Robert Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 mam taki problem: zamarzło mi cięgno kierownicze i w czasie gdy próbowałem je rozruszać, urwała się linka, na moim cięgnie brak jest oznaczeń, nie znam typu ani modelu, na przekładni jaką mam zamontowaną jest napisane tylko MARK II. Link do zdjęć z moim cięgnem: https://picasaweb.google.com/106026299081630415024/Sterociag?authkey=Gv1sRgCNuQpJGT7a6CYA Może ktoś z was ma doświadczenie i potrafi mi pomóc w doborze nowego cięgna, sytuacja jest niecierpiąca zwłoki bo w sobotę mamy rozpoczęcie sezonu motorowodnego na Odrze w Głogowie a ja jestem jednym z organizatorów :( (dziwnie to będzie wyglądało gdy będę bez łodzi) w sklepie Raksa nie mogli mi pomóc. help, help, help!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Wygląda normalnie... :-X Szkoda, ze nie ma opisu na cięgnie, bo po tym najłatwiej je zidentyfikować. Poszukaj w innych sklepach, na pewno pomogą... http://www.emarine.pl/sm/sterowanie-mechaniczne/166-light-duty.html http://www.aqua-sport.com.pl/category/13-uklady-sterowania-i-kierownice-mechaniczne-ciegna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 W pierwszym nie pytałem, do drugiego wysłałem maila ze zdjęciami, jutro mają mi odpowiedzieć, a sprawa jest niecierpiąca zwłoki :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Czerwone kable to chyba Volvo albo Morse . Ciężko będzie znaleźć odpowiednik wśród włoskiej tandety oferowanej w naszych sklepach. Poza tym ,,gwint" do ślimaka jest chyba nawinięty odwrotnie. Spróbuj zidentyfikować przekładnię zaglądając tutaj: http://www.jamestowndistributors.com/userportal/document.do?docId=691&title=Teleflex+Mechanical+Steering+Identification+Guide Kilka razy przerabiałem ten temat i zawsze kończyło się na kupnie nowego kompletu. Są adaptery do cięgieł ale nie u nas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 I tego się obawiałem, że będę musiał dokupić cały komplet (przekładnię cięgno i kierownicę) :'( >:( Dołączam jeszcze zdjęcia przekładni, może ktoś miał kiedyś z czymś takim do czynienia: https://picasaweb.google.com/106026299081630415024/PrzekAdnia?authkey=Gv1sRgCLarzsK0pr33mwE# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Na przekładni masz Made in Sweden, więc jest to Volvo jak rozkminił @mikijet. Chyba pozostaje ci kupno nowego kompletu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Morse Command 250 cięgła oryginalnego już chyba nie dostaniesz ale TFX i inne robią pasujące cięgła. Niżej masz trochę zrzutów ekranu i kombinuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Zamówiłem kpl.zestaw, mam nadzieję że wszystko będzie pasowało i zdążę do soboty z montażem, jutro wymiana oleju w spodzinie i próba startu starego evinrude 50 km, bo na razie na takim pływam, ale rozglądam się za yamahą 85 km lub 90 km na stopie S :'( 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Więc tak panowie, jak pisałem kupiłem cały zestaw, okazało się, że wystarczyło kupić samo cięgno, po małych przeróbkach polegających na podpiłowaniu przekładni w miejscu zamka kabla wszystko pięknie pasowało. Przekładni i kierownicy nie będę zwracał, bo Krzysiek w swojej KERBRIOU ma sterociąg i pewnie go szybko przerobimy na przekładnię. Teraz wszystko chodzi bardzo lekko, sama przyjemność w sterowaniu łodzią. 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.