Autor Wątek: Czym holować bezpiecznie przyczepę z łodzią - uprawnienia - możliwości itd ?  (Przeczytany 80207 razy)

Marzec 10, 2019, 22:59:20
Odpowiedź #270
  • *****
  • Wiadomości: 1174
  • Sternik motorowodny, SRC-DSC, płetwonurek CMAS**
    • Warszawa/Marki
  • Akwen: Zalew Zegrzyński
Ja ignoruję takie przymiotniki, przyjmuję że po prostu są z dobrego tworzywa, które powinno wytrzymać nacisk i odpychanie się kół terenówki. Przyczepka ma się tylko przetoczyć po tym, są szersze wersje ale do przyczepki nie potrzeba a ma to wpływ na cenę, tym bardziej że warto mieć 4szt żeby nie zatrzymywać się tylko móc przekładać w czasie toczenia.
Myślę, że istotne tu jest, żeby punkt zaczepienia na brzegu był lekko powyżej lub na poziomie środka ciężkości zestawu bo inaczej koło podporowe będzie ryło w podłożu, widziałem takie z podwójnym ogumieniem ale i tak widzę tu słaby punkt tej zabawy.

pzdr
AM 500 + Mercury 60 + Mercury 3,5

Marzec 11, 2019, 20:21:18
Odpowiedź #271
  • Starszy Sternik Motorowodny
  • *****
  • Wiadomości: 1308
  • Morski Sternik Motorowodny
    • Lublin
  • Akwen: Wody lokalne
Kolego ogórek jimny to popierdolka. rozejrzyj się za Suzuki Grand Vitara 2szej generacji w wersji 5drzwiowej,najlepiej 2.5-2.7 v6. Uzytkuje taka już 3 rok. W większości widuje skuter... więc nie ma o czym mówić, ale zaliczyłem też kilka wycieczek z podwójną przyczepa, a także łodzią kolegi(Yamaha ar192 1009kg +przyczepa). Taki zestaw wyrywa z wody po miękkim słupie i mokrej trawie ruszając na reduktorze z 1500 obrotów :) W trasie bez problemu osiągnąłem przelotowe prędkości.

Auto jest na ramię, ma reduktor, jest proste w budowie i cholernie niezawodne jak na starego japonca przystało. Trzeba tylko zadać sobie trud i znaleźć egzemplarz umiarkowanie skorodowany ;)
Był Łuk + Wichr 30  Był Seadoo Spark 2up 60HP+ 2015
Był Seadoo Spark 2up 60HP+ 2017
Jest Seadoo Spark TRIXX 2up 90HP 2018

Marzec 12, 2019, 07:30:39
Odpowiedź #272
  • ****
  • Wiadomości: 416
    • Legnica
  • Akwen: Wody lokalne
Auto jest na ramię, ma reduktor, jest proste w budowie i cholernie niezawodne jak na starego japonca przystało. Trzeba tylko zadać sobie trud i znaleźć egzemplarz umiarkowanie skorodowany ;)

Jak się raz miało auto z reduktorem to się wie, że nic tego nie zastąpi... ja dodatkowo miałem manualne sprzęgi piast przednich.
Kolibri 330
Flipper 450

Marzec 12, 2019, 09:44:37
Odpowiedź #273
  • *****
  • Wiadomości: 2939
    • Cigacice
  • Akwen: Odra środkowa
Jako ciekawostkę , to terrano 2 po 2002 roku nie ma w ogóle sprzegielek w piastach , przedni naped  czyli most kręci się cały czas  :-\

Marzec 12, 2019, 10:19:27
Odpowiedź #274
  • Starszy Sternik Motorowodny
  • *****
  • Wiadomości: 1308
  • Morski Sternik Motorowodny
    • Lublin
  • Akwen: Wody lokalne
Otóz to kolego Ikis,po co męczyć sprzęgło,czy tam sprzęgła ASB (niektórzy do dzisiaj myślą,ze automat nie ma sprzegla,wiec sie nie zuzywa  8) )

Grand Vitara 1gen tez juz ma na stałe przedni most,ale mi to w niczym nie przeszkadza,serio..
Użytkuję już drugą sztukę,pierwszą omyłkowo kupiłem krótką 1.6.Niestety ciąganie nią nawet skutera było przykre.V6cha za to ma moment z dołu jak w dieslu i rewelacyjnie daje sobie radę z ciąganiem w zakresie 2-3k rpm.
Był Łuk + Wichr 30  Był Seadoo Spark 2up 60HP+ 2015
Był Seadoo Spark 2up 60HP+ 2017
Jest Seadoo Spark TRIXX 2up 90HP 2018