skipper Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Szukam kolegów którzy mają lub pływali z tym systemem, mam w planie przełożyc tradycyjne bez wskaźnika położenia na te nowoczesne,ale czy aby dobre? W tym modelu trym klap wysuwają sie ostrza w pion w dół zaburzając hydrodynamikę łodzi, z drugiej strony maja system automatyki który poziomuje łodkę w ślizgu, czyli nie straszny boczny wiatr i przemieszczający sie załoganci po łodzi,zawsze w poziomie. http://www.volvopenta.com/volvopenta/na/en-us/marine_leisure_engines/The_green_commitment/smart_accessories/ql_auto_bts/pages/ql_auto_bts.aspx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasze_k702 Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 witam Ponawiam prosbe kolegi skipper jezeli nikt nie mial z tym doswiadczenia to moze teoretyczne rozwazania odnosnie tych trymklap a klasycznych stosowanych w lodziach straty opory itp wiekszosc z tego co rozmawialem uzywa trym klap takze do wytrymowania lodzi w czasie slizgu nie chowajac ich calkowicie jak to by mialo zastosowanie w trymklapach ql bts? zwazywszy ze przy mlych kącie wychylenia klasyczne nie stawiaja duzych oporow w przeciwienstwie tak mi sie wydaje do trim bts moze sie myle prosze o dyskusje o ile to mozliwe . jest to dosc kuszaca propozycja dla komfortu i wygody pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzalewski Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 zwazywszy ze przy mlych kącie wychylenia klasyczne nie stawiaja duzych oporow w przeciwienstwie tak mi sie wydaje do trim bts moze sie myle jako, że dopuściłem do odpisywania osobom bez doświadczenia osobistego z takim trim bts to mi się tak wydaje, system to dobry ale może do hamowania, rozumiem, że ten system jest automatyczny i cały czas pracuje sam jeśli ma to mieć sens, lewa klapa na 3s., potem prawa na 4s., jeszcze raz lewa, itd.... bo jeśli trzeba to przyciskami to dziękuje. a informacje o oszczędności paliwa są wyssane z palca reklamowego, owszem jeśli pływamy dużą łodzią na dużym akwenie to oszczędność paliwa może wystąpić w określonych warunkach, jak np. wspomagamy zakręcanie, itd.... Przez stabilizację łodzi zyskujemy wydajniejszą pracę śruby itd.., ale ten trym działa też jako hamulec. Ja bym tego nie instalował, bo to może się sprawdzać tylko przy określonym typie łodzi i w pewnych warunkach. Może niech kolega zmodyfikuje sprzęt o jakąś elektronikę położenia klapy do obecnego trymu, lub poszuka jakiś trym tradycyjny ze wskaźnikiem położenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasze_k702 Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 rozwazan ciag dalszy....... z drugiej strony idac dalej do wypchnecia rufy do okreslonego poziomu jest potrzebna identyczna sila czy to trymklapami klasycznymi czy jakimi kolwiek innymi . Moga sie tylko roznic stratami jakie do tych sil musza wytworzyc czy tak??! powiadasz ze to hamulec ale tak sobie mysle ze klasyczne to tez hamulec uzywajacy wiekszej powieszchni do uzyskania tych samych sil co volvo penta bts. Niesfornie mnie to nurtuje biorac pod uwage ze volvo penta to firma z tradycjami i raczej "gowna" by nie patentowali warto ta sprawe dokladnie sprawdzci by potomnym odpowiedziec na pytanie na ktore teraz debatujemy. mam nadzieje ze bedzie wiecej opini a ja mimo to na dzien dzisiejszy mam zalozone trymklapy klasyczne kupie zestaw bts i dorzuce do juz istniejacych i postaram sie pare doswiadczen zrobic na wodzie oraz opisac juz konkretne zachowanie bts w stosunku do juz obecnych pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saradog Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Swego czasu opisywałem działanie trym klap jakie zainstalowałem na swojej poprzedniej łajbie Maxum z silnikiem Mercruiser 5,7L 260KM Generalnie zmieniły tylko komfort pływanie przy przebalastowaniu łodzi na jedną burtę czyli bez problemu ustawiałem krype idealnie do poziomu poprzecznego . Drugi plus to przy pływaniu kiedy dostawałem boczny wiatr tak samo poziomowałem lodź . Jeśli chodzi o wchodzenie w ślizg tu zmian nie zauważyłem przy tej mocy nie miało to znaczenia . Stosowałem trymklapy Lenco . http://www.lencomarine.com/index.php/products/trim-tabs/standard-performance http://www.lencomarine.com/cache/com_zoo/images/Standard_Performance_Trim_Tab_Kit_93ccd20d7cc81d8e1d4e228729e9db0d.