kmlgregorczyk Opublikowano 24 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2020 Cześć! Panowie, gorąca prośba o wsparcie, chcę zakupić wszystkie niezbędne elementy do remontu silnika: - uszczelki i uszczelniacze - regulatory - tłoki - pierścienie - panewki korbowe i główne - pompa paliwa - pompa oleju - rozrząd - oleje, filtry, świece blok i głowice oczywiście do poprawek Dwa pytania: 1. Jakie firmy, jakie sklepy polecacie, gdzie znajdę części w dobrych cenach. 2. O czym jeszcze zapomniałem, a co należy wymienić 100% Dzięki, KG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DSZ- Opublikowano 25 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2020 Przy takim nakładzie środków i pracy nie lepiej pomyśleć o zaadaptowaniu czegoś współczesnego, to będzie silniejsze i spali o 1/3 paliwa mniej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmlgregorczyk Opublikowano 25 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2020 Cześć, dzieki za odpowiedź. A powiedz proszę, co dokładnie masz na myśli? Jaki motor? Chętnie wysłucham wszystkich pomysłów. i o tym pogadam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DSZ- Opublikowano 26 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2020 Zmarynizować silnik od auta...spali mniej bo wtrysk/nowszy/Europejski, będzie silniejszy i pewnie lżejszy. Tu na forum Holci założył od Audi 4,2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruszek1985 Opublikowano 26 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2020 Najtaniej kupisz części na Ebay. Najlepiej jak masz kogoś w USA to paczki wysyłasz do niego. Potem ta osoba przepakowuje paczki w jedną i wysyła jako gift. Taniej nie da rady. Na terenie USA przeważnie wysyłkę masz gratis więc płacisz tylko za wysyłkę do polski i tutaj trzeba zapłacić całkiem sporo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 27 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2020 moja opinia to taka marynizacja to trudny temat i raczej dla pasjonatów, droga przez mękę a koszty są też bardzo duże ..... pierwsze to kup dobry silnik samochodowy nowsze silniki na wtrysku, będą wymagały duzo rzeźby i na koniec przeprogramowania komputera, zmiana przełożeń w przekładni, a nawet całej przekładni a efekt trwałości nie dorówna silnikowi marine. Jak czytam, że silniki marine to silniki identyczne z samochodowymi to wiem, że głupoty pisze, silniki marine są oparte na samochodowych, ale starszej generacji, topornych, ciężkich, mocnych, silnik z "ciężarówek", pickupów dodatkowo, mają pewne zmiany, np. mocniejsze tłoki, inne wałki, czasami powiększone kanały wodne. Nie ma to nic wspólnego z dzisiejszymi odchudzonymi jednostkami. robiłem mercruisera dla brata i badałem temat , jak zrobić to tanio i się okazało, że bloki są trochę inne, dzwoniłem z 10 lat temu do firmy an Florydzie specjalizującej się naprawą taki silników i mi to dokładnie wytłumaczyli, że pewne małe zmiany czynią dużą różnicę ... ja oczywiście nie słuchałem, brat kup tłoki z chevy i parę auto gratów, jak wyciągałem tłoki juz było widać, że są inne marine wzmacniane i chodziło dobrze, nawet bardzo dobrze ale 1 sezon i się rozpadło ......... skończyło się na kupieniu odbudowanego long blocka coś takiego kupiłem jak w tej aukcji https://www.ebay.com/itm/GM-305-Reman-marine-base-engine-V8-350-5-0L-Vortec-5-0-Marine-Engine-Mercruiser/153591848018?hash=item23c2c99c52:g:1IkAAOSwdxJaymWv to nazywa się long block (blok + głowice), silnik profesjonalnie odbudowany do specyfikacji nowego, reszta przekładasz z tego co masz.. w następnej łódce, też robiłem silnik, a był to V8 MPI, już byłem nauczony doświadczeniem i od razu kupiłem long block za 2500$. jak sprzedawałem tą łódkę to w ogłoszeniu zaznaczyłem, że ma tylko 35mth, na nowym silniku (profesjonalna odbudowa) i kupujący ku memu zdziwieniu wziął na oględziny profesjonalnego mechanika, pierwsze co mechanik zrobił to sprawdził czy blok ma oznaczenia Marine .... odpuść sobie rzeźbienie z marynizacją, jak nie szukasz kłopotów i tygodni straconych na poznawaniu tematu... albo ściągaj graty z USA, albo cały long block jak blok i głowice masz nie popękane to graty możesz kupować w formie takiego kitu, koszt od 300 do 700$ w zależności co tam ma być https://www.ebay.com/itm/Mercruiser-Chevy-GM-Marine-305-5-0L-Premium-Engine-Rebuild-Kit/112410974898?hash=item1a2c375ab2:g:d-AAAOSwpDdU7rJA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DSZ- Opublikowano 27 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2020 http://forum-motorowodne.pl/remont-przebudowa-modernizacja-lodzi/1990-rinker-206-captiva-4-3-v6-bowder/300/ Poczytaj co Holci zrobił, ale faktycznie zdolności manualne ma. Nie wiem w jak dużej łodzi jest ten silnik, jak przeszło 100kg wagi mniej zrobi dużą różnice to silnik 2,0T z Opla, gołe nowe słupki były kiedyś za 7000zł. W Saabie te silniki w oryginale poddawały się dopiero przy 350KM...pękała półka tłoka. Roboty kwalifikowanej z tym będzie jak Kazik napisał, ale przemyśl to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.