bystry55555 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 WITAM. BORYKAM SIE Z TAKIM PROBLEMEM JAK W OPISIE, A MIANOWICIW ZASTAPILEM ORGINALNY SILNIK W SWOJEJ MOTOROWCE SEADOO SPIDSTER ZNA MONDEO DURATEC 2.5 i Niestety mam wyzej wał a nizej walek od strugowodnego napedu. Problem polega na tym ze łaczylem to lancuchem od gsxr1000 i przegrzewal sie i zrywal kolem pasowym na 4 paski tez sie nie sprawdzilo. Moze ktos mial taki sam problem i jakos go rozwiazal? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ikis Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Podjedź do sklepu rolniczego i obejrzyj paski zębate do maszyn rolniczych. (zbliżone wyglądem do pasków rozrządu ale szersze) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKE_G Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 O mój boże.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 WITAM. BORYKAM SIE Z TAKIM PROBLEMEM JAK W OPISIE, A MIANOWICIW ZASTAPILEM ORGINALNY SILNIK W SWOJEJ MOTOROWCE SEADOO SPIDSTER ZNA MONDEO DURATEC 2.5 i Niestety mam wyzej wał a nizej walek od strugowodnego napedu. Problem polega na tym ze łaczylem to lancuchem od gsxr1000 i przegrzewal sie i zrywal kolem pasowym na 4 paski tez sie nie sprawdzilo. Moze ktos mial taki sam problem i jakos go rozwiazal? Czym kierowałeś się przy wyborze motoru ?tym,że lezał "pod płotem" ? Trzeba było wziąć to pod uwagę przy SWAPie a teraz to się skończy jakąś przekłądnią zębatą raczej,którą trzeba będzie zbudować... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.