Autor Wątek: Nie kupuj takiej przyczepy  (Przeczytany 835 razy)

Sierpień 21, 2018, 08:30:30
  • ***
  • Wiadomości: 175
    • Władysławów Mazowsze
  • Akwen: Jeszcze nie pływam
Nie kupuj u np Cymermana mawiał dziadek i mial rację. Nie posluchałem i mam kłopot. Zaczęło się już po zaplacie. Podstawiono mi przyczepe bez wkładki blokującej zaczep przed otwarciem. Po kilku użyciach poluzowaly sie tulejki gwintowane do mocowania belki oświetleniowej reperacja przez spawanie na ocynku!. Teraz po przejechaniu mniej niz 1000 km rozpadlo sie lozysko koła i uszkodzone zostały szczęki. Trafiłem do warsztatu na mazurach i opinia: panie wszystko nietypowa chińszczyzna gdyby bylo alko to godzina i po kłopocie a tak to trzeba do producenta. Telefon do Cymermana i informacja że mają wszystko ale co i za ile mogą sprzedac decyduje szef a go nie ma i moze będzie jutro. Na prośbę o 11 godzinie żeby sie zorientowali bo chce przysłac kuriera po częsci otrzymuje informacje że szefa nie mozna niepokoic a na kuriera jest już za późno. Łódka na przyczepie, urlop popsuty bo nie mozna pływać myślę że to zbyt surowa kara za nie sluchanie dziadka. Zastanawiam sie nad zakupem całej osi Al-ko i zamontowaniem zamiast tego gównolitu ale obawiam się że nie będzie pasować :(

Sierpień 21, 2018, 09:02:37
Odpowiedź #1
  • ***
  • Wiadomości: 175
    • Władysławów Mazowsze
  • Akwen: Jeszcze nie pływam
Mam już odpowiedź chińszczyzna CS droższa niż Al-ko, nie wysyłają za zaliczeniem pocztowym, trzeba przyjechać

Sierpień 21, 2018, 11:45:27
Odpowiedź #2
  • ****
  • Wiadomości: 254
    • Legnica
  • Akwen: Wody lokalne
Rodzi się pytanie, jakim cudem to coś otrzymało homologacje...? bo po nagonce i zablokowaniu rejestracji przyczepek SAM jest to zastanawiające.
Sprzęt pływający w trakcie remontu...

Sierpień 21, 2018, 13:50:14
Odpowiedź #3
  • ***
  • Wiadomości: 175
    • Władysławów Mazowsze
  • Akwen: Jeszcze nie pływam
Pojechałem kupiłem piastę z bębnem i szczękami bo obawiałem się że oś ze znanej firmy nie będzie pasowała do tego wynalazku a czas goni. Jutro jadę z tym do Myszynca aby złozyc do kupy i męczyc sie dalej.

Sierpień 21, 2018, 15:02:28
Odpowiedź #4
  • ***
  • Wiadomości: 146
  • Akwen: WJM
Dlaczego nie złożyłeś reklamacji w ramach rękojmi ? masz na to dwa lata jeżeli towar kupiłeś nowy i podaj namiary na tą pseudo firmę co tandetę wciska żeby ludziska omijali szerokim łukiem

Sierpień 22, 2018, 06:55:50
Odpowiedź #5
  • ****
  • Wiadomości: 389
  • www.sumowapasja.pl
    • Jadów
    • www.sumowapasja.pl
  • Akwen: Bug
Mam podobną  sytuacje ale z osią skrętną  do przyczepki lekkiej firmy SPP . Oś w przyczepce do DMC 650 kg jest tak twarda że na polnej drodze przyczepka z łódką razem z 450 kg podskakuje jak piłka zero amortyzacji osi . Co z tego jak na gwarancji jak trzeba do nich na własny koszt oś  wysłać i nie wiadomo czy uznają czy oś  jest dobra czy zła .
Nigdy więcej nie kupie przyczepki z osią skrętną tylko wahacz lub resor + teleskop .
Teraz wszystko jest chińskie a przyczepkę kupuje się u producenta a nie u handlarza .