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skipper Opublikowano 5 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 W efekcie miotany tymi samymi problemami wybrałem trym klapy Lenco w najnowszej wersji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzalewski Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 W efekcie miotany tymi samymi problemami wybrałem trym klapy Lenco w najnowszej wersji. Saradog napisz cos w dziale "Ster strumieniowy" co i za ile? dobrze, że nie wybrałeś tych QL BTS, bo dla mnie to jakieś nieporozumienie, a raczej prymitywna wersja trym klap, które opierają się na wyrównywaniu poziomu podczas wchodzeniu w ślizg na zasadzie "hamowanie i nurkowania", a nie przekierowania części siły na podniesienie rufy. Działać to będzie, ale jakim kosztem, przy pewnych typach kadłubów może się to jakoś sprawdzać, przy płynięciu już w ślizgu też to będzie jakoś działać, ale i tak szkoda kasy na takie rozwiązanie, Volvo babol http://images49.fotosik.pl/1638/60146fd0377b4a18med.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasze_k702 Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 witam jak wiecie u mnie duzo ani dlugo nie trzeba kupilem nowy komplet za :P 600zl juz jest zalozony w lodzi czekam na pogode i robie testy zdecydowalem sie wyprobowac te zastosowanie trym z uwagi na rozne rozwazania teoretyczne i szczerze powiem ze kolega mzalewski ma po czesci racje rozwazajac teoretycznie ale z doswiadczenia jakie odnioslem przy budowie i roznych nowatorskich rozwiazaniach wiem ze to co wydaje sie teoretycznie poprawne oraz calkiem logiczne nijak ma sie do testow na wodzie dlatego dopiero praktyczne testy odpowiedza na pytanie czy to jest dobrym rozwiazaniem czy nie. dodatkowo natrafilem na pare opini juz korzystajacych z tego systemu ludzi na forach amerykanskich i ich opinie sa zaskakujaco pozytywne oraz sami sa zdziwieni tak dobrym wytrymowaniem lodzi przy porownywalnych rozwazaniach jakie teraz prowadzimy .Jeden z uzytkownikow opisal to tak jakby lodz prowadzila sie jak po szynach oraz co prawda nie mam pojecia jak uwaza ze zyskal 7km/h predkosci w stosunku do klasycznych mam teraz zalozone 2 systemy i z pewnoscia postaram sie przedstawic obiektywne spostrzezenia pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skipper Opublikowano 7 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 witam jak wiecie u mnie duzo ani dlugo nie trzeba kupilem nowy komplet za :P 600zl Nie pomyliłes się z tą kwotą,bo ja miałem całkiem inną wycenę. Absolutnie nie twierdzę że to kit,bo to w końcu produkt od Volvo i z tego co ustaliłem klasyczne trym klapy wycofali z produkcji. Nasz producent łodzi Cobrey montuje je od dawna i są zadowoleni,ale z kolei dystrybutor Volvo Penty w prywatnej rozmowie nie miał pozytywnych opini na ich temat. Popływasz,napisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasze_k702 Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Nie kolego nie pomylilem sie pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Ciekawa alternatywa dla trym klap. Cena to co najmniej w Euro i z b.dużym rabatem. Albo używka. Zasada działania to coś na wzór hamulców aerodynamicznych i klap w samolotach. Ważne jest aby znaleźć optimum pomiędzy oporem a wzrostem siły hydrodynamicznej (nośnej). I tutaj jest potrzebny komputer. Jak komputer to i błędy. W wykazie błędów na pierwszej pozycji są zacięcia ostrzy (klap wysuwanych)? Myślę, że z tym może być duży problem bo wszystko co pod wodą szybko obrasta i pasztecik gotowy. Każde przycinanie pracy klap będzie skutkowało wariowaniem automatu i trza będzie ręcznie się cieszyć z nowinki. Rozmiar musi być odpowiedni do kadłuba, to ważne. Potestuj przez rok i zapodaj jak to się spisywało w eksploatacji. Na początku