Podmiejski Opublikowano 13 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 Trwa jakas promocja na Niewiadowskie przyczepy podłodziowe. W Olsztynie np 4m są po 1850 zł a to nie jest najniższa cena!!!! Model Niewiadów P400 - do rejestracji z rolkami i wyciągarką to dobra (IMHO) cena! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Podmiejski Opublikowano 16 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Mam :-) Kupiłem i przywlokłem :-) Kupiłem tam w Olsztynie bo na Allegro ta firma (KUBIX) sprzedaje za 1849 a u mnie w Gdańsku życzą sobie ..2099 Niby też okazja :-) Ja nabyłem model P400 - opisy są w necie. Uznałem że za tę kasę w zyciu nie kupię przyczepy z papierami pod łódkę. A teraz moje wrażenia. Jest znacznie bardziej solidna niż wygląda na zdjęciach! Zrobiona z profili 40x40x3 a dyszel z 50x50x3. Wszelkie uszy; sruby min 10mm. Blachy solidne żadnych 1 czy 2 mmm - 4 mm Ocynk - potęga. Nie żadna tam dekoracja tylko solidna mięsista powłoka. No - mam z Niewiadowa przyczepę do motocykli - ma ...21 lat parkuje pod chmurką. OCYNK! Ogólnie wzbudza zaufanie! - ostatnio oglądałem też przyczpki 'Neptuna" to tamte są z blachy i w życiu nie zasługują na deklarowaną ładownosć! Ta - wprost przeciwnie! Toszkę sprężynuje na dyszlu ale nie wiem czy na dyszlu czy na zawieszeniu osi? Usiadłem na belce rufowej - mam 100kg :-) Przyczepa ma niebieskie rolki denne z gumy! Nie z twardego plastiku. Ja dodatkowo -a wahałem się - ale po obejrzeniu dokupiłem 2 boczne rolki z kompletem mocowań za 150 zł całosć - są odpowiednio solidne i zabezieczone i sam niewiele taniej bym zrobił - bez ocynku! Oczywiscie jest wyciągarka - kryta z tasmą firmy Knott - działa fajnie! Naprawdę za te pieniądze - w życiu nic lepszego! Waży cos ponad 100 kg więc na pusto smiga się jak solo :-) W naturze przyczepa wygląda 200% lepiej niż na zdjęciach! Jak jakies pytanie - chętnie odpowiem Informuję że w żadan sposób nie jestem powiązany z firmą od której kupiłem :-) Ale jakby ktos szukał czegos do przzyczep...raj normalnie :-) :-) :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giees Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Cieszę się Twoim szczęściem gdyż sam jestem posiadaczem 3 szt i czuję temat ::) :P. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Tak, są pytania! Przyczepa długości 7 metrów. Co Ty na to? ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vwgogo Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Polecam http://www.przyczepy-brenderup.pl/ kupiłem Basic 600 na 13 " dobre ceny do negocjacji ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack Sparrow Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Oj farciarze sami na tym forum jedni łykają skutery po okazyjnych cenach inni przyczepy ja też sobie obiecałem że jak kiedyś dojdę do kasy to sobie przyczepę fundnę oczywiści w ocynku i na 13" ;) 8). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Podmiejski Opublikowano 17 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Koledzy. Wybaczcie mnie nowicjuszowi entuzjazm. Patrzyłem po ogłoszeniach na OLX. Używkę bez papierów trudno poniżej "dwójki" kupić. Za byle poklecone cudo - jakby ze złota były... Patrzłem taż na inne marki. Są mocno droższe! Bardzo mocno! A z przyczepą jest też tak że czasem po bliższych oględzinach żal d... sciska że ktos bywa aż tak nieswiadomym... lub optymistą :-( Patrzyłem np na ceny przyczep pod skutery: no bajońskie ceny w porównaniu z tą! Same papiery do SAMa to ostatnio od 600 do 800 zł!!! A bez papierów...podpadasz pod fundusz i kicha. No ja odradzam! Więc dzielę się w euforii moim doswiadczeniem. Jest solidna. Jest 100% legal. Jest lepsza niż wygląda na zdjęciach. No a cena... jak napisałem: w Gdańsku kosztuje 2099 i nie ma A tam zapłaciłbym 2049 z ...dostawą przyczepy pod dom!!! Czyli: zostaje 50 zł w kieszeni a nawet więcej bo nie potrzeba brac dowodu tymczasowego do rejestracji. Butelka szlachetnego napoju by