Cap Camarat Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 Czy montował ktoś 2 silniki wicher 25 do cameo ? Posiadam 3 silniki ale zmieszczą sie tylko 2 sztuki 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 Ja bym poszerzył pawęż i zamocował trzy. :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sys Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 standardowa pawęż nie wytrzyma ciężaru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 Jeden Wicher - jeden kłopot, ale dwa... ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cap Camarat Opublikowano 1 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Jeden Wicher - jeden kłopot, ale dwa... ??? ..... jak jeden padnie to drugi będzie działał i nie trzeba będzie wiosłować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cap Camarat Opublikowano 1 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 standardowa pawęż nie wytrzyma ciężaru jak wzmocnić pawęż ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czeburaszka710 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 nie wiem jak na Cameo ale na wschodzie na swoi pływała stawiają i nie jest to rzadkością , często na zewnętrznej pawęzi . Przy przelotach po 200-400km i kamieniach , drzewach w wodzie , lepiej mieć dwa silnika które można naprawić na kolanach niż jeden który w razie czego idzie do serwisu i czas oczekiwania na części kilka tygodni . Szans wrócić więcej ;) Czytałem o praktykach kiedy jeszcze jeden dodatkowy silnik i paliwo w połowie planowanej trasy w skrytce zostawiano i on tam mógł leżeć cały sezon . http://msk.forum.motolodka.ru/att/f1/997721_103142.jpg http://msk.forum.motolodka.ru/att/f1/42696_1002.jpg http://img-fotki.yandex.ru/get/6614/74866602.78/0_76ef8_9fee3fdb_XL.jpg http://msk.forum.motolodka.ru/att/f1/835460_84582.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJ Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 ja mam awaryjnie wichra w rękawie do swojej cameo ale mój jest w stanie arcy idealnym pływałem nim na romance i naprawdę godnie dawał sobie rade ale dwa ...... mam obecnie johnsona 55 i jest cholernie ciężki a dwa wichry ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sys Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 czeburaszka710 , życiowa konieczność to życiowa konieczność ;) a rekreacja to rekreacja ;) co do pawęży to możesz podpatrzeć jak to u mnie wykonałem. Ale dla dwóch silników po 25 koni (producent cameo zaleca jednostkę o mocy max 40 KM ) trzeba zrobić to lepiej ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cap Camarat Opublikowano 15 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 ja mam awaryjnie wichra w rękawie do swojej cameo ale mój jest w stanie arcy idealnym pływałem nim na romance i naprawdę godnie dawał sobie rade ale dwa ...... mam obecnie johnsona 55 i jest cholernie ciężki a dwa wichry ??? Jakie prędkości uzyskujesz z silnikiem 55 KM ? Ile max osób na pokładzie aby płynąć w ślizgu ? Moje cameo leci w ślizgu z 2 osobami na pokładzie, ale z 3 już nie, mam wichra 25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuglarz Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Trochę czasu minęło od ostatniego wpisu w bieżącym wątku, a z ostatniej wiadomości Cameo wnioskuję, że projekt 2 x Wicher nie został zrealizowany. Zastanawia mnie jednak jaki cel kolega chciał osiągnąć. Łódka Cameo jest bardzo lekka i Wicher 25 powinien sobie z nią radzić nawet z czterema osobami na pokładzie. Może silnik ma już zbyt małą moc albo został źle ustawiony. Ale do sedna: w mojej ocenie dołożenie drugiego nie wiele pomoże. Pozwoli jedynie na wejście w ślizg z większym obciążeniem. Prędkość maksymalna natomiast nie wzrośnie więcej niż 20% - o tyle prawdopodobnie zmniejszy się średni poślizg śruby/śrub. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.