lat 90-tych ub. w. natknąłem się na najbardziej niezawodny system trymklap. Na końcówce dna były odciśnięte dwie ,,łopaty" . Myślałem, że to ślady łap przyczepy ale były idealnie, symetrycznie ,,odciśnięte". Bayliner ,,Ciera 24" pływał bez problemów ze stabilnością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skipper Opublikowano 8 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Ciekawa alternatywa dla trym klap. Cena to co najmniej w Euro i z b.dużym rabatem. Albo używka. W wykazie błędów na pierwszej pozycji są zacięcia ostrzy (klap wysuwanych)? Myślę, że z tym może być duży problem bo wszystko co pod wodą szybko obrasta i pasztecik gotowy. Każde przycinanie pracy klap będzie skutkowało wariowaniem automatu i trza będzie ręcznie się cieszyć z nowinki. Nie wiem co kolega Tomasze_k ma na mysli bo napisał "zł",a za tą cenę to można kupic jedną trym klapę i to po dużym upuście,a gdzie cała reszta włącznie z anteną GPS. Drugie to to co piszesz,sądzę że to będzie w tym systemie jeden z problemów,tłumaczyłem instrukcje obsługi i montażu,pisali o tym,czyli cos jest na rzeczy. Ten system trym klap o którym pisałeś to nie jest aby połaczenie tradycyjnych trym klap, ala mutacja działania tych z Volvo,czyli cos pośredniego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasze_k702 Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 witam z regoly nie myla mi sie pieniazki :P jezeli ktos badzie chcial takich trymklap to dam do goscia namiar i po sprawie oczywiscie zaznaczam ze w zestawie nie ma gps-u oraz ukladu sterujacego to jest element dodatkowy w zestawie sa 2 trymklapy control listwa oraz wszystkie kable caly zestaw nowy zapakowany orginalnie i absolutnie smierdzacy nowoscia! cena 600zl po zalozeniu 2 trymklap i zalozeniu calej tej instalki wszystko na sucho pracuje poprawnie procz malego bledu ktory wyskakuje na wyswietlaczu diodowym a mianowicie zle polaczenie badz uszkodzenie kabli. Gosc ktory mi to sprzedal wyslal nowy w kartonie nie uzywany komplet dla sprawdzenia co jest nie tak. wszstko sprawdzilem i na nowym kompecie takze wyskakuje podobny blad natomiast po podlaczeniu drugich trym klap czyli 2 na strone wszystko zaczelo pracowac idealnie :P Po krotkiej rozmowie i uprzejmosci oraz profesjonalnym podejsciem sprzedawcy zakupilem drugi komplet za 300zl .TAK 300ZL wiec zakladam podwojne trymy jak komus bedzie potrzeba zostaje mi panel kabel dlugi do panela oraz listwa :P pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skipper Opublikowano 8 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 witam z regoly nie myla mi sie pieniazki :P jezeli ktos badzie chcial takich trymklap to dam do goscia namiar i po sprawie oczywiscie zaznaczam ze w zestawie nie ma gps-u oraz ukladu sterujacego to jest element dodatkowy w zestawie sa 2 trymklapy control listwa oraz wszystkie kable caly zestaw nowy zapakowany orginalnie i absolutnie smierdzacy nowoscia! cena 600zl po zalozeniu 2 trymklap i zalozeniu calej tej instalki wszystko na sucho pracuje poprawnie procz malego bledu ktory wyskakuje na wyswietlaczu diodowym a mianowicie zle polaczenie badz uszkodzenie kabli. Gosc ktory mi to sprzedal wyslal nowy w kartonie nie uzywany komplet dla sprawdzenia co jest nie tak. wszstko sprawdzilem i na nowym kompecie takze wyskakuje podobny blad natomiast po podlaczeniu drugich trym klap czyli 2 na strone wszystko zaczelo pracowac idealnie :P Po krotkiej rozmowie i uprzejmosci oraz profesjonalnym podejsciem sprzedawcy zakupilem drugi komplet za 300zl .TAK 300ZL wiec zakladam podwojne trymy jak komus bedzie potrzeba zostaje mi panel kabel dlugi do panela oraz listwa :P pozdr Cały zestaw kosztuje 2500zł,bez anteny GPS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Spokojnie, kupił to i dobrze. Ważniejsze jest to, że mamy testera i taniego dystrybutora jakby co ;) Sam jestem ciekaw jak ten komputerek sobie radzi po dłuższej eksploatacji. Oby nie było tak jak z manewrem ,,kobra" u MIG-a w Paryżu albo Airbus"ami. Jak komp jest o.k. to i reszta jest o.k. ale jak nie to ? Ale za trzy stówy można testować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzalewski Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 mimo iż ten system negatywnie oceniam, to kwota jest na tyle śmieszna iż warto to testować to znaczy ten system będzie jakoś działał, zwłaszcza w łodziach z zapasem mocy, gdzie wyrównywanie poziomu między burtami, na zasadzie takiego dodatkowego hamulca nie zrobi wrażenia na silniku. Na pewno nie warto w to inwestować jeśli mamy problemy z wchodzeniem w ślizg i szukamy pomocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jet Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 W wiekszosci lodzi o dosc duzej mocy silnika, napedzanych 1 sruba system trymowania jest konieczny. Bez niego plywanie w slizgu z mniejszymi predkosciami wiazaloby sie z ciaglym przechylem. System od Volvo, wbrew pozorom nie jest taki glupi, jak by sie moglo na pierwszy rzut oka wydawac. Znam trzy lodzie z tym systemem i sam od kilku miesiecy jedna plywam (wszystkie bez funkcji "auto"). Uklad nie generuje wcale oporow jakich moznaby sie "na chlopski rozum" spodziewac, a jest bardzo efektywny. W lodzi ktora plywam niweluje lekki przechyl, powstajacy jako "efekt uboczny napedu" nie zmniejszajac jej predkosci o wiecej niz jeden wezel. Ma natomiast jedna bardzo istotna, w porownaniu do tradycyjnych (plytowych) trymklap zalete - nie zarasta prawie w ogole. "U mnie w miescie" takie trymklapy tez "chodza" po okolo 1000~1200 co nie zmienia faktu, ze ich pochodzenia nie da sie ustalic i o ficjalnie taki zestaw jest duzo drozszy. ...po zalozeniu 2 trymklap i zalozeniu calej tej instalki wszystko na sucho pracuje poprawnie procz malego bledu ktory wyskakuje na wyswietlaczu diodowym a mianowicie zle polaczenie badz uszkodzenie kabli. Gosc ktory mi to sprzedal wyslal nowy w kartonie nie uzywany komplet dla sprawdzenia co jest nie tak. wszstko sprawdzilem i na nowym kompecie takze wyskakuje podobny blad natomiast po podlaczeniu drugich trym klap czyli 2 na strone wszystko zaczelo pracowac idealnie... Kazdorazowo po zalozeniu trymklap (rowniez w przypadku problemow) trzeba przeprowadzic ich kalibracje. Przytrzymujesz dwa skrajne klawisze (nie pamietam juz ktore - albo dwa boczne (L/P)/ albo gorny z dolnym) na wylaczonej stacyjce i trzymajac je przekrecasz kluczyk nie zapalajac silnika (trymklapy powinny byc tak podlaczone, aby uruchamialy sie wraz z wlaczeniem zaplonu). Trzymasz pprzyciski tak dlugo, a obie klapy (i ich diodowe wskazniki) zaczna jechac w dol. Przejada tak pelny cykl w dol i do gory i z regoly juz wszystko gra i buczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasze_k702 Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 witam W dniu dzisiejszym wyplywalem bez przystanku conajmiej 6 godzin wiec na testy dwoch systemow trym klap klasycznego i volvo penta mialem dosc czasu zeby wiekszosc sprawdzic.Musze przeciwnikow mocno zmartwic niestety ale system volvo penta jest systemem lepszym i wydajniejszym od klasycznych klap! przy volvo szybciej wchodzi w slizg przy tym samym zachowaniu podniesienia dziobu. w slizgu przy predkosci 45km/h wychylenie calkowite trymklap klasycznych trace na predkosci o 3-4km/h wiecej wzgledem tych samych wychylen na volvo penta .to tyle co do roznic oporowych . natomiast jak dla mnie nowicjusza i malo doswiadczonego motorowodniaka volvo penta nie robila mi wiekszych problemow w trymowaniu lodzi jak klasyczne .Mysle ze jest to podyktowane predkoscia dzialania klap volvo oraz innym systemem wyrownywania czyli............ opuszczajac tyko jedna klape druga sie automatycznie chowa co skutkuje jeszcze szybszym i bardziej efektywnym trymowaniem w systemie ktory mam musze sam o to zadbac dodatkowo w tym systemie klasycznym ktory jest u mnie klapy chowalaj sie po przez sprezyny oraz opor wody bardzo wolno w volvo predkosc jest rowna w obie strony. Tak wiec po dzisiejszym dniu ze spokojem sumienia i wyeliminowaniu niewiadomych jestem przekonany o zalozeniu trym volvo penata i usunieciu klasycznych .Testowane bez automatycznego sysemu pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 Dzisiaj widziałem Tomka na Przekopie Parnickim i przyznam, że jak przycisnął to nieźle i płynnie poszedł w ślizgu. Bardzo ładnie i równo łódź się prezentuje na wodzie. 