podkreslić radochę?... GRATIS?!... :-) :-) :-) Jeszcze dzis pomierzę co można "w te i wewte" poneważ przyczepkę można wydłużyć lub skrócić. - dyszel jest przesuwny względem osi. Wszystkim tym którzy albo skuter albo łódkę wędkarską albo różne "Kasie", "Ibsy", "Cameo" czy nawet "Mirelle" wożą - polecam. Dla mnie taka przyczepa to "okno na swiat" ponieważ ja ze swoimi "maluchami" lubię podróżować do rożnych akwenów :-) Za ludzką cenę :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Moim zdaniem oferta jest bardzo dobra i uczciwa, w takiej przyczepie nie ma nic, co miałoby windować jej cenę do poziomu np. 4tys. No chyba że alufelgi 15'', tak niezbędne do wygodnego slipowania... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 To sprężynowanie dyszla Od razu go wzmocnij od spodu teownikiem. Zanim się złamie podczas jazdy. DMC 400kG więc ładowność jakieś 200kG. W praktyce będzie przekraczana. A wtedy bujanie dyszla robi się niebezpiecznie groźne dla innych uczesników ruchu. C:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Podmiejski Opublikowano 17 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Bujanie dyszla ustąpiło po prawidłowym zmocowaniu poprzeczki rufowej. Przesunąłem ją do przodu i sprzęgłem z dyszlem - przedtem łączyła tylko dwie skrajne belki. Od razu sztywnosc bez zastrzeżeń :-) No i na zrowy rozum: pierwszym elementem na który natyka się ew łódź jest rolka a nie belka poprzeczna :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Oj farciarze sami na tym forum jedni łykają skutery po okazyjnych cenach inni przyczepy ja też sobie obiecałem że jak kiedyś dojdę do kasy to sobie przyczepę fundnę oczywiści w ocynku i na 13" ;) 8). Jacek zapomniałeś dodać,że z aluminiowymi felgami:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Bujanie dyszla ustąpiło... Zapakuj łódź na przyczepkę, wedź na dziób i podskocz. Jak dyszel nie zapracuje to może się uda go nie złamać. Rolka dziobowa najwięcej ciśnie na dyszel. Pamiętaj, że chodzi o obciążenia dynamiczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack Sparrow Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 To się rozumie że amelinium Mariusz ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Najbardziej podoba mi się ,że cyt." bujanie dyszla ustąpiło" :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Podmiejski Opublikowano 18 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 Niejako dla formalnosci odpowiem: - zawsze wyważam łódkę na przyczepie by leżała neutralnie: ani na przód ani na tył. - każdy materiał sprężynuje - nawet wieżowce odchylają się sporo od pionu... - uwaga o sprężynowaniu dyszla dotyczyła niewłasciwego złożenia przyczepy (a to robi srzedawca) - dotyczyła też znacznego obciążenia ostatniego elementu. W praktyce takie zjawisko nawet nie ma szans wystąpić. dobre no nie? :-) :-) :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 Pomiędzy zaczepem a pierwszą rolką ( od strony zaczepu) jest najbardziej obciążony dynamicznie element. Przecież nacisk na hak 50kG trzeba zrobić. Już producenci furmanek wiedzieli, że koń wozu za dyszel nie ciągnie. Dyszel służy tylko do kierowania. To zewnętrzna rama ma przenosić naprężenia podczas jazdy dlatego zaczep musi być z nią trwale połączony. Dyszel niekoniecznie. Ale jężeli jest to musi być przecięty za zaczepem. Różnie to producenci przyczep realizują ale ci prawdziwi takich fuszerek nie robią. Pooglądaj sprawdzone konstrukcje to się przekonasz. Wypadki ze sprężynującym dyszlem też w necie znajdziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj70 Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 Przy przyczepie DMC 400 kg chcesz robić nacisk na hak 50 kg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_Wawa Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 A co za znaczenie ma masa przyczepy? Ma być 50 kg i zawsze się da, czy to operując rozmieszczeniem ładunku czy położeniem osi, no chyba, że przyczepa z