Marcello Opublikowano 5 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 Witam. Posiadam Sea Raydera z silnikiem Mercury sport jet 120KM. Wedlug mnie silnik chodzi prawidlowo ale ciezko wchodzi w slizg. Sprawdzalem pednik tez wedlug mnie jest ok. Podpowiedzcie Panowie jaka moze byc przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hawajczyk1 Opublikowano 5 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 Jeśli wchodzi na obroty to śruba do wymiany bądź uszczelnienie śruby jeśli takowe jest(wearing), możesz mieć przypchany wlot, bądź coś się na wale okręciło. Rozkręcałeś turbine? wszystkie śruby mocujące zwężke całe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 5 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 Co to znaczy ciężko wchodzi w ślizg? 1.Silnik nie ma mocy i nie wkręca się na obroty? 2. Silnik kręci obroty maksymalne ale łódź wchodzi b. długo w ślizg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcello Opublikowano 5 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 to 2... wszystko sprawdzilem co Pan napisal jest ok ale odkrecilem swiece i sprawdzilem to nie sa swiece od tego silnika...czy to tez moze byc przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcello Opublikowano 5 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 w silniku byly wkręcone swiece NGK BUHW z centralną elektrodą a wedlug katalogu powinny byc NGK BZ7HS-10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian77 Opublikowano 5 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 Mam taka samą motorówkę :D Jeśli silnik kręci się do 4800-5200 obrotów to motor jest ok, ale warto wymienić świece Główna przyczyna to zużyty wear rings, na oko nie sprawdzisz jego zużycia pewno masz z 1 mm przerwy a to znacznie za dużo, niestety jest on aluminiowy lub cos podobnego, i wprasowany w korpus, ja dałem do roztoczenia + nowy na wymiar jak najciasniej, różnica olbrzymia, nawet z 5 pasażerami wchodzi w ślizg w kilka sekund. silnik strasznie głośny, :o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 5 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 Wearing albo śruba albo oba cwa razem są zjechane. Szczelina powyżej 0.5mm już jest do regeneracji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcello Opublikowano 6 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Panowie wiecie moze jaka powinna byc prawidlowa szczelina pomiedzy sruba a tuleją pędnika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 A jaką masz teraz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcello Opublikowano 7 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 około 1 mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 To o ten 1mm za dużo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcello Opublikowano 8 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 To jaka powinna byc odpowiednia szczelina? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 1 - 1=0 Szczelina nie powinna być większa niż 0,5mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcello Opublikowano 8 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 dzieki serdeczne za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian77 Opublikowano 9 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2015 Sama śruba może być nierównomiernie zużyta, warto ja dać na wałek i tokarkę co by sprawdzić jej wymiar, jeśli na jednej stronie brakuje kilka dych to trzeba to wyrównać, później dorabiać do niej tuleję. Kiedyś w serwisówce czytałem że szczelina od 0,18 mm do 0,36 mm jak dobrze pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 9 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2015 Wyrównać to znaczy uzupełnić ubytki przez napawanie nierdzewki metodą TIG i dopiero wyrównać. Ścinanie nierówności zmieni średnicę śuby a to odbije się na jej osiągach. Silnik będzie miał lżej ale przyspieszenie łodzi spadnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.