mercury30 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 witam,mam problem z dobraniem rozmiaru spodziny do rostyle 620 ,jest tam dosyć dziwnie skonstuowane dno,pawęż ma 50 cm,następnie jest uskok w kierunku dziobu około 40 cm,który schodzi do dna,nie mam pojęcia jaka powinna być tam dlugość spodziny,z góry dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Raczej L, ale najlepiej jak zapodasz fotkę, bo trudno zgadnąć co to za "uskok" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Na 99,99% będzie tam pasować "długa stopa", czyli jak napisał musti - L. Jeśli jest inaczej, to znaczy, że ktoś dłubał w pawęży... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKE_G Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 L-ka czyli 20 cali Ten uskok to taki wbudowany setback. Przez to silnik możesz powiesić wyżej w stosunku do dolnej krawędzi dna co polepsza prędkość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mercury30 Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 ok,czyli do rostyle powinna być spodzina ,,L''a jakie będą konsekwencje założenia yamahy vx 250 xl,pytam dlatego,że napaliłem się na taki motor, dzwoniłem własnie do faceta mając nadzieję ,że jest to l-ka,ale niestety xl,stad moje pytanie co bedzie jak to jednak powiesze,jest jeszcze temat zmiany całego kopyta z Yamahy 150autolube L,bo mam taką w stanie idealnym ale czy to zagra nie mam bladego pojęcia,założyłem zresztą osobny temat w dziale silniki odnośnie zamiany spodziny,może ktoś przerabiał takie mixy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKE_G Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Czy będzie pasować to nie wiem Zawsze możesz kupić coś takiego i będzie po sprawie http://www.cmcmarineproducts.com/products/Outboard-Jack-Plates/Manual-Jack-Plates/CMC-Manual-Jack-Plates Tyle tylko, że podwyższysz środek ciężkości co pogorszy prowadzenie łodz w zakrętach i na dużej fali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mercury30 Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 czy to jest to samo co setback? można to kupic w Polsce,czy trzeba sprowadzac z USA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKE_G Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 To właśnie jest setback W polsce chyba jeszcze tego nie ma Mogę pomóc w kupnie jeśli trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Kolego mercury30, zrób tak jak radzi Mike_G, dodatkowo przy montażu setback'a do pawęży, pod górne śruby podłóż kątownik z duralu, najdłuższy jaki wlezie. Są takie grubości 5mm. Przy kosztach łódki i silnika, dodatkowy wydatek na jakiś "Jack Plates" zwróci Ci się bardzo szybko w postaci zadowolenia i satysfakcji z pływania. Co prawda podniesiesz trochę środek ciężkości ale przy szerokości rostyla wydaje się nie mieć to żadnego znaczenia. Pozdrawiam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.