ArekG Opublikowano 26 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2019 Kupiłem w grudniu taką zabawkę . Zapyziała jak cholera . Motor śmieć zetka niewiele lepsza i dziś chciałem wam pokazać efekt.Nie mam jeszcze pomysłu na antyporost(czy rwać do żywca czy malować na to co jest....antyporost chcę na biało i mam dylemat bo nie mam pomysłu jak się zabrać za dno na przyczepie) Łódź doprowadziłem do stanu fabrycznego ,może poza plandekami portowymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArekG Opublikowano 26 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2019 ... Mam jeszcze problem z zegarem na środku ,fabrycznie była zaślepka a chce założyć voltomierz i nigdzie w Pl nie mogę takiego znaleść ,może ma ktoś niepotrzebny voltomierz w chromowe ramce biały cyferblat z czarnym nadrukiem i biala wskazówka .? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArekG Opublikowano 26 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2019 A na tapecie już stoi nowa stara łódz ...Crownline 216 :) Trochę mnie to przeraziło bo wszystko dużo większe ,cięższe i roboty w ciul.Ale jakoś lepiej się czuje niż w Sea ray . W silniku śmietana ,zetka ? Środek jak widać ,przyczepy brak. Mam pytanie na początek,czy takiego Crownline można posadzić na przyczepie jednoosiowe made by USA ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panpikuś Opublikowano 26 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2019 Bardzo fajnie z tym SeaRay poszło. Do dna warto zainwestować lub pożyczyć podnośniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArekG Opublikowano 26 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2019 Sea ray był w podobnym stanie jak Crownline . Czy dno szlifować do zera i antyporost czy przetrzeć odpuścić i malować ? Myśle ze na podnośniku kolumnowym dźwignę jak auto i będzie dobrze. Rano zrobię przymiarkę i wrzucę fotkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz369 Opublikowano 27 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 Witam W sezonie z 50 robimy różnymi antyporostami. Wiec jak chcesz Na lata to najpierw zeskrob stary, potem P80 całość I tu tkwi diabeł najpierw podkład epoksydowy np Gelshild 200 i tego samego dnia pierwszą warstwe antyporostu twardego. Bardzo dobrze łaczy się chemicznie. I drugą za 2 3 dni jak dobrze odparuje. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panpikuś Opublikowano 27 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 Do zera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruszek1985 Opublikowano 28 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2019 A można zapytać ile kolega dał za te łódeczki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Overnighter Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 ladnie zachowana 185 budowalem takie 15 lat temu, wracaja wspomninia 3.0 L TKS / SM / WPS ale to smigalo :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArekG Opublikowano 4 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 A można zapytać ile kolega dał za te łódeczki ? Cena nie była adekwatna do stanu ale wyprowadziliśmy searay na ludzi ;) Crownline zamierzamy zrobić na lalkę . Co do antyporost ,nic mi tak nie idzie topornie jak antyporost .Nijak nie idzie tam pod tą przyczepą robic. Dziś zrobiłem próbę wodną :) Sezon uważam za otwarty!! Zadzwoń to Ci powiem 509211100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArekG Opublikowano 9 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 No to przyszedł czas na Crownline :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArekG Opublikowano 9 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 Na pierwszy ogień idą płuca...prawie jak moje po 30 latach palenia . Tłoki smieć cylindry niestety trzeba robic na pierwszy szlif ....rudy zaczął konsumpcje .reszta wzorcowa. Jakiś śmieszny przebieg musiał mieć bo zero nagaru panewki jak by wczoraj założone .Za 3 dni montaż , makeup i zabieram się za zetke. Pytanie !!! Nie mogę zwalić zetki z transkomu ,leje wd40 i leje i ani drgnie( volvo penta sx-m1) oczywiście 6 śrub odkręconych. Może macie jakieś pomysły jak to rozpolowić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ikis Opublikowano 10 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 Zamiast wd40 (osobiście nie lubię tego preparatu) kup w markecie na 'a' dodatek do oleju