logopeda Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Witam , jak w temacie mam zamiar kupic ten jacht… wczesniej myslalem o courierze 970 z Northmana ale zonie bardziej spodobala sie nautika… co sadzicie o tej lodce,,, jak z jakoscia wykonania… z tego co mi wiadomo wykonczenie wnętrza jest z formiru i okleina np orzech włoski to jest ponadstandardowe wykonczenie za odpowiednia doplata, czy to nie bedzie gnić w zime i na jesieni. W northmanie couriera wykanczaja z litego drewna… a jak z laminatem….Czy Delphia trzyma jakosc adekwatna do ceny ? Ma ktos z was doswiadczenia z Delphia i Schafranem Dzieki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Sugeruję wejść na forum mazury.info.pl i znaleźć posty użytkownika "yep" - dużo informacji zarówno o produktach Delphii, jak i Szafrana, który owym użytkownikiem jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewar Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 A ja sugeruję poprawić błędy w poście bo nie przystają do nicka :D :D :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logopeda Opublikowano 30 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 dziękuje za info :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Ma ktos z was doswiadczenia z Delphia i Schafranem A to nie to samo ??? Mebelki możesz sobie zamówić z płyt HPL, takich jakie używają w szpitalach. Na pewno nie gniją ;) A łódka z silnikiem 14KM na Mazury za pół bańki złotówek ??? Nie lepiej wyczarterować? Policz ile wakacji spędzisz na czarterowanej łódce za pół bańki :) Chyba, że wersja wzmocniona ( :D :D :D) z silnikiem 180KM lub więcej i będziesz se pływał po morzu. Tak sobie myślę, Delphia to dobra stocznia! Kto ich namówił na wersję podstawową i wzmocnioną ??? Czyli ta wersja za pół bańki, to podstawowa dla biedoty i do czarteru ;D A ta wzmocniona to dla tych "lepszych" klientów z kasą :D :D :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj70 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Łódż czarterowana to nie to samo co własna, jeżeli stać Cie to kup.Nauticę oglądałem w tym roku na targach, bardzo ładna i nieżle wykonana.Jak dla mnie to za mały motor, nawet ten najmocniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waho Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 :) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceksu79 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 kolego logopeda - nie lepszym rozwiązaniem jest Navigator 999 na dodatek za połowę tej kwoty? W środku ma tyle miejsca, że dyskotekę możesz robić. Potrafi też popłynąć w ślizgu... i wiem co piszę - to tak profilaktycznie jak ktoś by chciał ze mną dyskutować ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 kolego logopeda - nie lepszym rozwiązaniem jest Navigator 999 na dodatek za połowę tej kwoty? W środku ma tyle miejsca, że dyskotekę możesz robić. Potrafi też popłynąć w ślizgu... i wiem co piszę - to tak profilaktycznie jak ktoś by chciał ze mną dyskutować ;D No ja z tym ślizgiem to bym podyskutował ;) Łajba ma dno wypornościowe i nie została stworzona do ślizgu, co by tam na rufie nie wieszać... :P Ale zgodzę się z Jackiem - funkcjonalnie jest to lepszy wybór od Nautiki i do tego tańszy. Moim zdaniem też ładniejszy, ale to rzecz gustu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceksu79 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Pływałem takim chyba z 80 KM( chyba, że był zachipowany ;D ) motorem - to płynęło w ślizgu :) W takim na granicy ale płynęło :) Normalnie czułem się jak w kutrze torpedowym ;D czyli rewelacyjnie 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
don alonso Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Funyo, Nautika 1000 Soley ma przekonstruowane dno i większe o 20cm zanurzenie w porównaniu do Nautiki 1000. Łódka wchodzi podobno w póślizg, choć nie wiem po co. Z tego co wiem to Logopeda chce mieć silnik 40 kM co wydaje się optymalne dla tego typu łodzi. Oczywiście, zawsze jest dylemat, czy mieć własny jacht czy czarterować. Z ekonomicznego punktu widzenia posiadanie własnego jachtu nie ma racji bytu. A jednak nie mała rzesza żeglarzy kupuje jachty, więc coś w tym jest. Co do jakości kadluba i wykończenia wnętrza, to pomimo tego co pisze Yep jest produkowanych parę podobnych w tej klasie jachtów. Ja uważam jednak Nautiki za najbardzie zaawansowane, no ale to moja subiektywana ocena. Co do ceny 450 tysięcy, za Nautikę Solejkę, to za tę cenę poza Polską takiego jachtu się nie kupi. Toteż nie dziwi duże zainteresowanie takimi jednostkami jak Nautika czy Balt Titanium wśród niemieckich motorowodniaków. Navigator 999 to jednka łodka z innej bajki. Na dodatek część tych jednostek produkowana jest ze skorup, nie w stoczni.... Ale wiem też jakie emocje towarzyszą kupującemu taki jacht, za taką cenę. Przeżywałem to przy okazji zakupu naszego jachtu. Co do tańszej alternatywy to dobrze sprawdza się Voyager 810, choć w Polsce mocno krytykowany, to bardzo pupularny na niemieckich wodach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek_h Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Przepraszam za autoreklamę, ale jako lodka armatorska, to chyba