MariuszN Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Witam mam pytanie . Jaka anodę zastosować magnezowa czy aluminiowa . Napęd Z dual volvo penta . Widzę ze producent ma dwa rodzaje . W zeszłym sezonie założyłem aluminiowa . Sezon miałem bardzo krótki bo tylko niecałe 3 mieciace . I ku mojemu ździwieniu po niecałych 3 miesiącach z aluminiowej anody zostały strzępy i zaczęło juz brać zetkę . Rib pływa na Bałtyku . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saradog Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Bo na Bałtyku używa się cynkowych . Na forum sporo na ten temat nawet osobiście pisałem opcja szukaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Na zetce są oryginalne anody magnezowe ale widocznie ich masa jest za mała dla Twojego jachtu. A, że zostają strzępy to tak ma być. Anoda ma się utleniać zamiast zetki. Poczytaj trochę to Ci się rozjaśni. P.S. Nie maluj czasem zetki ,, standartowym" antyfoulingiem ( musi być do alu) a anod się nie maluje wcale C:-) Posprawdzaj też połączenia masowe elementów zetki. Takie nierdzewne lineczki ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.