Skocz do zawartości

SR-23 Lite


MIKE_G
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 87
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Takie moje jedno małe pytanie - czy w taki sposób umieszczone wręgi z czasem od wpływu wilgoci nie rozluźniają się i nie zaczynają stukać?

 

Czy możesz przybliżyć co rozumiesz przez pojęcie "rozluźniają się?"

Co masz na myśli pisząc o stukaniu?

Co i o co ma niby stukać? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

że tak powiem upsss  ;)

nie przyjrzałem się dokładnie... bo znam pewnego już nie istniejącego producenta łodzi co wykonywał takie wręgi ale ze sklejki, która lubiła się rozlaminować i na fali pod wpływem pracy najnormalniej łomotała  :) ale u Ciebie jest airex  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak poza tym to bardzo fajnie zobaczyć jak to robisz - po prostu nie masz nic do ukrycia jak na przykład niektórzy producenci których znam, co do dociążania i wyważania stosują cegłówki  ;D

 

Po prostu fajna łajba...

Do tej pory z łodzi którymi pływałem(trochę ich było  ;) ) zdecydowanie na 1 miejscu stawiam na AVANT-a 600 ( oczywiście mowa od dnie, bo przy 6-cio metrowej łodzi we 2 osoby na silniku suzuki DF140 przekracza 80km/h to chyba nikt nie zneguje) - no ale pewnie dlatego, że nie pływałem jeszcze SR-23  ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż.

Problema ne ma! ;)

 

Różnica polega jedynie na różnicy ceny.

Silnik zaburtowy można kupić za kila k. złotówek i działa.

Silnik zabudowany kosztuje troszkę więcej.

Jeśli ma być mocny i duża szybkość, to zwykła przekładnia też się nie nadaje.

Trzeba troszkę lepszą! ;)

Dodać trzeba jakiś system wentylacji, dobrze jak byłoby jakieś automatyczne gaszenie!

Tego nie zrobi się za 12 tys. złotych :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Z braku czasu prace trochę się przeciągnęły.

Aktualnie szlifujemy i polerujemy przerobione dno jednostki.

Mamy nadzieję, że uda nam się jeszcze przed śniegami przetestować osiągi. ;)

Po roku stania w bezczynności Yamaha dzisiaj została odpalona bez problemu.

 

Po zapolerowaniu dna, jeszcze przed lakierowaniem spróbujemy uzbroić i przetestować łódeczkę. :)

DSC00141.jpg.e6d0c52f5623eebaa026b4a2b0754905.jpg

DSC00142.jpg.b5fbb8d96c67e40650ad05c06e41a446.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak z czystej ciekawości zapytam myśleliście kiedyś o Madnesie z silnikiem stacjonarnym np jakieś mocarne V8?

 

chętnie bym zobaczył taki projekt

 

to już takie wejście na wyższy poziom

 

np. z marynizowanym takim silniczkiem 5.7L (V-8) (Hemi) 370-Horsepower/395lb-ft torque

http://www.ebay.com/itm/2012-Dodge-Charger-R-T-5-7L-V8-Engine-Motor-Hemi-Chrysler-VVT-370-HP-Oem-12-/200833783662?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2ec2a0576e&vxp=mtr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już rzeczywiście wyższy poziom, cenowy przede wszystkim.

Technicznie żaden problem, bierzesz instrukcję do ręki, wiercisz otwory, kręcisz śruby i to wszystko. ;)

Tylko w jakim celu bawić się w marynizację używanego silnika?????

Chyba dla oszczędności!

Nie lepiej jakiś gotowiec?

 

 

chętnie bym zobaczył taki projekt

 

to już takie wejście na wyższy poziom

 

 

A co do zobaczenia projektu to jak pisałem - problema ne ma!

 

Zamawiasz i masz!!!

mercruiser_inboards.thumb.jpg.1041193a328c49cd90743dfc2fdfbd2b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uzbroiliśmy SR-23 Lite do testów.

Jedziemy nad Zalew Zegrzyński i pogoda niezbyt nastraja do szybkich przelotów. Jest ciepło ale nic nie widać.

 

Po kilku godzinach oczekiwania i bezczynności pojawiła się możliwość zrobienia testów.

Wodowanie nowej jednostki! Już widać jak lekko stoi na wodzie :)

Oczywiście obowiązkowy chrzest! 8)

 

Wypływamy z portu. Rzeczywiście lekko stoi na wodzie! Widać to po nie zanurzonych stepach.

Start na wodzie...... i tyle ją widziałem :) :) :)

 

A więc projekt udany! Trzeba troszkę zmian wprowadzić, ale nic to.

Łódka będzie malowana. Do złomowania się nie nadaje. :D

Pierwsze próby wykazały, że jest  8)

DSC00154.thumb.jpg.44f553acfd281563703e28fcc88ccbac.jpg

DSC00155.thumb.jpg.af4776368905ad88ca17a3b225948543.jpg

DSC00157.thumb.jpg.bd54ad59df43d89aaf5187139be8e11a.jpg

DSC00163.thumb.jpg.dc42cafafbc8f56dddd236f0ce42acff.jpg

DSC00165.thumb.jpg.faeac2cfc6e5974ac468c62264bd030e.jpg

DSC00167.thumb.jpg.c69b2dbc5967117689040a670bbb28d7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak z czystej ciekawości zapytam myśleliście kiedyś o Madnesie z silnikiem stacjonarnym np jakieś mocarne V8?

 

chętnie bym zobaczył taki projekt

 

to już takie wejście na wyższy poziom

 

np. z marynizowanym takim silniczkiem 5.7L (V-8) (Hemi) 370-Horsepower/395lb-ft torque

http://www.ebay.com/itm/2012-Dodge-Charger-R-T-5-7L-V8-Engine-Motor-Hemi-Chrysler-VVT-370-HP-Oem-12-/200833783662?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2ec2a0576e&vxp=mtr

Ja tęż, a jeszcze lepiej 6.1 Hemi SRT8 +supercharger kit  Vortech +odpowiednie strojenie i mamy 600KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak z czystej ciekawości zapytam myśleliście kiedyś o Madnesie z silnikiem stacjonarnym np jakieś mocarne V8?

 

chętnie bym zobaczył taki projekt

 

to już takie wejście na wyższy poziom

 

np. z marynizowanym takim silniczkiem 5.7L (V-8) (Hemi) 370-Horsepower/395lb-ft torque

http://www.ebay.com/itm/2012-Dodge-Charger-R-T-5-7L-V8-Engine-Motor-Hemi-Chrysler-VVT-370-HP-Oem-12-/200833783662?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2ec2a0576e&vxp=mtr

Ja tęż, a jeszcze lepiej 6.1 Hemi SRT8 +supercharger kit  Vortech +odpowiednie strojenie i mamy 600KM.

 

Wnoszę, że specjaliści od silników samochodowych będą je marynizowali i zabudowywali w łodziach :)

Ci co nie znają tematu instalują coś takiego jak na załączonym zdjęciu

1075_SCiseptinset.jpg.3bcae47b769d5869a4c6c2ab6c350686.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...