niezłym wyborem może być Represser 30. http://represser.com/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertM Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Nic nie napisałeś o cenie , myślę o cenie "wyjściowej" bez fanaberii kupującego, a to chyba główny wyznacznik zainteresowania. Dodatkowo widać, że dopiero pierwsze "skorupy" się mają sprzedać: " Decydując się na zakup jednej z pierwszych 7 sztuk otrzymasz wyjątkową ofertę cenową ,trudno dostępną u innych producentów jachtów z podobną konfiguracją. " Więc jak chcesz przekonać przyszłego pierwszego nabywcę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 To może nasza 32-ka ??? Super niewygodna, 4 koje, sracz chemiczny, zbiornik na paliwo 500-600 litrów. Jedną ma zaletę :) zapier...la :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek_h Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 " Więc jak chcesz przekonać przyszłego pierwszego nabywcę ? Ja tylko zaproponowałem. Nikogo nie przekonuje, bo nie od przekonywania jestem. Z tego co wiem to przekonano już kilku w Polsce, jednego w Niemczech i jednego w Anglii. ;D Pozdrawiam Przemek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceksu79 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 a hausbota za 40 tys jak nie było widać tak i dalej nie widać ;D ;D ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Ja gdybym miał wybierać to z pewnością wybrałbym inna łódkę, może np taką; http://www.scandinavia-yachts.com/jachty-motorowe/scandinavia-950/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 A ja z kolei stawiam na hybryde. . :P Tyle ze potrzeby wiekszy budżet... 2010 rok 100 tys EUR. W Szczecinie stacjonuje jeden ale z tradycyjnym napędem. Ciekawe ile jest tańszy ? http://greenlinehybrid.com/Greenline-33-about Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giees Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Fajne te łódki ale podawajcie odrazu ich ceny bo nie ma skali porównawczej O0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
don alonso Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Represser jest na razie tylko na wizualizacji. Ponadto to zupełnie inna klasa jachtu. Dwa silniki - to chyba ma być szybki jacht. No i na stronie nie znalazlem wymiarów tej łódki. Greenline to zupełnie inna bajka. Inna półka cenowa. 10 metrowy jacht dla trzech osób. Hybrydy chodzą głównie w czarterze. Z rozmów z załoga i wynikało, że nie są z tego jachtu zadowoleni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Są dane Represera 9m, 2 tony, standardowo jeden silnik... A co nie pasowało załodze w Greenline? Mi bardzo się podoba, choć znam go tylko z targów. .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
don alonso Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Co do Greenline to nie byli zadowoleni z zasięgu pływania na akumulatorach oraz stosunkowo malej prędkości 6 do 8 km/h. Pokładowy generator nie był w stanie doładaować akumulatów. W marinach nie bardzo są zadowoleni jak Greenline ładuje akumulatory ze słupka. Jest to duży 33 stopowy jacht z jedną kajutą - sypialnią na dwie osoby. Wykończenie i wystrój, potwierdzam, bez zarzutu. Ale Nautika 1000 ma trzy kabiny sypialne po dwa miejsca do spania. Na marginesie wybudowano też hybrydową Nautikę 1000 i zinteresowanie tym rozwiązanie było jedynie wśród dziennikarzy, którzy piali z zachwytu. Niestety, Delphia woziła się z tym egzemplarzem przez chyba trzy lata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 ...Na marginesie wybudowano też hybrydową Nautikę 1000 i zinteresowanie tym rozwiązanie było jedynie wśród dziennikarzy, którzy piali z zachwytu. Niestety, Delphia woziła się z tym egzemplarzem przez chyba trzy lata. Z tego co wiem to jest ona użytkowana na Nidzkim, "Pod dębem". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek_h Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Z tego co wiem to jest ona użytkowana na Nidzkim, "Pod dębem". A z tego co mi się obiło o uszy, pływa gównie na generatorze. Koszt napędu elektrycznego jest dość duży. Poniżej wycena dla jachciku 6,5 metra. Jeżeli dołożymy do tego dodatkowy asekuracyjny silnik spalinowy, lub generator, robi się pokaźna suma. Komplet. - silnik elektryczny 24V/3,5KM z wyprowadzeniem na wał - akumulatory AGM 2 x 200Ah (2 x 68kg) - sterownik silnika PWM - hebel - bezpiecznik główny - monitor pracy silnika z LCD - manetka - mocowanie silnika (poduszki) - fotoogniwa 6 sekcji o łącznej mocy 210W/24V (uwaga - moc liczona jest już po 24V) - regulator do fotoogniw - ładowarka 24V/40A (szybkie ładowanie) - monitor baterii z bocznikiem 500A – dokładna kontrola ładowania (można kontrolować również sekcję hotelową 12V) Zestaw nie zawiera: - linii wału i śruby napędowej (fi 50) - przewodów (oprócz przewodów do monitora silnika 4 metry) Koszt w przedziale: 20.000 – 22.500 zł. netto Co do Repressera, to powoli wychodzi z wizualizacji. Pierwsze kadłuby już są i model pokładu jest na ukończeniu. Pozdrawiam Przemek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Chyba jeszcze za wcześnie na napędy hybrydowe, ale kierunek słuszny. :-X Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.