Autor Wątek: Nie kupuj takiej przyczepy  (Przeczytany 6191 razy)

Maj 01, 2019, 09:15:02
Odpowiedź #30
  • *****
  • Wiadomości: 1562
  • Sternik Morski
    • Kraków
  • Akwen: Wody lokalne
aaa..  i jeszcze dorobie centralne płukanie hamulcow

Maj 01, 2019, 09:16:45
Odpowiedź #31
  • *****
  • Wiadomości: 1407
    • Pruszcz Gdański
  • Akwen: Zatoka Gdańska
Mam amerykańską przyczepę, doceniam jej walory i w związku z tym nigdy nie zdecydowałem się jej zmienić, ma jedną wadę - szyte papiery :-X
Czy Twoje przyczepy posiadają homologacje?
Pozdrawiam Jarek
Sea Ray 280/315    2 x MerCruiser 4,3 MPI 220 hp
Sea Doo Challenger 180 SE   1,5 MPI  215 hp

Maj 01, 2019, 09:21:42
Odpowiedź #32
  • *****
  • Wiadomości: 1407
    • Pruszcz Gdański
  • Akwen: Zatoka Gdańska
Przy takim wysiłku konstrukcyjnym warto o to zadbać, w przeciwnym razie słabo to widzę
Pozdrawiam Jarek
Sea Ray 280/315    2 x MerCruiser 4,3 MPI 220 hp
Sea Doo Challenger 180 SE   1,5 MPI  215 hp

Maj 01, 2019, 09:24:01
Odpowiedź #33
  • *****
  • Wiadomości: 1562
  • Sternik Morski
    • Kraków
  • Akwen: Wody lokalne
papiery grają są prawdziwe...wszystko musi grać gdyż w przypadku wypadku to może być istotne

Maj 01, 2019, 09:26:49
Odpowiedź #34
  • *****
  • Wiadomości: 1407
    • Pruszcz Gdański
  • Akwen: Zatoka Gdańska
Na tzw "oko" czy w razie dokładniejszych badań coś wylezie?
Pozdrawiam Jarek
Sea Ray 280/315    2 x MerCruiser 4,3 MPI 220 hp
Sea Doo Challenger 180 SE   1,5 MPI  215 hp

Maj 01, 2019, 09:31:03
Odpowiedź #35
  • *****
  • Wiadomości: 1562
  • Sternik Morski
    • Kraków
  • Akwen: Wody lokalne
zależy czy jest dokumentacja i rysunki w urzędzie...wszystko można i w każdą stronę.
jak robiłem SAMY to skladalem dok. w urzędzie..wszystko musi być legal
« Ostatnia zmiana: Maj 01, 2019, 09:39:13 wysłana przez pk1pawel »

Maj 01, 2019, 09:32:34
Odpowiedź #36
  • *****
  • Wiadomości: 1407
    • Pruszcz Gdański
  • Akwen: Zatoka Gdańska
Napisz priv a może mnie przekonasz ;)
Pozdrawiam Jarek
Sea Ray 280/315    2 x MerCruiser 4,3 MPI 220 hp
Sea Doo Challenger 180 SE   1,5 MPI  215 hp

Maj 01, 2019, 09:33:54
Odpowiedź #37
  • *****
  • Wiadomości: 1562
  • Sternik Morski
    • Kraków
  • Akwen: Wody lokalne
Napisz priv a może mnie przekonasz ;)
do czego miałbym przekonać?

Maj 01, 2019, 09:52:43
Odpowiedź #38
  • *****
  • Wiadomości: 3243
  • sternik motorowodny + RYA SRC-DSC (początkujący)
    • Wesoła
  • Akwen: Morze Jońskie
Ładne to Twoje hobby :) Zdradzisz jaki jest koszt takiej przyczepy DMC 135O?

Przyczepa
- piękna
- solidna
- bezpieczna (2 osie)

Ale przyczepa w papierach DMC 1350 będzie ważyła (w tej konstrukcji) swoje.
Obstawiam 400-500 kg ale niech konstruktor się wypowie.
Więc na samą łodkę pozostaje góra 900 kg (prośba o potwierdzenie czy się nie mylę)

Rozumiem, ze aby produkcja i sprzedaż była to nie mogą być SAM a homologowane przyczepy.
A homologacja pewnie 2-3 tys EUR na każde DMC ?
Piszę z pamięci co producent mi odpisał jak prosiłem o DMC pomiędzy tymi co oferował.

