ogorek Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Ktoś używał ? Do zabezpieczania silnika w trakcie transportu: http://www.m-ywedge.com/images/mainpg02.jpg 40 USD w USA http://www.ebay.pl/itm/M-Y-Wedge-Transom-Saver-Outboard-Trailering-Support-Motor-Toter-Universal-Fit-/121404613510?hash=item1c44476386:g:1L4AAOSwEK9T44-u Strona "domowa" http://www.m-ywedge.com/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajson Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 W akcesoriach yamahy są takie , tylko cena masakra 320 złotych >:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogorek Opublikowano 12 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Ta sama cena co z USA. W moim linku 40 USD, shipping + VAT drugie 40 USD co daje 80 USD czyli 320 PLN ... Na form RIB.net napisali, że jedynie ETEC-i nie wymagają wynalazków bo mają to dobrze zrobione. Innym silnikom przydaje się to coś ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceksu79 Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Maciej, masz solidną podpore transportowa więc co kombinujesz? :) ta druga mniejsza to serwisowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogorek Opublikowano 12 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Poczytałem na RIB.net i sporo osób to używa. Zwłaszcza właściciele SUZUKI narzekają na podporę (ponoć w instrukcji i serwisie twierdzą, że muszą stosować podpory) Dopiero po moim poście tutaj odezwał się właściciel SUZY 140 a przed tem dwu EVINRUDE 75 i stwierdził, że EVINRUDE ma to świetnie rozwiazane a w Suzie musi kombinować. Napisał: Afaik, OMC/BRP engines were the only ones with a "proper" trailering bracket. Until I got a Suzuki I assumed all engines had such a device. Suddenly I was faced with wedging a lump of timber into a £10000 engine, which tbh I thought was sh1te. So necessity being the mother of invention..... Czyli, że kawałkiem "drzewa" podpiera silnik za 10 tys GBP :) On nie zmienił silników (z EVIN-a na SUZE) a RIB-y i jego poprzedni był zasilany 2xETEC 75 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack Sparrow Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Szukałem w fotkach ale nie znalazłem moje mocowanie transportowe Verado wykonane ze stali kwasoodpornej bije to na głowę zapodam na wiosnę ;). To co pokazałeś na naszych drogach raczej odpada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogorek Opublikowano 13 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Ja mam dwa w ETEC-u: http://www.rib.net/forum/attachment.php?attachmentid=110727&d=1455305820 In addition to having an electric trim mounted to the engine, the OMC/BRP motors also have both a trailer bracket (blue arrow) to take the load off the hydraulics when trailering, and a trim bracket (red arrow) to serve the same purpose when tilted. A tu strona z manuala jak to się używa: http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/923/B4aGBl.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saradog Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Honda też ma całkiem zacne zabezpieczenie do transportu czy postoju na dłuży okres . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMRIDER Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 To nie jest do transportu:) tylko serwisowa blokada w razie wymiany siłownika czy innych awarii z trimem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saradog Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 A jak jest różnica czy serwis czy postój w marine lub transport ? :D Najważniejsze że odciąża siłownik . To chyba na szkoleniach w Hondzie głupoty mi opowiadają . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMRIDER Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Z pewnością:) mi też tłumaczono "blokada transportowa" a w manuału producent zakazuje transportu w poziomie na tej blokadzie i zaleca lekko uniesiony oparty na podporze .Było już dużo o tym wyżej:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saradog Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Czyli pomijając transport to wychodzi na to że przetrzymywanie silnika kiedy stoimy na wodzie i zostawiamy motorek w pozycji uniesionej dość wysoko tak aby śrubka nie zarastała jest niedopuszczalne ? No to chyba mam szczęście jak i wielu innych którzy tak przetrzymują silniki od lat . Ta wynika z instrukcji . ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMRIDER Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Nie ma tutaj co ubijac piany tylko tak zaleca producent żew transporcie się zaleje czy np w suzi potrafi się od wstrząsów luzowac przednie zapięcie czapki . Stanie na wodzie czy serwisie to nie transport po naszych drogach:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMRIDER Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Dodam jeszcze że kiedyś podczas transportu ex motorówki miałem podniesiony silnik na Maxa i zwykły sterociag to urwalo mi gwint w pogrzebach cały silnik podrzucalo do góry a jak jest bardziej w pionie nie ma takiej siły na sterociag chociażby... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceksu79 Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Tomku to Ty offroad uprawiałeś z łodzią na haku czy co? ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMRIDER Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Tak jest jak silnik leży w poziomie na zwykłym sterociag to cały nacisk idzie na niego :p Ps:dobrze że to było w drodze powrotnej:p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.