Skocz do zawartości

Nautika 1000S za 450 tys brutto czy warto


logopeda
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , jak w temacie mam zamiar kupic ten jacht… wczesniej myslalem o courierze 970 z Northmana ale zonie bardziej spodobala sie nautika… co sadzicie o tej lodce,,, jak z jakoscia wykonania… z tego co mi wiadomo wykonczenie wnętrza jest z formiru i okleina np orzech włoski to jest ponadstandardowe wykonczenie za odpowiednia doplata, czy to nie bedzie gnić w zime i na jesieni. W northmanie couriera wykanczaja z litego drewna… a jak z laminatem….Czy Delphia trzyma jakosc adekwatna do ceny ? Ma ktos z was doswiadczenia z Delphia i Schafranem

 

Dzieki za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 53
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Ma ktos z was doswiadczenia z Delphia i Schafranem

 

A to nie to samo  ???

Mebelki możesz sobie zamówić z płyt HPL, takich jakie używają w szpitalach.

Na pewno nie gniją ;)

A łódka z silnikiem 14KM na Mazury za pół bańki złotówek ???

Nie lepiej wyczarterować? Policz ile wakacji spędzisz na czarterowanej łódce za pół bańki :)

Chyba, że wersja wzmocniona ( :D :D :D) z silnikiem 180KM lub więcej i będziesz se pływał po morzu.

Tak sobie myślę, Delphia to dobra stocznia!

Kto ich namówił na wersję podstawową i wzmocnioną ???

Czyli ta wersja za pół bańki, to podstawowa dla biedoty i do czarteru ;D

A ta wzmocniona to dla tych "lepszych" klientów z kasą :D :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego logopeda - nie lepszym rozwiązaniem jest Navigator 999 na dodatek za połowę tej kwoty? W  środku ma tyle miejsca, że dyskotekę możesz robić. Potrafi też popłynąć w ślizgu... i wiem co piszę - to tak profilaktycznie jak ktoś by chciał ze mną dyskutować  ;D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego logopeda - nie lepszym rozwiązaniem jest Navigator 999 na dodatek za połowę tej kwoty? W  środku ma tyle miejsca, że dyskotekę możesz robić. Potrafi też popłynąć w ślizgu... i wiem co piszę - to tak profilaktycznie jak ktoś by chciał ze mną dyskutować  ;D

No ja z tym ślizgiem to bym podyskutował ;)

Łajba ma dno wypornościowe i nie została stworzona do ślizgu, co by tam na rufie nie wieszać... :P

Ale zgodzę się z Jackiem - funkcjonalnie jest to lepszy wybór od Nautiki i do tego tańszy. Moim zdaniem też ładniejszy, ale to rzecz gustu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Funyo, Nautika 1000 Soley ma przekonstruowane dno i większe o 20cm zanurzenie w porównaniu do Nautiki 1000. Łódka wchodzi podobno w póślizg, choć nie wiem po co.

Z tego co wiem to Logopeda chce mieć silnik 40 kM co wydaje się optymalne dla tego typu łodzi.

Oczywiście, zawsze jest dylemat, czy mieć własny jacht czy czarterować. Z ekonomicznego punktu widzenia posiadanie własnego jachtu nie ma racji bytu. A jednak nie mała rzesza żeglarzy kupuje jachty, więc coś w tym jest.

Co do jakości kadluba i wykończenia wnętrza, to pomimo tego co pisze Yep jest produkowanych parę  podobnych  w tej klasie jachtów. Ja uważam jednak Nautiki za najbardzie zaawansowane, no ale to moja subiektywana ocena.

Co do ceny 450 tysięcy, za Nautikę Solejkę, to za tę cenę poza Polską takiego jachtu się nie kupi. Toteż nie dziwi duże zainteresowanie takimi jednostkami jak Nautika czy Balt Titanium wśród niemieckich motorowodniaków.

Navigator 999 to jednka łodka z innej bajki. Na dodatek część tych jednostek produkowana jest ze skorup, nie w stoczni....

Ale wiem też jakie emocje towarzyszą kupującemu taki jacht, za taką cenę. Przeżywałem to przy okazji zakupu naszego jachtu.