Przyczepa ma jakiś moduł elektroniczny ? Ponoć auta z Can-Bus, które nie mają LED nie lubią przyczep z LED ??

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Myślę, że motorowodniak ciągający marzy o takiej bezpiecznej, komfortowej przyczepie.
Aczkolwiek z autopsji plus poszukiwań znajomych najczęsciej kończy się na szukaniu ja NAJLZEJSZEJ przyczepy aby mając DMC przyczepy X zmieścić jak najcięższą łódkę ważącą Y (gdzie masa przyczepy X-Y). Chyba, że jest zapas i ciąga się na długie trasy. Mnie zmęczyło ciąganie do GR i problemy z przyczepą więc w tym roku łodkę zostawiam w GR.
« Ostatnia zmiana: Maj 01, 2019, 09:59:06 wysłana przez ogorek »
RIB HIGHFIELD OM540DL + EVINRUDE 115 HO + Wody Grecji + załoga (2+3)
http://www.highfieldboatsuk.com/540dl.html
http://www.evinrude.com/en-gb/engines/etec_ho/etec_115_ho

Maj 01, 2019, 10:00:03
Odpowiedź #39
  • *****
  • Wiadomości: 1407
    • Pruszcz Gdański
  • Akwen: Zatoka Gdańska
Napisz priv a może mnie przekonasz ;)
do czego miałbym przekonać?

Do zamówienia u Ciebie przyczepy
Pozdrawiam Jarek
Sea Ray 280/315    2 x MerCruiser 4,3 MPI 220 hp
Sea Doo Challenger 180 SE   1,5 MPI  215 hp

Maj 01, 2019, 10:04:42
Odpowiedź #40
  • *****
  • Wiadomości: 1562
  • Sternik Morski
    • Kraków
  • Akwen: Wody lokalne
nie mylisz się A przyczepa jest szyta na miarę i wszystko w kg.gra.
 mówiłem Wam że na rynku brak wyboru i pozostaje kratownicowa konstrukcja
nie stosuje żadnych modułów przy przyczepie...to samochód ma być wyposażony w moduł separacyjny A on obsługuje wszystkie lampy..i zwykłe i Led 

Maj 01, 2019, 10:10:50
Odpowiedź #41
  • *****
  • Wiadomości: 1562
  • Sternik Morski
    • Kraków
  • Akwen: Wody lokalne
Napisz priv a może mnie przekonasz ;)
do czego miałbym przekonać?

Do zamówienia u Ciebie przyczepy
haha..
możesz obejrzeć jakość wykonania detali(każda podkładka i nakrętką to nierdzewka A nie rdzewiejacy w soli ocynk..ocynkowane osie i cybanty dodatkowo malowane przemysłowym cynkiem itd)..  a i pytać o cenę(choć nie handluje) A przekonać musisz się sam  ;)

Maj 01, 2019, 10:16:12
Odpowiedź #42
  • *****
  • Wiadomości: 1407
    • Pruszcz Gdański
  • Akwen: Zatoka Gdańska
Nie mówię o jakości wykonania przyczepy, domyśl się co mam na myśli
Pozdrawiam Jarek
Sea Ray 280/315    2 x MerCruiser 4,3 MPI 220 hp
Sea Doo Challenger 180 SE   1,5 MPI  215 hp

Maj 01, 2019, 10:17:04
Odpowiedź #43
  • *****
  • Wiadomości: 1562
  • Sternik Morski
    • Kraków
  • Akwen: Wody lokalne
jeżeli chcecie lekką i na DMC1350kg to pozostaje 1 oś ale kupić największą (jezeli ma amortyzowac) chyba dostępna 1800kg...Ale!! znów jej koszt to prawie tyle co 2szt 1350kg...więc nie jest łatwo. A każda oś + koła to ok 100kg

Maj 01, 2019, 10:18:48
Odpowiedź #44
  • *****
  • Wiadomości: 1562
  • Sternik Morski
    • Kraków
  • Akwen: Wody lokalne
Nie mówię o jakości wykonania przyczepy, domyśl się co mam na myśli
sięgnąłem znacznie dalej w myślach i wiem że wiesz wszystko...każda decyzję trzeba sobie wyjaśnić