć samemu i wtedy porównac to co mamy z tym co nam oferowano. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceknie70 Opublikowano 19 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2019 No tak ale jeśli jeden producent podaje że jego łódź waży 420 kg a drugi 550 kg,to pomijam już różnice wagi w realu, skoro w projekcie już są . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogorek Opublikowano 20 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2019 Szef serwisu Hondy na PL (kosiarki/udki/silniki zab) mówił, że jak się wystawiali na targach (a oferują Mazury i BRIB-a RIB-y) to klienci (zwlaszcza starszej daty) twierdzili, ze "za cienkie laminaty" ("Panie kiedys to porzadnie grube laminaty robili") Nie pomagały tłumaczenia, że SANDWICH, że zgodnie z wymaganiami producenta materiałów. Mozna zadzwonic do Aries na Pulowską czy mają materiały w jakiej technologii / mteriałach łodzie są robione. Ew pewnie Stocznia udostępnia takie info chyba ze wystarczy info ze strony Mazury Sp. z o.o. jest producentem: wyrobów z laminatu poliestrowo-szklanego LPS, wykorzystującą wszelkie technolgie ( laminowanie ręcznę, infuzja próżniowa, RTM ).W naszej ofercie produkcyjnej znajdują swoje miejsce zarówno wyroby wysokoprzetworzone jak również wyroby przemysłowe. posiadamy warsztat, w którym produkujemy wyroby ze stali nierdzewnej. Łodzie MAZURY wyposażone są w okucia zaprojektowane i wykonane przez naszą wykwalifikowaną kadrę. Jesteśmy w stanie wytworzyć nietypowe okucia lub profile również na Państwa zlecenie. mamy wieloletnie doświadczenie w zakresie budowy prototypów i modeli z laminatu poliestrowo szklanego. Stworzyliśmy wiele nowych produktów począwszy od szkicu. Znajdziecie Państwo wśród nich łodzie motorowe, takie jak znany w całej Mazury 500, Mazury 560 jak i projekty: Mazury 670 Sport, Mazury 700CC. Poza łodziami wyprodukowaliśmy modele i formy specjalistycznych nadwozi samochodowych oraz standów Eurobanku. Zajmujemy się także modernizacją, przebudową i regeneracją istniejących już form. Służymy Państwu również fachowym doradztwem w tym zakresie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.