elmerzak Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Witam. Zamówiłem sobie nową kierownicę, niestety otwory w piaście i nowym kole się rozmijają. Zamówiłem już piastę do tego koła. Stare koło kierownicy zdemontowałem bez problemu. Odkręciłem kilka imbusów i zeszło. Gorzej z piastą. Odkręciłem nakrętkę widoczną w środku. Łatwo nie było bo dokręcona do oporu, ale skontrowałem piastę przy pomocy klucza do filtrów i wtedy nasadowym odkręciłem śrubę. Niestety po odkręceniu śruby piasta dalej nie schodzi i kręci się razem z trzpieniem (gwintem). Jakieś pomysły? Z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj70 Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2021 W zaprzyjaźnionym warsztacie samochodowym pożycz ściągacz. Coś takiego. https://www.castorama.pl/sciagacz-do-lozysk-150-mm-3-ramiona-id-1094620.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TTQ Opublikowano 25 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2021 I jak to się dalej potoczyło? Może kolega dokończyć wątek? Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbych Opublikowano 29 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2021 Miałem podobnie i musiałem ciąć brzeszczotem. U mnie nie było ruszane chyba od produkcji ze 20 lat więc nie było opcji nawet ściągaczem. Nawet nie drgnęło. Ma szczęście wymienialem na calkiem nowy układ hydrauliczny a tamto poszło na zlom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.