Tomlasz Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Witam kolegów, nigdzie, ale to nigdzie nie mogłem znaleźć power trimu do niewielkiego silnika evinrude 35 hp, a więc jak to zwykle bywa potrzeba matką wynalazków ... i zamierzam takie coś zamontować http://allegro.pl/podnosnik-silownik-elektryczny-12v-nowy-gratis-i4747234749.html lub http://allegro.pl/podnosnik-silownik-elektryczny-12v-nowy-gratis-i4756319661.html takie urządzonka mają siłę 300-400 kg, co o tym sądzicie ? zda egzamin ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7mka Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Tak zda egzamin do pierwszego zalania wodą :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomlasz Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Jak ktoś chce i trochę wysili szare komórki to można bez problemy przygotować taki siłownik do pracy nawet pod wodą ... tylko trzeba pomyśleć i chcieć ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceksu79 Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Więc masz okazję się wykazać - czekamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7mka Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Dokładnie zobaczysz woda wejdzie każdą szczeliną zastosuj siłownik pneumatyczny i jakiś kompresorek i może się uda :) Życzę powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomlasz Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 kompresorkiem to możesz sobie du... znaczy koło napompować, widziałeś elektronikę w silnikach ? czym jest zalana ? jakoś nawet po zatopieniu jest sprawna, co do części ruchomych ... zajrzyj np pod samochód i spójrz na końcówkę drążka kierowniczego, zaraz za nim jest taka pofalowana gumowa osłona ... chyba dalej nie muszę tłumaczyć gdzie ją można zastosować ... wystarczy pomyśleć ... to naprawdę nie boli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7mka Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 kompresorkiem to możesz sobie du... znaczy koło napompować, widziałeś elektronikę w silnikach ? czym jest zalana ? jakoś nawet po zatopieniu jest sprawna, co do części ruchomych ... zajrzyj np pod samochód i spójrz na końcówkę drążka kierowniczego, zaraz za nim jest taka pofalowana gumowa osłona ... chyba dalej nie muszę tłumaczyć gdzie ją można zastosować ... wystarczy pomyśleć ... to naprawdę nie boli Kombinuj czekam na relację z foto wielu za pewne z korzysta jak coś wypłodzisz Myślałem o takim siłowniku a nie jakieś z gumami 8) http://allegro.pl/silownik-pneumatyczny-festo-dnu-50-25-ppv-a-i4689569739.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomlasz Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 jak myślisz, dlaczego power trimy zawsze są olejowe ? dlatego że olej nie sprężynuje, a silnik na siłowniku pneumatycznym będzie skakał jak na sprężynie, co innego siłowniki mechaniczne, one są sztywne w każdym zakresie i trymowć można co do milimetra ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomlasz Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 cofniemy się do podstawówki ... zrób doświadczenie nabierz do strzykawki powietrza, zatkaj i zacznij ściskać, potem zrób dokładnie to samo z olejem lub wodą ... rozumiesz różnice ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7mka Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Rozumiem widzę że jesteś mądry a takie głupoty chcesz robić z elektrycznym trymem silnik delikatnie do góry i manetka do przodu i po przekładni ;D i co teraz zakładając ten temat Myśl była jedna podnieść silnik nie pływać na trymie wiec tylko hydraulika a ten elektryczny sobie do bramy zapodaj 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomlasz Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 o jakieś konkrety ... właśnie o to mi chodzi czy ten siłownik jak nominalnie wytrzymuje obciążenie ok 300 kg nie pujdzie w pi....du pod naporem 35 konnego silnika, nie zakładam że od razu rozwali przekładnie, ale i nie zakładam że bedzie działał wiele motogodzin, to chyba się sprawdzi w praktyce, a może ktoś obliczał jaki napór daje 35 konny silnik, no jeszcze trzeba zmierzyć miejsce zamontowania siłownika to już zasada dźwigni się kłania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7mka Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Pujdzie w pi.du jesteś ambitny więc kombinuj Proszę pompa jedyne rozwiązanie chyba już wszystko na ten temat http://allegro.pl/pompa-trymu-mercruiser-i4752245486.html siłownik sobie poszukaj hydrauliczny jest wiele na alledrogo http://allegro.pl/mercruiser-silownik-lewy-alpha-i-f-ra-vat-i4762624306.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Statycznie to może i Ci się uda spłodzić jakieś ustrojstwo PowerTrimPododobe. Ale tutaj niestety działają siły wielokrotnie większe niż statyczne wyliczenia. E=mc2 - e=mv2/2 dlatego w hydraulice montuje się zawory bezpieczeństwa chociażby na wypadek uderzenia w przeszkodę. Powietrze też nie za bardzo bo: - będzie działało tak jak amortyzator gazowy - dużo łatwiej wędruje z amortyzatora na zewnątrz Co prawda są trymy gazowe ale, jak pokazuje życie, niepraktyczne jako typowy Power Trim. Nie ma regulacji podczas jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.