Skocz do zawartości

Holowanie 3500 Kg


MIKE_G
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 80
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Zawsze jest nadzieja coś takiego znaleźć  :)  kolega ma iveco 35s13    do 3,5 t waga iveco 3490 KG i na haku ma 3.5t jak to możliwe sam nie wie  ;D

orginalnie przepisane z briefu niemieckiego . ale nie pożyczy auta  :D :D

 

Miki szukaj nie słuchaj starszych  ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze jest nadzieja coś takiego znaleźć  :)  kolega ma iveco 35s13    do 3,5 t waga iveco 3490 KG i na haku ma 3.5t jak to możliwe sam nie wie  ;D

orginalnie przepisane z briefu niemieckiego . ale nie pożyczy auta  :D :D

 

Miki szukaj nie słuchaj starszych  ;D

 

Spokojna Twoja rozczochrana.... ja się nie słucham starszych.

W tym wypadku starszy posłuchał się mnie i jest "na pokładzie" projektu, że tak to określe 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sąsiadów namowiłem na potrzeby holowania większej łódki na używkę Lincolna Navigatora (teoretycznie ma w papierach 3900kg) i są bardzo zadowoleni. Kupili używkę sciągniętą z USA, zarejestrowaną i przerobioną na gaz (to auto jest pewne w przeróbce). Zanim kupili dostali wszystkie zdjęcia sprzed zakupu auta i wyciąg z hamerykanskiego systemu gdzie jest historia każdego auta. Te auta mocno tracą na wartości nawet w USA - opłaca się kupić 3-5 letnie. Blachy cynkowane, do komory silnika można swobodnie wkladać ręcę i głowę ;) Częsci z USA tańsze jak do europejczyków i można załatwiać przez Amazona z suerszybką dostawą. Tylko spalanie ... Ja bym się nastawił na 15-18 litrów gazu ... w trasie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko zapominacie o jednym jak już się naciągnę tego sprzętu pływającego ;) co ma miejsce trzy razy w roku no może teraz ze skuterem więcej  to posiadam " aryjczyka " o nie wyobrażalnym komforcie jazdy z pneumatycznym samopoziomującym zawieszeniem, oszczędny silnik i nawet podgrzewaną kierownicą a nie jakąś paliwożerną konstrukcyjną prostotę z USA skaczącą po drodze jak orangutan czyli typowy " jankes " silny ale głupi  :P.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz racje Jack ale jak już masz tego wielkiego głupiego amerykanina to chciałbyś żeby te intelYgentne przepisy EU pozwoliły Ci go użyć :-(

a tu dupa, musze se kupić VW z silnikie 2,5 turbo dYsel i on ma niby lepszy uciąg niż moje V8

Zapraszam na wyprawe do chorwacji z 3000kg na haku. Ciekawe który lepiej pod góre pojedzie :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie masz rację na temat przepisów  szkoda pisać .

Wiesz myślałem na temat tego co piszesz o Chorwacji jeśli bryka ciągnie 3.5 tony i taki ciężar jej zapniesz to może być dupa zgadzam się .Oprócz wspomnianego "aryjczyka" mam Qutlandera z silnikiem VW 2.0 TDI i 140 konikami / przyczepa hamowana 2000 kg/ i ciągnę nim łajbę dokładnie ważącą dwie tony i wszystko jest ok. ale nie pociągnął bym tego zestawu do Chorwacji w obawie o hamulce i sprzęgło.

Myślę że dobrą alternatywą jest Pajero które trochę udaje że jest wygodne i nadaje się do jazdy na autostradzie ale doskonale radzi sobie w terenie i trudnych warunkach i cały czas walczy z Toyotą o pierwsze miejsce w tej dziedzinie.

Oczywiście należy też pamiętać że producent pomyślał też o kącie pokonywanego  wzniesienia z pełną masą przyczepy które nie powinno przekraczać 12 stopni.

Reasumując kupić samochód zero problemu więc myślę że dokonasz dobrego wyboru.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniając samochód pewnie pójde w jakiegoś właśnie "aryjczyka"

Tyle tylko, że do diesla to mnie nikt nie namówi, a że jestem wielbicielem dużych silników.... będzie aryjskie V8

 

Hummer??? Spoko Johny... ale biorę Twoją kartę kredytową za każdym razem jadąc na stacje >:D

Rozmawiałem kiedyś z typem który miał H2 z 6 litrowym silnikiem. Przy masie tego samochdu mówi, że

poniżej 35l to jeszcze nie udało mu się zejść  >:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15-18 litrów gazu w Navigatorze ciągnąc ciężką przyczepę.... Optymista  >:D

 

To były dane trasa/pół-miasto (obrzeża - centrum) bez przyczepy :)

Z przyczepą nie zapytałem się ale pewnie powyżej 20L

Za to jak weźmiesz wersję "długą" to można tam spakować naprawdę wiele do środka

 

Ja mam VAN-a HONDA ODYSSEY 245KM ale nie sądzę aby nadawał się do ciągania dużych rzeczy (mimo 3.5V6)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15-18 litrów gazu w Navigatorze ciągnąc ciężką przyczepę.... Optymista  >:D

Optymista do kwadratu . Ja swoim paskiem  b5 1,9d wczoraj wróciłem  z Danii przy jeździe autostradami 110-130km/h średnie spalanie 6,3l/100km , a jak ciągnę przyczepę z łódką na ryby coś ciut więcej niż 1,3t i prędkość około 80km to palę prawie 12l /100 i to diesel . A ktoś marzy na takiej krowie 18l gazu przy 3500kg  na haku ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...