Skocz do zawartości

gniazdo USA - adapter


kostrz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

http://forum-motorowodne.pl/auto-i-lodz/hak-i-instalacja-el-przy-aucie-z-usa-ale-kierunek-i-stop-w-tym-aucie-sa-osobno/15/

 

https://autodels.ua/accessories/64_amerikanskiy-perexodnik-konverter-s-USA-7pin-dlya-nashix-pritsepov-7-kontaktov.html

 

Tylko niestety nie widze modułu US na 13 pin EU.

A w Twojej wtyczce jest chyba i wsteczny równiez

 

Generalnie auta z US mają we wtyczce kierunki zrobione poprzez mrugający stop wiec zwykła wtyczka na wtyczkę nie pomoze. Ale w nowszych z US masz skrzynkę w bagażniku i może z niej da rade wyjść na wtyczkę 13p. Albo elektryk specjalizujący się w autach z US - on pewnie zainstaluje jakiś moduł uniwersalny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://trailerlightconverter.com/

 

Gdbyby była gotowa konstrukcja z twojego na 13p to może a tak to wydasz 100 EUR (z Ukrainy chyba znacznie taniej było) i tak będziesz musiał ciągnać do nowej wtyczki wsteczny i przeciwmgielny.

 

Chyba wizyta u elektryka pewniejsza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat jest taki temat na forum Jeep-a:

"Czy ktoś ma doświadczenie z przejściówkami gniazda przyczepy USA -EU, czy lepiej przerobić wiązkę na polską? Jeśli jest jednak przejściówka to co polecacie?"

 

i odpowiedzi:

"Nie ma takiej przejściówki. Wiązka masowo do prucia."

"To prawda, taka końcówka jest niewykonalna. Jeśli ktoś taką oferuje to jest to oszustwo."

 

pzdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli kolega ma taką wtyczkę jak ta na zdjęciu (ta US)

 

TLC77P_USA-converter_0909253436_mini.JPG

 

TO na zbliżeniu widać, że nawet wsteczny wtedy jest.

Tylko przejsciówke za 20 PLN z 7p na 13p gniazdo ...

 

Uwaga, jedyny minus -  u mnie - kierunki OK ale"awaryjne" stop miga.

Co ciekawe na przegladzie zaliczyli.

Ale ja mam puszkę w bagazniku oryginalną z której wychodzi oryginalna wiązka Honda US i w tej puszce "hazard" czyli awaryjne chyba wychodzą na stop. Możliwe, ze wystarczy tam tylko przełączyć ale nie mam obecnie czasu. Sprawdzę na wiosnę ;)

 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

 

Mowa o puszce z której wychodzi oryginalna wiązka z oryginalnym modułem US na hak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawiła się jeszcze taka odpowiedź:

 

"Nie do konca sa mozliwosci kupna

https://www.etrailer.com/question-53685.html

Ale wg mnie lepiej i taniej wyjdzie przerobienie wiazki"

 

Nie znam tematu przejściówek, w poprzednim Jeepie sam sobie połaczyłem gniazdo w instalację, podrzucam bo akurat w tym samym momencie na forum Jeep-a ktoś o to zapytał.

 

pzdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dziękuję Panowie za wskazanie właściwego kierunku. Najtaniej na etrailer ale nie wysyłają do Polski z tego co tam widzę.

W takim razie spróbuję z Ukrainy. Rozumiem, że kolega Ogorek kupił i jest ok? Przeciwmgielne powiedzmy, że to luksus w obecnej sytuacji, byleby były pozycyjne, kierunkowskazy i stop

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko ze zgodnie z opisem na stronie przy awaryjnych mrugają STOP i kierunki.

Nie mogli ryzykowac, ze jak ktos hamuje pulsacyjnie to STOP nie poazą stąd takie wyjscie

 

Ja gadałem z gosciem z Ukrainy przez FB

 

Co do przeciwmgielnych

 

- musisz mieć w aucie

- skoro dokładałeś/dołożysz

- skoro zmienisz gniazdo z 7 na 13-cie PIN

- to jaki problem dorzucić do gniazda jeden kabele od przeciwmgielnych ?

 

Ja mam niemiecie wąskie LED pod zderzakiem jako przeciwmgielne i z nich dociągnięty kabel do gniazda (też mam gniazdo 13 PIN - musiałem zmieniać tamto z zestawu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobrze, Ogorek, ale Ty masz ten adapter czy tylko rozmawiałeś? Bo ja też rozmawiałem i prawdę mówiąc cały ten biznes wygląda na pierwszy rzut oka jak jakaś ściema. Przelewy dla jakiegoś Ukraińca na prywatne konto w Niemczech i obsługa przez Johna Trailera, heh.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam zainstalowany, kupiłem z tego sklepu na Ukrainie

 

Placilem online jakims czyms dziwnym (nie PayPal coś podobnego)

 

No ale to było prawie rok temu. Wysłał mi link do sledzenie paczki - dlugo szła ale doszła

 

Może wyslij email do trailer.com jak kupić do PL. Może przez Polamer (paczki do PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to co pokazales to kabel na kabel powiązanie.

 

MUSI BYC UKLAD ELEKTRONICZNY który dekoduje

 

- dostaje info ze jeden stop pulsuje - zamienia na pulsowanie kierunku

- pulsują jednostajnie STOP - dodaje awaryjne.

 

Samymi kablami tego się nie zrobi potrzebny układ elektroniczny.

Niestety w USA przyczepy zamiast mrugać kierunkami mrugają stop-em

 

Inna droga - ja mam w bagazniku kostkę do której dopieta jest wiązka do haka.

Mozliwe ze z tej puszki mozna wyjść bezpośrednio na gniazdo 13 pin (aczkolwiek nie wiem czy nie przez moduł uniwersalny)

 

Ten gotowiec który zastosowałem u siebie działa prawidłowo podpięty do oryginalnego gniazda.

Jeszcze raz sugeruję zakup przez POLAMER moze albo email czy wyślą do PL

 

Albo wizyta u elektryka i moze tez masz taką puszkę z której można wyjść wiązką EU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja Honda Odyssey też swieci po EU. Czyli z tyłupomaranczowe kierunki w standardzie.

 

Niestety moduły do wtycze US mrugają STOP-em w przyczepach.

I bez specjalnej elektroniki się nie obejdzie. @Pawel_Wawa przytaczal opinie z forum @Jeep-a ze sie nie da.

 

Nie da się załątwić samymi kabelami ale elektroniką się da.

Zakładam, ze dealer przystosował światła do EU (no ja musiałem włozyć pozycje z przodu które jako kierunki swieca na pomarańczowo a jako pozycja na biało - w sensie takie gotowe zarówki co tak robią)

 

Ale faktycznie zrób najpierw test (a dealer co mówi ?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeep w wersji europejskiej ma wiązkę do haka wpinaną w instalację bez cięć i przeróbek. Fabryka na Europę nie robi haków, zawsze jest to montaż u dealera, który sam przerabiałem. Wcześniejszy model miałem w wersji amerykańskiej, po prostu połączyłem się kablami od gniazda haka do instalacji tylnych lamp, nie wpinałem się w amerykańskie gniazdo, nie mam więc własnego doświadczenia z przejściówkami.

Skoro lampy masz europejskie to dlaczego nie wepniesz się z wiązką w ich instalację tylko kombinujesz z przejściówkami?

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...