Co do tańszej alternatywy to dobrze sprawdza się Voyager 810, choć w Polsce mocno krytykowany, to bardzo pupularny na niemieckich wodach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie napisałeś o cenie , myślę o cenie "wyjściowej" bez fanaberii kupującego, a to chyba główny wyznacznik zainteresowania.  Dodatkowo widać, że dopiero pierwsze "skorupy" się mają sprzedać: " Decydując się na zakup jednej z pierwszych 7 sztuk otrzymasz wyjątkową ofertę cenową ,trudno dostępną u innych producentów jachtów z podobną konfiguracją. " Więc jak chcesz przekonać przyszłego pierwszego nabywcę ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Represser jest na razie tylko na wizualizacji. Ponadto to zupełnie inna klasa jachtu. Dwa silniki - to chyba ma być szybki jacht. No i na stronie nie znalazlem wymiarów tej łódki.

Greenline to zupełnie inna bajka. Inna półka cenowa. 10 metrowy jacht dla trzech osób. Hybrydy chodzą głównie w czarterze. Z rozmów z załoga i wynikało, że nie są z tego jachtu zadowoleni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Greenline to nie byli zadowoleni z zasięgu pływania na akumulatorach oraz stosunkowo malej prędkości 6 do 8 km/h. Pokładowy generator nie był w stanie doładaować akumulatów. W marinach nie bardzo są zadowoleni jak Greenline ładuje akumulatory ze słupka.

Jest to duży 33 stopowy jacht z jedną kajutą - sypialnią na dwie osoby.

Wykończenie i wystrój, potwierdzam, bez zarzutu. Ale Nautika 1000 ma trzy kabiny sypialne po dwa miejsca do spania.

Na marginesie wybudowano też hybrydową Nautikę 1000 i zinteresowanie tym rozwiązanie było jedynie wśród dziennikarzy, którzy piali z zachwytu. Niestety, Delphia woziła się z tym egzemplarzem przez chyba trzy lata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Na marginesie wybudowano też hybrydową Nautikę 1000 i zinteresowanie tym rozwiązanie było jedynie wśród dziennikarzy, którzy piali z zachwytu. Niestety, Delphia woziła się z tym egzemplarzem przez chyba trzy lata.

Z tego co wiem to jest ona użytkowana na Nidzkim, "Pod dębem".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Z tego co wiem to jest ona użytkowana na Nidzkim, "Pod dębem".

 

A z tego co mi się obiło o uszy, pływa gównie na generatorze.

Koszt napędu elektrycznego jest dość duży. Poniżej wycena dla jachciku 6,5 metra. Jeżeli dołożymy do tego dodatkowy asekuracyjny silnik spalinowy, lub generator, robi się pokaźna suma.

Komplet.

- silnik elektryczny 24V/3,5KM z wyprowadzeniem na wał

- akumulatory AGM 2 x 200Ah (2 x 68kg)

- sterownik silnika PWM

- hebel

- bezpiecznik główny

- monitor pracy silnika z LCD

- manetka

- mocowanie silnika (poduszki)

- fotoogniwa 6 sekcji o łącznej mocy 210W/24V (uwaga - moc liczona jest już po 24V)

- regulator do fotoogniw

- ładowarka 24V/40A (szybkie ładowanie)

- monitor baterii z bocznikiem 500A – dokładna kontrola ładowania

  (można kontrolować również sekcję hotelową 12V)

 

Zestaw nie zawiera:

- linii wału i śruby napędowej (fi 50)

- przewodów (oprócz przewodów do monitora silnika 4 metry)

 

Koszt w przedziale: 20.000 – 22.500 zł. netto

 

Co do Repressera, to powoli wychodzi z wizualizacji. Pierwsze kadłuby już są i model pokładu jest na ukończeniu.

 

Pozdrawiam

Przemek

2014-10-24_15_20_58.jpg.8d8c5e533d8244d1c4fdac0f144bd0d8.jpg

2014-12-03_17_09_46.jpg.a294ff1a338f4a529fc9571f3bcd378d.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...