Skocz do zawartości

Różnica poziomow silnik a wałka strugi pomocy!


Rekomendowane odpowiedzi

WITAM. BORYKAM SIE Z TAKIM PROBLEMEM JAK W OPISIE, A MIANOWICIW ZASTAPILEM ORGINALNY SILNIK W SWOJEJ MOTOROWCE SEADOO SPIDSTER ZNA MONDEO DURATEC 2.5 i Niestety mam wyzej wał a nizej walek od strugowodnego napedu. Problem polega na tym ze łaczylem to lancuchem od gsxr1000 i przegrzewal sie i zrywal kolem pasowym na 4 paski tez sie nie sprawdzilo. Moze ktos mial taki sam problem i jakos go rozwiazal?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM. BORYKAM SIE Z TAKIM PROBLEMEM JAK W OPISIE, A MIANOWICIW ZASTAPILEM ORGINALNY SILNIK W SWOJEJ MOTOROWCE SEADOO SPIDSTER ZNA MONDEO DURATEC 2.5 i Niestety mam wyzej wał a nizej walek od strugowodnego napedu. Problem polega na tym ze łaczylem to lancuchem od gsxr1000 i przegrzewal sie i zrywal kolem pasowym na 4 paski tez sie nie sprawdzilo. Moze ktos mial taki sam problem i jakos go rozwiazal?

 

Czym kierowałeś się przy wyborze motoru ?tym,że lezał "pod płotem" ?

Trzeba było wziąć to pod uwagę przy SWAPie a teraz to się skończy jakąś przekłądnią zębatą raczej,którą trzeba będzie zbudować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...