ładunkiem waży 50kg :-) ...albo źle Cię zrozumiałem :-) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj70 Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 Prawidłowy nacisk na hak to z reguły 20-50 kg.Wartość ta zależy właśnie od masy przyczepy, od tego czy to jedno czy dwuosiowa przyczepa.W tak lekkiej, jednoosiowej przyczepie w zupełności wystarczy 20 kg nacisku na hak. Inną sprawą jest także dopuszczalny nacisk na główkę haka w poszczególnych autach.Są samochody, w których dopuszczalny nacisk na hak to 75 czy 95 kg, który może być wykorzystany przy holowaniu ciężkich przyczep. Ja w swoim życiu holowałem różne przyczepy i wiem, że zarówno niedociążenie jak i przeciążenie główki haka ma zły wpływ na komfort holowania.Bezpieczniejsze jest przeciążenie pod warunkiem, że samochód ma dopuszczalne większe obciążenie na główkę haka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 Dobry artykuł opisujący zjawisko bujania: www.technikajazdy.pl/files/czerwiec2007.pdf Radzą, żeby nacisk na hak wynosił minimum 4% masy rzeczywistej przyczepy bo jak nie to... Pamiętać trzeba, że łódź z silnikiem to nie tylko masa całkowita ale też rożłożenie mas na samej łodzi. Silnik, zbiornik paliwa, akumulator i inne kotwice z reguły wrzucane są na tył łodzi. Lepiej nacisk na hak zwiększyć niż dopuścić do rozbujania przyczepy podczas jazdy. Dodatkowym plusem takiego stanu jest zatrudnienie amortyzacji tylnej osi ciągnika do amortyzacji przyczepy. Nie chodzi tutaj o jazdę na krawędzi przepisów tylko o bezpieczeństwo własne i innych uczestników ruchu a tego nigdy za wiele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaz Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2017 witam interesuje mnie taka przyczepka, czy ktoś może posiada łodkę Cameo i przymierał ją? nie wiem jakie rolki trzeba będzie dokupić żeby Cameo dało się tym modelem wozić. Druga sprawa moje Cameo ma ciężki tył za sprawą silnika z golfa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrc5 Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Kolego Podmiejski ponieważ interesuję się zakupem takiej przyczepki napisz (tylko szczerze) jak się z nią jedzie solo i z ładunkiem czyli łodzią. Czy bardzo podskakuje na dziurach, wybojach, nierównościach, czy trzyma tor za samochodem, czy skacze na boki itp itd... Jest bardzo lekka więc większa prędkość i kiepska nawierzchnia mogą równać się katastrofie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Podmiejski Opublikowano 5 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Ale tak naprawdę co chcesz wiedzieć? Solo - nawet nie czuję że mam przyczepę. Ciągam "Kangurem" 98KM. Podskakuje - bo pusta. Z łodką? Z jaką... ;-) Ja mam na niej albo "Ibisa" albo "Kasię" - zero problemów. No tylko ja jadę max 20 km. Daje się precyzyjnie ustawić srodek ciężkosci przesuwając os więc masz to co zrobisz (ja robiłem korektę po założeniu silnika) Z łódką nie jest lekka tylko z łódką :-) A jesli spodziewasz się że będę robił testy "z większą prędkoscią po kiepskiej nawierzchni" to przykro mi ale nie dam się namówić. Ja trzymam ją na dworze i woduję w morzu - ma gruby ocynk. Bardzo gruby. To dla mnie cholerna zaleta. Ogólnie też jestem zadowolony - najtańsza na rynku i wacle nie dziadostwo. "Neptun" - tego NIE POLECAM... wrrr... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrc5 Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Też jestem daleki od szaleństw drogowych ale do Chorwacji nie uśmiecha mi się jechać w jedną stronę trzy dni z pontonem na przyczepie bo np powyżej 60km/h będzie podskakiwała jak piłeczka dlatego też pytam jak się zachowuje na pusto bo trudno nazwać ładunkiem coś (ponton) co będzie ważyło max 80kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giees Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Ja na dłuższe trasy pakuję silnik do auta a sam gumijak niech se podskakuje z przyczepką ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.