MIKE_G Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Na prośbę kolegi Quid'a kilka fotek i szczegółów budowy lekkiego Madnessa Wyczyszczona i nawoskowana forma. W tej łodzi również zastosowaliśmy poszerzony pad na dnie aby unieść łódkę jeszcze bardziej nad wodę. Żelkot kładziemy oczywiście ręcznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKE_G Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Żelkocik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKE_G Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Pierwsza warstwa przyżelkotowa i wypełnione hydrofile dla większej sztywności Jak widać na zdjęciu poniżej, żadnych Rowingów tu nie ma. Tkanina 4kierunkowa :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKE_G Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Tkanina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKE_G Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Wręgi i wzdłużnice z Airexu oraz sandwich'owa pawęż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKE_G Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Denko i pokład wyskoczyły dzisiaj z formy Jeszcze wszystkiego nie ważyliśmy ale pokład ma około 80kg a dno jakieś 220-230kg Planujemy z bakiem paliwa i podłogą zamknąć się w jakichś 370-380kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czeczen Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 wygląda obiecująco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quid Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Dzięki za szybki odzew łódź zapowiada się wspaniale:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceksu79 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Takie moje jedno małe pytanie - czy w taki sposób umieszczone wręgi z czasem od wpływu wilgoci nie rozluźniają się i nie zaczynają stukać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Takie moje jedno małe pytanie - czy w taki sposób umieszczone wręgi z czasem od wpływu wilgoci nie rozluźniają się i nie zaczynają stukać? Czy możesz przybliżyć co rozumiesz przez pojęcie "rozluźniają się?" Co masz na myśli pisząc o stukaniu? Co i o co ma niby stukać? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceksu79 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 że tak powiem upsss ;) nie przyjrzałem się dokładnie... bo znam pewnego już nie istniejącego producenta łodzi co wykonywał takie wręgi ale ze sklejki, która lubiła się rozlaminować i na fali pod wpływem pracy najnormalniej łomotała :) ale u Ciebie jest airex ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceksu79 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 a tak poza tym to bardzo fajnie zobaczyć jak to robisz - po prostu nie masz nic do ukrycia jak na przykład niektórzy producenci których znam, co do dociążania i wyważania stosują cegłówki ;D Po prostu fajna łajba... Do tej pory z łodzi którymi pływałem(trochę ich było ;) ) zdecydowanie na 1 miejscu stawiam na AVANT-a 600 ( oczywiście mowa od dnie, bo przy 6-cio metrowej łodzi we 2 osoby na silniku suzuki DF140 przekracza 80km/h to chyba nikt nie zneguje) - no ale pewnie dlatego, że nie pływałem jeszcze SR-23 ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzalewski Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 tydzień temu na Zegrzu 2 szt. Madnesów zaparkowały mi przed namiotem, ciasno się robi .... ha ha ha Pozdrawiam Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Miejsca trochę jeszcze było! ;) Ale też ciekawie zorganizowana impreza 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quid Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 A tak z czystej ciekawości zapytam myśleliście kiedyś o Madnesie z silnikiem stacjonarnym np jakieś mocarne V8? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 A tak z czystej ciekawości zapytam myśleliście kiedyś o Madnesie z silnikiem stacjonarnym np jakieś mocarne V8? Jak znamy Mike'a to pewnie nie z racji masy napędu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 No cóż. Problema ne ma! ;) Różnica polega jedynie na różnicy ceny. Silnik zaburtowy można kupić za kila k. złotówek i działa. Silnik zabudowany kosztuje troszkę więcej. Jeśli ma być mocny i duża szybkość, to zwykła przekładnia też się nie nadaje. Trzeba troszkę lepszą! ;) Dodać trzeba jakiś system wentylacji, dobrze jak byłoby jakieś automatyczne gaszenie! Tego nie zrobi się za 12 tys. złotych :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 Z braku czasu prace trochę się przeciągnęły. Aktualnie szlifujemy i polerujemy przerobione dno jednostki. Mamy nadzieję, że uda nam się jeszcze przed śniegami przetestować osiągi. ;) Po roku stania w bezczynności Yamaha dzisiaj została odpalona bez problemu. Po zapolerowaniu dna, jeszcze przed lakierowaniem spróbujemy uzbroić i przetestować łódeczkę. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzalewski Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 A tak z czystej ciekawości zapytam myśleliście kiedyś o Madnesie z silnikiem stacjonarnym np jakieś mocarne V8? chętnie bym zobaczył taki projekt to już takie wejście na wyższy poziom np. z marynizowanym takim silniczkiem 5.7L (V-8) (Hemi) 370-Horsepower/395lb-ft torque http://www.ebay.com/itm/2012-Dodge-Charger-R-T-5-7L-V8-Engine-Motor-Hemi-Chrysler-VVT-370-HP-Oem-12-/200833783662?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2ec2a0576e&vxp=mtr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 To już rzeczywiście wyższy poziom, cenowy przede wszystkim. Technicznie żaden problem, bierzesz instrukcję do ręki, wiercisz otwory, kręcisz śruby i to wszystko. ;) Tylko w jakim celu bawić się w marynizację używanego silnika????? Chyba dla oszczędności! Nie lepiej jakiś gotowiec? chętnie bym zobaczył taki projekt to już takie wejście na wyższy poziom A co do zobaczenia projektu to jak pisałem - problema ne ma! Zamawiasz i masz!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 Uzbroiliśmy SR-23 Lite do testów. Jedziemy nad Zalew Zegrzyński i pogoda niezbyt nastraja do szybkich przelotów. Jest ciepło ale nic nie widać. Po kilku godzinach oczekiwania i bezczynności pojawiła się możliwość zrobienia testów. Wodowanie nowej jednostki! Już widać jak lekko stoi na wodzie :) Oczywiście obowiązkowy chrzest! 8) Wypływamy z portu. Rzeczywiście lekko stoi na wodzie! Widać to po nie zanurzonych stepach. Start na wodzie...... i tyle ją widziałem :) :) :) A więc projekt udany! Trzeba troszkę zmian wprowadzić, ale nic to. Łódka będzie malowana. Do złomowania się nie nadaje. :D Pierwsze próby wykazały, że jest 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jzsho Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 A tak z czystej ciekawości zapytam myśleliście kiedyś o Madnesie z silnikiem stacjonarnym np jakieś mocarne V8? chętnie bym zobaczył taki projekt to już takie wejście na wyższy poziom np. z marynizowanym takim silniczkiem 5.7L (V-8) (Hemi) 370-Horsepower/395lb-ft torque http://www.ebay.com/itm/2012-Dodge-Charger-R-T-5-7L-V8-Engine-Motor-Hemi-Chrysler-VVT-370-HP-Oem-12-/200833783662?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2ec2a0576e&vxp=mtr Ja tęż, a jeszcze lepiej 6.1 Hemi SRT8 +supercharger kit Vortech +odpowiednie strojenie i mamy 600KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietiabo Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 Zbyszek gratuluje wiem ile trudu z Mikiem włożyliście w tę lodź ale gdzie Yamaha 250 HP i po cholerę ten załogant. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 Yamaha 250 będzie w innym projekcie. Ten drugi, to nie załogant tylko nawigator. Tylko nasi sędziowie powiadają, że załogi się nie wozi na wyścigach. ;) Na zagranicznych wyścigach bez nawigatora nie popłyniesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 A tak z czystej ciekawości zapytam myśleliście kiedyś o Madnesie z silnikiem stacjonarnym np jakieś mocarne V8? chętnie bym zobaczył taki projekt to już takie wejście na wyższy poziom np. z marynizowanym takim silniczkiem 5.7L (V-8) (Hemi) 370-Horsepower/395lb-ft torque http://www.ebay.com/itm/2012-Dodge-Charger-R-T-5-7L-V8-Engine-Motor-Hemi-Chrysler-VVT-370-HP-Oem-12-/200833783662?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2ec2a0576e&vxp=mtr Ja tęż, a jeszcze lepiej 6.1 Hemi SRT8 +supercharger kit Vortech +odpowiednie strojenie i mamy 600KM. Wnoszę, że specjaliści od silników samochodowych będą je marynizowali i zabudowywali w łodziach :) Ci co nie znają tematu instalują coś takiego jak na załączonym zdjęciu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.