ma_ko Opublikowano 20 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2020 W łodzi którą kupiłem (motorowka) jest zamontowany z przodu zbiornik stacjonarny. Wychodzi od niego przewód z gruszką idący do tyłu ale jeszcze przedtem jest elektryczna pompa paliwa wlaczana wylacznikiem. Chciałby to uruchomić. czy ta pompa powinna cały czas pracować w trakcie pracy silnika czy jest ona przeznaczona tylko do wstępnego podawania paliwa? Jeśli nie ma pracować cały czas to czy po jej wyłączeniu paliwo będzie mogło przez nią spokojnie przeplywać? Do tyłu jest około 3m węża więc czy ta pompa jest niezbędna czy nie wystarczylaby samą gruszka? W łodzi był silnik 150KM obecnie jest 90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKE_G Opublikowano 20 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2020 Zależy od silnika Do niektórych silników były zewnętrzne pompy które cały czas musiały pompować i podawać paliwo Jaki masz teraz silnik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ma_ko Opublikowano 20 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2020 Poprzednio (i chyba oryginalnie) był Mariner 150hp 2T. Ja założyłem Yamahe 90 2T o taka: https://www.yamaha-motor.co.nz/products/marine/outboard/mid-range-two-stroke-25---90hp/90a Silnik bez problemu pływa na zbiorniku zewnętrznym z gruszką. Wolałbym jednak używać tego zbiornika stacjonarnego z przodu tylko nie wiem czy na 3-4 metrach silnik da radę zaciągnąć paliwo pomijając ta pompę - chodzi ona trochę głośno i wolałbym jej nie mieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKE_G Opublikowano 20 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2020 Mariner czyli stary mercury... wiec mógł potrzebować tej pompy bo nie miał wewnętrznej. Niektóre Mercury właśnie tak miały Yamaszka będzie pływać bez. Bez znaczenia ile metrów przewodu. Nie robi to żadnej różnicy ( no chyba, że miało to by być 4 metry w góre haha ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ma_ko Opublikowano 20 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2020 dzieki jutro sprawdzam i podłączam..dzis było pływanie jestem pod wrażeniem tego silnika Yamaha 90 AETO i jego kultury pracy ,kupilem silnik zewnetrznie w łądnym stanie jak nowy niemal ,jednak wszystkie trzy pływaki stały z paliwem dwa lata ....wszyskie gazniki miały podwieszone zaworki iglicowe w pozycji zamkniete ..,umyłem ,polecam preparat Valvoline do gazników ,gazniki wygladaja jak nowe .Tylko preparat strasznie toksyczny i lotny wali na metr jakimś lotnym rozpuszczalnikiem ,ale tak domył że alu swieci jak po polerce ..-) Ten preparat polecam do czyszczenia przepustnic gdy nie ma jak sie dobrać ..albo nie mamy czasu na czyszczenie ,wystarczy go ;wpsikać; do gardzieli dwa trzy razy i wszystko czyste ,doraznie extra https://allegro.pl/oferta/srodek-do-czyszczenia-gaznikow-valvoline-500ml-9461004304?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czescimaszyn_pla_cz%C4%99%C5%9Bci_i_akcesoria_motocyklowe&ev_adgr=Cz%C4%99%C5%9Bci+i+akcesoria+motocyklowe&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czescimaszyn|1539703379|g|c&ev_adgr=|95695359803|420160223692|&utm_term=aud-389724427358:pla-495363761684||-|-1011282|&utm_content=|pla|mc:138592925-p:9461004304|&gclid=CjwKCAjw-5v7BRAmEiwAJ3DpuOx3jMrrF5LdE51OCZ0NYP4--agV0j8JIAfUIqVccgpreLOIWs19WBoCmmMQAvD_BwE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.