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasze_k702 Opublikowano 14 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 dzieki za ocene Musti. przyznam ze milo bylo Ciebie i Atomika spotkac oraz jestem pewien ze w nastepnym sezonie we wspolnym gronie spedzimy duzo czasu na wodzie pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skipper Opublikowano 14 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 witam W dniu dzisiejszym wyplywalem bez przystanku conajmiej 6 godzin wiec na testy dwoch systemow trym klap klasycznego i volvo penta mialem dosc czasu zeby wiekszosc sprawdzic.Musze przeciwnikow mocno zmartwic niestety ale system volvo penta jest systemem lepszym i wydajniejszym od klasycznych klap! przy volvo szybciej wchodzi w slizg przy tym samym zachowaniu podniesienia dziobu. w slizgu przy predkosci 45km/h wychylenie calkowite trymklap klasycznych trace na predkosci o 3-4km/h wiecej wzgledem tych samych wychylen na volvo penta .to tyle co do roznic oporowych . natomiast jak dla mnie nowicjusza i malo doswiadczonego motorowodniaka volvo penta nie robila mi wiekszych problemow w trymowaniu lodzi jak klasyczne .Mysle ze jest to podyktowane predkoscia dzialania klap volvo oraz innym systemem wyrownywania czyli............ opuszczajac tyko jedna klape druga sie automatycznie chowa co skutkuje jeszcze szybszym i bardziej efektywnym trymowaniem w systemie ktory mam musze sam o to zadbac dodatkowo w tym systemie klasycznym ktory jest u mnie klapy chowalaj sie po przez sprezyny oraz opor wody bardzo wolno w volvo predkosc jest rowna w obie strony. Tak wiec po dzisiejszym dniu ze spokojem sumienia i wyeliminowaniu niewiadomych jestem przekonany o zalozeniu trym volvo penata i usunieciu klasycznych .Testowane bez automatycznego sysemu pozdr No to się trochę rozjaśniło(brak testu auto),to ze te klapy są szybkie też słyszałem. Ja akurat sie nie zmartwiłem, tylko potwierdziłeś moje przypuszczenia że jest to dobry pomysł. Z ciekawości zainteresowałem się twoja łodzią i znalazłem na Yotube filmy;duży szacun-duży projekt i trudny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 14 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 i co najlepsze działa,a nie jak niektórzy pisali... ;) P.s.Tomek mały offtop napisz jak z hałasem tego diesla w Twojej łodzi-jestem ciekaw,bo po testach Quicka 700 z dieslem na pokładzie nie jestem fanem tego rozwiązania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasze_k702 Opublikowano 14 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 Moze okresl co Ciebie tak zrazilo do diesla w tej 700-tce . Ja zakladajac diesla kierowalem sie na samym poczatku dwoma podstawowymi faktami . Zuzyciem paliwa to pdstawowy z uwagi na wieksza sprawnosc diesla oraz druga powiazana smrod paliwa i niebezpieczenstwo zwiazane z oparami ktorych na stacjonarnych silnikach nie uniknie! Te warunki w zrozumialy sposob sa spelnione . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skipper Opublikowano 14 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 Po głowie chodziło mi parę pytań; Jak ten silnik zdał egzamin przy tej wielkości łodzi? Podaj osiagi,wejścia w slizg i prędkości maksymalnej,oraz jak znasz to wagę łodzi? Nie chcę Cię tu męczyć o chałas,ale diesel to diesel,jak to wyglada na łodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 14 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 Nie wątpię,że skoksowane V6 CDi dobrze ciągnie tą łódź mając porównanie do duużo słabszego quicka.Chodzi mi o to jak jest głośno przy poszczególnych obrotach.w Quicku przy maxymalnych cicra 3600 jest jak w maszynowni kutra :o Dobrze,że zamontowano w nim wydatne nagłośnienie :D Przy spacerowych 1800 było już całkiem znośnie. Jak jest u Ciebie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.