Zibi Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Jaki jest odpowiednik oznaczenia śruby F593C Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceksu79 Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 ERDOL ma okazję się wykazać :D ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 12 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Sądzisz? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceksu79 Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Pan Śrubawka ;) 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ERDOL Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Ha, Ha, Ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceksu79 Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 ale przynajmniej odbierasz to na luzie czyli należycie, a nie spinasz się jak niektórzy że mogli by zadkiem otwierać butelki z piwem ;) Zibi o co chodzi z tymi śrubami? ukręciłeś coś czy co? ona jest ze stali 304... lepiej znaleźć z 316L i ewentualnie wzmacnianą tytanem w Waszym przypadku.. te co macie zamocowane silniki na palecie nie zbyt ładnie wyglądające z tym żółtawo brunatnym nalotem ;) też się nadają bardzo bardzo dobrze do mocowania motoru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 12 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Ale 304 nie jest równe F593C, jest duuużo słabsze! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 producentem śruby jest Tong Hwei Enterprises, chyba jest to 304 - nasze zwykłe A2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 12 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Nie sądzę, że masz rację. Poczytaj http://pl.scribd.com/doc/139128082/Stainless-304-vs-F593C-Article#scribd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack Sparrow Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Zibi przywal magnesa jak nie łapie ;D to kup 316 L lub 316 Ti i nie zawracaj d..... :P bardzo duży wybór np. firma Inox Sosnowiec sklep internetowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Przecież masz w tabeli, że to stal 304 + określenie parametrów mechanicznych jak twardość czy wytrzymałość na rozciąganie - nasza A2 - 70 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack Sparrow Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Tak na prawdę pracujemy w tej stali na co dzień 304 się zegnie bo jest bardziej ciągliwa a 316 pęknie bo jej zadaniem jest wykazywać dużą kwasoodporność no ale jak Zibi nie chce 304 no to 316 ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 12 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Jacek, ja tego nie ogarniam, dlatego pytam? Aluminium też chciałem w jakiejś tam symbolice i sprowadzali mi to z Holandii i też jako zamiennik. Oryginały tylko w USA. Dlatego pytam o śruby, bo oznaczenie z USA jest F593C i są to śruby do mocowania silnika. A u nas atestowanych merkurego nie ma! Może będą za 4 tygodnie >:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panpikuś Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 bo to hamerykańska norma astm, zapytaj w ko-metal, blisko masz. Tylko z szefem gadaj, p.Fryderyk. F593c to rodzaj stali wytrzymałościowej i o to pytaj... p.s. nie ma na to odpowiednika w Polsce moim zdaniem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack Sparrow Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Nikt nie ma Ci tego za złe znasz się na czymś innym dobrze ;) Dlatego np.nierdzewna śruba napędowa tak na prawdę koroduje bo jest wytrzymała za to mniej odporna na słone media .Generalnie od kąt Chiny Ukraina itp. wkroczyły na rynek stali wysokostopowych to jest gatunkowa masakra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Jak nie ma odpowiedników. Wg tabelki jaką wkleił Zibi to F952C to nasze A2 ichnie 304, wytrzymałość na rozciąganie to po przeliczeniu 700 Mpa - nasze 70 (A2-70) granica plastyczności to 500 Mpa - u nas w stalach nierdzewnych się go nie używa ale przy stali zwykłej była by to śruba 8.8 Zwróćcie uwagę, że wg tabeli niezależnie czy to stal 304 czy 316 parametry mechaniczne są identyczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 14 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Dzięki za zainteresowanie i pomoc. Udało mi się kupić atestowane Quick Silvera :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.