Autor Wątek: Via Toll  (Przeczytany 29853 razy)

Październik 24, 2012, 20:57:29
Odpowiedź #45
  • **
  • Wiadomości: 93
  • Akwen: Wody lokalne



Myślę że dobrze by zrobiło wszystkim jak by zaskarżyłeś tą nie douczoną blondynkę , może następnym razem uważnie pochyliła się nad ustawami i nie zabierano nam bezkarnie czas i nerwy .


O ile pamiętam to była mega zgrabną  brunetką :)
Odbiegajac od tematu to kolega z którym jechałem podsumował to tak :
"Dlaczego zajebiste laski to takie skuki"



Był: XP i  Xp-Di
Jest :
RXP-X 255

Październik 26, 2012, 17:47:54
Odpowiedź #46
  • Starszy Sternik Motorowodny
  • *****
  • Wiadomości: 704
  • ekstremalny ...
    • Illinois, Texas, Floryda
  • Akwen: Wody lokalne
ja myślę, że najlepszy sposób to wyrejestrowanie przyczepy i ponowną rejestrację jako SAM o wymaganej masie. Znajomy tak robił dla skutera, gdyż auto zgodnie z homologacją umożliwiało ciągniecie przyczepy bez hamulca do 600kg, więc   'zbudował' przyczepkę pod skuter i zarejestrował coś na 590kg. Taniej było poświecił 200zł, niż zmieniać auto.... 
RADOŚĆ Z PŁYWANIA ZACZYNA SIĘ TAM, GDZIE KOŃCZY SIĘ EKONOMIA

Pozdrawiam  Marcin  SAN210TE  SAN210  - ex Sea Doo RXT-X 255 - ex

Październik 26, 2012, 21:02:47
Odpowiedź #47
  • Motorowodny Sternik Morski
  • *****
  • Wiadomości: 1737
  • odszedł na wieczną wachtę...
  • Akwen: Jeszcze nie pływam
To co cie spotkało kolego @ szOPen to normalka w tym po..... kraju ale to że dodzwoniłeś się do ITD i porozmawiałeś z żywą istotą to jest sukces  8) i tu chylę przed tobą czoła  ;).
 Bo moja żona dostała mandat wypełniła odesłała oni poczekali aż sprawa się przedawni i nie będą " mogli "wystawić mandatu  bo ich nie obowiązuje żaden termin i sprawę oddali do sądu ,teraz czekamy na wyrok .Walczyć oczywiście w cudzysłowie trzeba z nimi na każdym kroku im bardziej stajemy się cywilizowanym i charytatywnym światem to im zostaje w budżecie coraz więcej kasy do walki z nami. >:D

Listopad 13, 2012, 13:49:03
Odpowiedź #48
  • Starszy Sternik Motorowodny
  • Nowy Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 14
    • Szczecin
  • Akwen: Dolna Odra i Zalew Szczeciński
I jak to zwykle w polskim prawie, zawsze znajdą się kruczki, które wprowadzają w błąd szarych obywateli, takich jak niedouczeni inspektorzy ITD...
Mianowicie w kodeksie drogowym, nie ma takiej definicji jak pojazd o masie 3,5 tony. Są pojazdy osobowe (lub zestawy) o masie DO 3,5 tony, oraz samochody ciężarowe (lub zestawy aut osobowych z przyczepą) o masie całkowitej POWYŻEJ 3,5 tony... Więc skoro Twój zestaw na dopuszczalną masę całkowitą RÓWNĄ 3.5 tony, to jesteś z opłaty obowiązkowej zwolniony.
Czemu takie miłe sytuacje mi się nie zdarzają - puściłbym Panią Inspektor z torbami...  8)


Listopad 19, 2012, 19:27:24
Odpowiedź #49
  • ***
  • Wiadomości: 208

Listopad 19, 2012, 21:03:47
Odpowiedź #50
  • Nowy Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 7
    • Końskie
Coraz więcej wsadzają tych wag w drogi, nikogo z ITD nie ma , nawet nie trzeba zwalniać i zdjęcie się robi, w nocy nawet nie błyska bo podobno jakoś podczerwienią podświetlają, później maja rok czasu na weryfikacje zdjęcia i napytać biedy sobie można karami (jestem kierowcą dostawczaka po PL coś o tym wiem  >:( ). Coś o systemie wykonywania tych zdjęć: http://www.youtube.com/watch?v=vTqcBPc31UU&feature=plcp polecam obejrzeć sobie całą serie filmików tego użytkownika :)
« Ostatnia zmiana: Listopad 19, 2012, 21:05:26 wysłana przez Bezu88 »

Listopad 19, 2012, 23:29:02
Odpowiedź #51
  • Sternik Motorowodny
  • ***
  • Wiadomości: 216
    • Powiat Czarnkowsko-Trzcianecki
    • Stowarzyszenie Baza PCT
  • Akwen: Wody lokalne
nie wiem co się dzieje w tym kraju ale jest coraz gorzej ... ten rząd wprowadził po cichu taką inwigilację społeczeństwa, o której poprzedniemu rządowi nie śniło się nawet w najśmielszych snach. (przepraszam za OT) .
cameo + Tohatsu 30KM

Listopad 30, 2012, 22:26:54
Odpowiedź #52
  • ****
  • Wiadomości: 341
  • Zabrze
    • Gierałtowice
  • Akwen: Wody lokalne
rejestrować jako SAM do 750kg - nie potrzeba Via Toll ani kategorii E - sprawdzone :)

Grudzień 18, 2012, 21:49:59
Odpowiedź #53
  • *****
  • Wiadomości: 501
    • Małopolska_Kraków
    • KSSW - Krakowskie Stowarzyszenie Sportów Wodnych
ale trzeba to robić z głową.....
a nie na zasadzie, masa własna 400kg i krypa 1200kg
- bo takie numery już niestety nie przechodzą i dość drogo kosztują :-(
a w razie poważniejszej przygody na drodze,
to można dłużej siedzieć zamiast pływać...i kilka sezonów w pi...du :-(
pozdrawiam Jarek10
------------------------------------------------------------
KSSW  Krakowskie Stowarzyszenie Sportów Wodnych   www.sportiwoda.pl

Grudzień 21, 2012, 01:26:59
Odpowiedź #54
  • Sternik Motorowodny
  • ***
  • Wiadomości: 216
    • Powiat Czarnkowsko-Trzcianecki
    • Stowarzyszenie Baza PCT
  • Akwen: Wody lokalne
ale trzeba to robić z głową.....
a nie na zasadzie, masa własna 400kg i krypa 1200kg
- bo takie numery już niestety nie przechodzą i dość drogo kosztują :-(
a w razie poważniejszej przygody na drodze,
to można dłużej siedzieć zamiast pływać...i kilka sezonów w pi...du :-(

zgadzam się w zupełności. Wyrejestrowanie i ponowne zarejestrowanie przyczepy ze zmniejszonym DMC ma uzasadnienie tylko jeżeli chodzi o małe jednostki. Sam pisałem w innym temacie o mojej przyczepie, motorówce i DMC 395 kg . Będę ją ciągał na jeziora zazwyczaj kamperem, który ma DMC 3100kg. Myślę, że bez kontroli ITD się nie obejdzie (podejrzenie przekroczenia DMC) , ale w duszy będę spokojnie przejeżdżać przez bramki ;)
cameo + Tohatsu 30KM