kakolka Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Może jest wsród Państwa ktoś, kto umie podpowiedzieć, co mogło sie stać w moim RIB-ie. Silnik hondy działa, ale coś w mojej łodzi jest nie tak, bo nie mogę przekręcić kierownicą, układ kierowniczy przestał działać. W ostanim sezonie był sprawny, pierwsza próba tego sezonu i porażka. Układ wspomagania hydraulicznego? Może ktoś ma jakiś pomysł z Państwa albo może polecić fachowca z Sopotu, Gdańska lub Gdyni? Z góry dziękuje za każdą wskazówkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Masz układ sterowania cięgnowy ze wspomaganiem hydraulicznym czy hydrauliczny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kakolka Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Dziękuje serdecznie za tak szybką odpowiedź. Ja jestem kobietą, piszę to w imieniu kogoś innego, co mniej ogarnia sieć;). Zaraz się dowiem. Znasz może kogoś, kogo mozesz polecić do naprawy w Trójmieście? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszN Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 W zeszłym sezonie miałem podobną sytuację . Okazało się ze była wilgoć w oleju od wspomagania i gdzieś chwyciło . Użyłem troche siły i pościło . Tak mi przez tel poradził mechanik . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kakolka Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Dzięki serdeczne za poradę:) Dopytam jeszcze, jesli pozwolisz o szczegóły. Jak użyłeś tej siły, spuściłes olej? Jakoś wysuszyłes? Znasz może mechanika w Trójmieście, czy nie stąd jesteś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kakolka Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Wybacz, że może głupio dopytuje, ale musiałam Cię poprosić o wyjanienie "lopatolgicznie" jak, bo jestem kobietą, na dodatek blondynką;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kakolka Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Chodzi o układ sterowania cięgnowy ze wspomaganiem hydraulicznym. Na forum mi już Pan podpowiedział, że to może być zawilgotniały olej, bo tąką sytuację już ten Pan miał. Wiesz, jak to naprawić? Czy Ty myślisz, o innej usterce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogorek Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Producent RIB-ów SPORTIS http://www.sportis.com.pl/pl/kontakt Są z okolic Gdyni, mają tam produkcję i serwis. Zadzwonić, umówić się ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kakolka Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Polecasz? Uczciwi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Temat kontynuuj tutaj... ::) Zakładanie nowych tematów może przynieść odwrotny efekt... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kakolka Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Dzięki serdeczne. Będe bardzo wdzięczna za wszystkie sugestie odnośnie przyczyny problemu i namiary na mechaników RiBów z Trojmiasta. Może ktoś doda coś do wątku oleju zwilgotniałego? Da się to samemu naprawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kakolka Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 W zeszłym sezonie miałem podobną sytuację . Okazało się ze była wilgoć w oleju od wspomagania i gdzieś chwyciło . Użyłem troche siły i pościło . Tak mi przez tel poradził mechanik . Może ktoś wie, jak to dokładnie trzeba zrobić? Da się samemu radę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Holci Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 W zeszłym sezonie miałem podobną sytuację . Okazało się ze była wilgoć w oleju od wspomagania i gdzieś chwyciło . Użyłem troche siły i pościło . Tak mi przez tel poradził mechanik . Może ktoś wie, jak to dokładnie trzeba zrobić? Da się samemu radę? Chyba nie czytasz uwaznie postow....... :-\ Zostalo napisane w poscie wklejonym przez Ciebie....cytuje : "Użyłem troche siły i pościło . Tak mi przez tel poradził mechanik ." A dalej piszesz czy da sie rade samemu...... ::) ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kakolka Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Czytam uważnie i dokładnie, tylko jako kobieta się totalnie nie znam. Ani jak ani gdzie to zrobić, więc wszystkich z góry przepraszam za to. Piszę tu, prosząc Was o pomoc, w imieniu kogoś, kto kocha pływać. Szarpanie za sterociąg, bez kombinowania z olejem-spuszcznia? Dobrze to rozumiem? Taką informację mam przekazać? Ja wiem, że Panowie mogę Was złościć, ale to z mojej niewiedzy, a chcę solidnie "zbadać" Państwa przypuszczenia, co to mogło być. Dzięki i proszę o wybaczenie mojej niewiedzy tudzież może głupich dopytywań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 W Gdyni jest f-ma Marinero, chłopaki sprzedają łodki i chyba komuś zlecają montaż silników i hydrauliki do ich sterowania, proponuje zadzwonić do nich i pogadać.Odradzam samodzielne naprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 ,,...Chodzi o układ sterowania cięgnowy ze wspomaganiem hydraulicznym...." czyli nie czysto hydrauliczny. 1.Cięgno się zatarło ??? 2.Coś zablokowało przekładnię albo zetkę Odpiąć ciegno od ,,rumpla" i sprawdzić czy zetka i przekładnia pracują Przy układzie ze wspomaganiem, serwo tylko wzmacnia siłę. Bez hydrauliki ciężko ale da się kierować. Tak jak w samochodzie ze wspomaganiem układu kierowniczego z wyłączonym silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogorek Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Jaki to model RIB-a i czy silnik zaburtowy czy stacjonarny ? Ktoś podał telefon do Marinero, ja podałem do SPORTIS-a. Obydwie uznane i duże firmy, na pewno pomogą - polecą kogoś >>>>>>>>>>>> Raczej nikt nie wymyśli na odległość przyczyny i jak usunąć. Proponuję skorzystać z zaproponowanych telefonów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kakolka Opublikowano 6 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 W Gdyni jest f-ma Marinero, chłopaki sprzedają łodki i chyba komuś zlecają montaż silników i hydrauliki do ich sterowania, proponuje zadzwonić do nich i pogadać.Odradzam samodzielne naprawy. Dzięki serdecznie za namiar, podałam już. Dzięki też Wszystkim za pomoc i wskazówki, jesteście niesamowicie pomocni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kakolka Opublikowano 6 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 ,,...Chodzi o układ sterowania cięgnowy ze wspomaganiem hydraulicznym...." czyli nie czysto hydrauliczny. 1.Cięgno się zatarło ??? 2.Coś zablokowało przekładnię albo zetkę Odpiąć ciegno od ,,rumpla" i sprawdzić czy zetka i przekładnia pracują Przy układzie ze wspomaganiem, serwo tylko wzmacnia siłę. Bez hydrauliki ciężko ale da się kierować. Tak jak w samochodzie ze wspomaganiem układu kierowniczego z wyłączonym silnikiem. Słuszna wskazówka, jestem Ci bardzo wdzięczna:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kakolka Opublikowano 6 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 Jaki to model RIB-a i czy silnik zaburtowy czy stacjonarny ? Ktoś podał telefon do Marinero, ja podałem do SPORTIS-a. Obydwie uznane i duże firmy, na pewno pomogą - polecą kogoś >>>>>>>>>>>> Raczej nikt nie wymyśli na odległość przyczyny i jak usunąć. Proponuję skorzystać z zaproponowanych telefonów. Jak najbardziej, łódź obejrzy ktoś z podanych przez Państwa osób. Dzięki Wszystkim więc za tak szybką pomoc. Jednakże te wskazówki, co to może być są bardzo pomocne, więc jestem Wam bardzo wdzięczna. Lepiej wiedzieć mniej więcej niż nic. Rib z silnikiem 50koni, silnik hondy doczepiany. Masz jakąś sugestię? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.