napędowego koszt 10zł za 1litr. Wlej do butelki po płynie do mycia szyb, takiej z pompką. I dużo cierpliwości... Może warto wykonać jakiś prosty ściągacz śrubowy który rozłoży siłę równomiernie i próbuj po 1/8 obrotu nagrzewając opalarką elektryczną odpowiednie miejsca. Jedną spodzinę otwierałem 2 dni ale udało się bez strat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArekG Opublikowano 10 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 Problem jest na łączeniu z transomem brak dojścia dla środka penetrujacego. Tak myśle czy nie zalać ropą od strony silnika. Takie mam jeszcze pytanie, maszynownia to goły laminat ... czy jest jakiś środek np szpachla czy coś natryskowe żeby godnie to wyglądało ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panpikuś Opublikowano 10 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 Topkot czyli żelkot z dodatkiem korektora parafinowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArekG Opublikowano 10 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 Powiesz jak się to aplikuje? Nie jestem szkutnikiem a chciałbym odświeżyć maszynownię zanim włożę motor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArekG Opublikowano 10 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 Ok ,coś tam wyszperane na forum....może dam radę. Ale jak by ktoś chciał to chętnie wysłucham rad i porad. Nie lubię tandety i drogi na skróty a tym bardziej że robię pod siebie. Chce by wyglądała łódka jak 1 000 000$$$ ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panpikuś Opublikowano 10 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 Najłatwiej pędzlem. Uwardzamy wagowo 2 - 2.5%, jest gęsty więc można rozcienczyć żywicą, Uwardzamy po rozcienczeniu, rozrabiamy małe porcje 0.5 do 1kg, w masie szybko wzrasta temperatura i zstygnie w naczyniu. Jeśli na raz malowanie nie przyniesie efektu to przed kolejnym malowaniem zmyć parafinę z powierzchni i podrapać jakimś grubym papierem, np 24, 40. Jeśli nie ma Kolega doświadczenia z żywicąmi to są farby do maszynowni np Danboline ale wymaga podkładu epoksydowego. O przygotowaniu podłoża nie wspominam bo to chyba oczywiste...? Podlinkuje Kolega temat gdzie przeczytał o topkocie? Cytując klasyka jako "bajkopisarz" z chęcią się czegoś dowiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArekG Opublikowano 10 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 Tak pobieżnie : http://forum-motorowodne.pl/remont-przebudowa-modernizacja-lodzi/polozenie-topkotu/ Wrócę do tematu jak złoże silnik i zdemontuje zetke. W Sea ray maszynownię mam białą i gładką jak lustro( fabryka) chciałbym w Crownline zrobić podobny efekt bo puki co wyglada jak kuter rybacki z lat PRL -u a to chyba łodz segment wyżej niż Sea ray ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panpikuś Opublikowano 10 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 Tylko że w SeaRay maszynownia jest w części zabudowana wkładką. A przynajmniej była w tych z którymi miałem do czynienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArekG Opublikowano 10 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 Powiedzmy ze nie musi być lustro ale niech będzie w miarę schludnie... biało,czysto ,niech się oko cieszy jak przyjdzie sprawdzić np stan oleju w silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panpikuś Opublikowano 10 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 Przejrzałem temat, moim zdaniem pomieszanie z poplątaniem i mało o topkocie. Jak ma być schludne i łatwe do utrzymania czystości to topkot, polecam szary RAL 7040. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArekG Opublikowano 10 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 Może być... muszę wpierw bałagan uprzątnąć . Jesteś szkutnikiem? Lub robisz takie rzeczy? Jeśli tak to czy moge do Ciebie jakieś halo.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panpikuś Opublikowano 10 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 Tak się składa że jestem szkutnikiem. Kontakt jest w dziale komercyjnym ale proszę bardzo www.pimpmyboat.pl Telefonicznie ze mną pogadać to wewnętrzny 2, do zakładu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArekG Opublikowano 10 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 Myślałem bardziej o kom ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.