hawajczyk1 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 witam :) przeglądając net znalazłem takie zdjęcia dna i nie daje mi to spokoju. A mianowicie chodzi mi o to co daje takie dno?? napewno zmiejsza powieszchnię tarcia dno-woda a co za tym idzie większą prędkość ale czy tylko to?? Czy jeszcze są jakieś plusy i minusy?? http://img829.imageshack.us/img829/4045/cip9.jpg http://img839.imageshack.us/img839/5417/i0vt.jpg pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fandzolisz Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 to jest tunnel hull, do wyscigów po rzekach górskich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hawajczyk1 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 no tyle to sie już wcześnie dowiedziałem ale nie chodzi o to do czego słurzy, bo pare razy były już na naszym forum pokazywane lecz o to jakie to dno ma właściwości:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 Obstawiam większą stabilność i zwrotność w łukach przy dużych prędkościach - boczne krawędzie są jak redany w skuterach. Przy takim kształcie dno nabiera cech trimaranu, ale pewnie potrzeba więcej mocy, żeby wyciągnąć je w ślizg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 Propeller jest osłonięty ai w kamień ,,trudniej" trafić takim dnem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hawajczyk1 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 funyo no w tych łódeczkach małych silników raczej nie montują najsłabszą jaką znalazłem miała coś ponad 500 kucy do pływania rekreacyjnego 8) mikijet zgodze się z Tobą że trudniej czymś takim trafić w kamień a jak już to pewnie łatwiej z niego spłynąć a raczej przelecieć nad nim, oglądając youtuba zauważyłem również że jak wlecą na mielizne to te kadłuby praktycznie wogule sie nie przechylają na żadną ze stron poprostu suną jak na szynach aż załapią wody troche i potem dalej gaz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Ale chłodzenie to raczej nie zaburtówką. Obieg zamknięty z chlodnicą jak w samochodach byłby wskazany. I można potaplać się w błotku, jak za niemowlęcych lat po deszczu :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hawajczyk1 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 albo wędkarzy troche ostudzić w gorące dni :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny_bravo750 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 te lodzie są zasilane nitro-metanolem co za tym idzie nie ma chodzenia.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hawajczyk1 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 z tego co sie doczytałem to w wyścigach używają silników na nitro-metanol choć w klasie unlimitet dużo przechodzi już na silniki od śmigłowców a do rekreacji to zwykłe benzyniaki na havy block-u:) z resztą kto ma chęci może o tym poczytać na tej stronie producenta :) http://www.outlaweagle.com/home.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.