WojciechWP Opublikowano 4 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 Witam wszystkich! Proszę o Wasze opinie, doświadczenia, czy ktoś miał kontrolę przyczepy na drodze? Czy i kto ważył pojazd? Mam taki obecnie zestaw AnMarin 555 z silnikiem Honda 100 i przyczepę Tema 1000 DMC DMC przyczepy to 1000 KG, ładowność jej to 790 kg Oczywistym jest fakt, że łódka z silnikiem waży właśnie ok 800 kg Myślę, że jak załaduję do łódki wyposażenie ratunkowe, gaśnice, sprzęt i zatankuję bez problemu zbliżę się do 900 kg co da łącznie masę rzeczywistą przyczepy ok 1100 kg Prawo jazdy mam odpowiednie, przyczepa Tema 1000 ma mocną oś i ciężarowe koła - czy ktoś był ważony na drodze, czy ktoś miał taką sytuację, że przekroczył DMC właśnie o 10 procent i jakie były tego konsekwencje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SmallCity Opublikowano 4 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 Nie pamiętam dokładnie, jest stosowana tolerancja ale te 10% to przesadziłeś, będziesz miał przekroczenie dopuszczalnych nacisków kara jak nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojciechWP Opublikowano 4 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 rozumiem, że wjeżdżam na wagę osią i po badaniu? pojadę na skład opalu i będę wiedział co dalej robić... ale ktoś miał taka sytuację ? jakie były konsekwencję? jeździłem 2 lata temu z dużą nadwagą ale podczas kontroli na Autostradzie Bursztynowej - nikt nie chciał nawet ważyć, może nie mogą? może Policja nie może tego zrobić zwłaszcza, że waga była ITD chyba, że nie jestem w kręgu zainteresowań ITD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek210 Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Odświeżę wątek. Miałem ważenie kilka razy. Niekoniecznie z łodzią. Wygląda to tak: Dostajesz zaproszenie na wagę najczęściej po optycznej ocenie dokumentów i tego co jedzie. Następnie - proporcjonalnie do uzyskanego wyniku uzyskujesz płatny dyplom za wybitne osiągnięcia na drodze, odwagę i fachowość w doborze sprzętu. Kwoty jakie uzyskałem to od 300 do 1250,00. To u nas w kraju. W DE po zaproszeniu płatnym 15-20 Euro za wagę plus wynik do ok. 500 Euro za tonę ponad normę ( mocno uznaniowo ). I oczywiście dalsza jazda na lawecie lub po rozładowaniu zestawu. O 10% to raczej nie zostaniesz doceniony dyplomem ale wyrocznią nie jestem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.