Skocz do zawartości

Rzeczy które mogą się przydać na łodzi


Mariusz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Proponuje umieszczać tutaj rzeczy które Waszym zdaniem mogą być przydatne na łodzi, lub ułatwią nam życie,myslę,ze jest to ciekawy drobiazg ;

http://www.svb.de/index.php?sid=136dd54be7e3410f4c8a24ca7defdca4&cl=details&anid=167

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wczoraj przywiozłem z servisu trym, wymienili mi chłopcy 4 oringi(uszczelniacze), które zreszta rok temu były wymieniane:),nistety za sprawa mojej niewiedzy musiałem w tym roku powtórzyc naprawę.Przyczyna wymiany oringów na siłownikach trymu banalna , no ale myslę ,ze juz sie nie powtórzy,sprawy maja sie nastepująco

 

 

 

 

-w sezonie, po ływaniu podnosiłem silnik "do góry" dwa siłowniki były zanurzone w wodzie,i na tych dwóch siłownikach z czasem odkładał sie kamień,gdy opuszczałem silnik przychodzac na przystan , ten kamien powodował rozszczelnienie i delikatny wyciek oleju.Tak wiec zawiozłem wykrecony trym do servisu i niestety trzeba było wydać kasę:)

 

Dzisiaj zamontowałem trym, wymieniłem olej w spodzinie, i zastanawiam sie czy zalac silnik olejem,mam watpliwosci , bo bede przewoził silnik na przystań na przyczepie towarowej, i olej moze wplynąc do cylindrów, potem przy odpaleniu moga byc "fajerwerki" w postaci kopcenia i  nierównej pracy silnika.I stąd moje pytanie do kolegów krórzy moga sie w tej sprawie wypowiedziec--zalewać, czy nie zalewać:):)a jesli nie zalewac to co zrobić, psiknac w cylindry czyms czy nie psikac .Wiem ,ze o tym wielokrotnie rozmawialismy , ale nie pamietam do jakiej konkluzji doszliśmy, tak wiec czekam na porady.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mariusz ja wymianę robię po sezonie ale skoro silnik zdemontowany i będzie przezimowany w dodatniej temperaturze to nie zalewaj bo jak piszesz olej dostanie się tam gdzie nie powinien.Jak się nie mylę to ty masz nowy silnik, ja zawsze te siłowniki pokrywam smarem z dodatkiem silikonu nie marynistycznym i jest ok. ale zastanawiam się jak te siłowniki mogą być pod wodą jak wytrymujesz silnik do pozycji nazwijmy ją transportową u mnie woda sięga dolnej części obudowy tych siłowników i rozumiem że to zależy od konstrukcji i wysokości zamontowania silnika ale żeby tak nisko ,masz możliwość to zadaj fotkę z czystej ciekawości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jack fotek nie zamieszczę bo moja łodka to juz historia , sprzedałem ja i czekam na nową, myślę,ze dlatego tak było, iz  łódka miała podciętą, dostosowana do mojego silnika pawęż,mam nadzieję,ze w nowej nie bedzie tego typu problemów,ale dziękuję za odpowiedz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...