wluczykij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Witam, mam problem z zamontowaniem układu kierowniczego. Z gory przepraszam ale nie znam fachowych nazw poszczególnych elementów. Na zdjęciu pokazałem 1 Tam ponizej jest gwint gdzie powinienem skrecic ta nakretke 2 widac ze po pelnym wysunieciu ta metalowa czesc stuka mi w burte. czytalem ze wierci sie otwor w burcie - ale tego wolalbym uniknac jesli jest jakies inne rozwiazanie. (jesli to jest konieczne to poprosze o nazwe tego pojemnika co tam mam wkleic, albo linka) czytalem tez o jakims teleflexe kulkowym, ale niewiem czy to u mnie bedzie funkcjonowac i czy silnik 40 koni na to sie nadaje. Ogolnie kupilem tez łącznik teleflexu taki https://raksa.com.pl/lacznik-teleflex-uniwersalny-4472.html http://upload.secondsun.pl/img/1491473840lacznik_teleflexu.jpg Mam tez stare mocowanie, ktore bylo jak kupilem lodke, ale to nie bardzo mi pasuje... bo mocowanie do silnika jest wyzej, na niebiesko pokazalem jaki ruch wykonuje silnik skrecajac a na czerwono jaki ruch tego starego lacznika. http://upload.secondsun.pl/img/1491474004stare_mocowanie_silnika.jpg bede wdzieczny za wskazowki, tylko prosze pisac tak abym zrozumial nie znajac fachowych nazw, typu podgrzebacz, cięgno itp. zdjecia google nie zawsze pomagaja w zrozumieniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Musisz przymierzyć z łącznikiem. Może się okazać, ze cięgno nie będzie musiało się całkowicie wysuwać. Z tego co widzę to łącznik też jest z regulacją, więc może się uda spasować. Jeśli silnik nie osiągnie maksymalnego skrętu to chyba pozostanie ci zrobienie dziury... Ja w swojej tak mam, ale mi wchodzi lekko - tak z 2-3cm. W otworze mam taką miękką gumę-mieszek wklejoną od środka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
etoart Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Na poprzedniej łodzi właśnie miałem rozwiązane jak Musti zaproponował i było dobrze :) http://upload.secondsun.pl/img/1491482712dsc04860.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 1.Ten stary łącznik powinien być na przegubie kulowym. 2.Kwestia długości podpory ( odległość od tylnej ścianki) 3.Musisz pamiętać, że silnik oprócz skrętu musi pracować góra dół ( dlatego łącznik montuje się niżej silnika). Dlatego też zamiast linii pracy końcówki powstaje elipsa albo inny owal. 4. Demontaż i montaż silnika jest prostszy na tym systemie. I teraz wisienka. Może ten stary łącznik ma przegub kulowy i wystarczy tylko podpiąc do silnika a pogrzebacz położyć przy kominku:D https://raksa.com.pl/lacznik-teleflex-s39-4475.html https://raksa.com.pl/lacznik-teleflex-s39-duplikat-1.html https://raksa.com.pl/lacznik-teleflex-s40-4476.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.