fandzolisz Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 wyobrazcie sobie taka sytuację. łódz np Cameo. napęd strugowodny o średnicy 180, 200 czy 220mm (chyba takie sa spotykane w kraju?) silnik z auta, jakies popularne 1.6 16v o mocu 100-106km np 1..6 ecotec opla, daewoo 1.6; vw 1.6 2 osoby na pokładzie -180kg. czy z takim zestawem da się płynąć w ślizgu przy obrotach silnika 2000-2500obr? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceksu79 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 rozumiem, że napisałeś zbliżonej treści list do św. Mikołaja? :) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 A ile mocy ma taki dajEwo 1,6 przy 3000 obrotów? Do tego policz sprawność turbiny, takiej polskiej, to jest coś około 30% I masz moc na wyjściu. Do akwarium się nadaje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fandzolisz Opublikowano 6 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 czy ta łódka płynie w ślizgu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 A jak jest Twoja definicja ślizgu ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 czy ta łódka płynie w ślizgu? Na wyjściu z portu wychodzi w ślizg i dalej już płynie w ślizgu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceksu79 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Koledzy, na Malibu ze strugą i fitaem 1500 S na dodatek odprężonym się wychowałem. Latało to około 50km/h. Była bardzo zwrotna. Była z nią też masa problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fandzolisz Opublikowano 6 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 czy ta łódka płynie w ślizgu? Na wyjściu z portu wychodzi w ślizg i dalej już płynie w ślizgu. bo to struga i silnik wartburga generujacy jakies 50koni- czyli da się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hawajczyk1 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Przy takich obrotach nie ma szans na wyście w ślizg, minimum to ok 3,5 tyś i w góre obrotów, zależy od wagi łódki i od śruby. Bo co z tego że silnik wejdzie Ci na 5-6 tyś obrotów jeśli śruba będzie mielała wode w sobie a nie stwarzała odpowiedniego ciśnienia na dyszy wylotowej, która też musi być dobrana pod łódke, nie może też stwarzać za dużego oporu bo silnik nie będzie miał siły tej wody przerzucić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietiabo Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 niestety przy tych obrotach nie wyjdzie w ślizg charakterystyka napędu strugowodnego jest niestety taka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceksu79 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 własnym oczom nie wierzę ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietiabo Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 czasami trzeba się wynurzyć Jacula ;D ;D ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.