Sierpień 22, 2018, 07:51:20
Odpowiedź #6
A może masz za wysokie ciśnienie w oponach?
U mnie przyczepka na sztywnej osi bez amortyzatorów i resorowania ma ciśnienie 0,3 bar na pusto i 0,5 bar pod ładunkiem.
Koła 165 r15.

Sierpień 22, 2018, 08:06:01
Odpowiedź #7
  • *****
  • Wiadomości: 2958
  • sternik motorowodny + RYA SRC-DSC (początkujący)
    • Wesoła
  • Akwen: Morze Jońskie
amorki plus mniejsze ciśnieniie plus powoli po drodze polnej.

Moja brytfanna (bo ALU) waży 900 kg i denerwował mnie dzwiek na nierównosciach
stosując sie do 1-szego zdania jest znacznie lepiej.
Ale nie odważyłbym się jechać z nią polną drogą.

za komplet z montazem zaplacilem 250 pln

RIB HIGHFIELD OM540DL + EVINRUDE 115 HO + Wody Grecji + załoga (2+3)
http://www.highfieldboatsuk.com/540dl.html
http://www.evinrude.com/en-gb/engines/etec_ho/etec_115_ho

Sierpień 22, 2018, 08:44:46
Odpowiedź #8
Amortyzacja to już luksus. Resorowanie na pierwszym miejscu.

Sierpień 22, 2018, 12:42:39
Odpowiedź #9
  • ****
  • Wiadomości: 254
    • Legnica
  • Akwen: Wody lokalne
Sprzęt pływający w trakcie remontu...

Sierpień 22, 2018, 12:59:27
Odpowiedź #10
  • *****
  • Wiadomości: 1063
    • Gorzów Wlkp
  • Akwen: Wody lokalne
Tyle co w dmuchanym materacu
KAWASAKI ULTRA 300X
SEA RAY 185 BR

Sierpień 22, 2018, 14:23:54
Odpowiedź #11
  • *****
  • Wiadomości: 1045
  • Sternik motorowodny, SRC-DSC, płetwonurek CMAS**
    • Warszawa/Marki
  • Akwen: Zalew Zegrzyński
Albo w oponie quada :-)

pzdr
Łódka już pływa, pozostało dopracować audio.

Sierpień 22, 2018, 19:16:27
Odpowiedź #12
  • *****
  • Wiadomości: 2958
  • sternik motorowodny + RYA SRC-DSC (początkujący)
    • Wesoła
  • Akwen: Morze Jońskie
Ja miałem na mysli,że jak mam zalecane ciśnienie 4 to (za radą serwisu) staram się mieć 3.5 max
Nie wyobrażam sobie 100 km/h po autostradzie na flaku jechać
RIB HIGHFIELD OM540DL + EVINRUDE 115 HO + Wody Grecji + załoga (2+3)
http://www.highfieldboatsuk.com/540dl.html
http://www.evinrude.com/en-gb/engines/etec_ho/etec_115_ho

Sierpień 22, 2018, 21:02:09
Odpowiedź #13
Na jakim flaku?
Opona powinna mieć swoje ugięcie. W zależności od masy całkowitej ciśnienie też się powinno zmieniać.
Bezmyślne nabijanie opony na max. zmniejsza resorowanie. Równie dobrze można byłoby zakładać opony z lanej gumy takie jak w sztaplarkach czy innym ciężkim sprzęcie. Ził ciężarówka terenowa ma w oponach 0,9 bar i śmiga po bezdrożach aż miło.

Tylko jak to u nas. Balony to większy opór a to się przekłada bezpośrednio na paliwo. Przyczepka ma być taniutka i spełniać najwyższe wymagania jakościowe F1.  ;)
Jak widzę przyczepki na osi skrętnej z oponami niskoprofilowymi,  to wiem, że sprzęt na niej wożony dostaje mocno w kość.
Coś za coś. Albo szybka jazda łodzią po autostradach albo powoli ale komfortowo dla sprzęta.  ;)