MotoDex Opublikowano 21 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2022 Zanim przejdę do szczegółów, ogólne pytanie czy warto kupić, prawie 30-letnią, teoretycznie zadbaną, markową (Glastron USA) łódkę, która pływała ostatnio okazyjnie, chociaż regularnie a silnik Volvo Penta 230 był systematycznie serwisowany (filtry, oleje, rozrząd)? Na ten moment wszystko działa bez zarzutu ale nie wiem natomiast jakich awarii należy się w tym roczniku i silniku wkrótce spodziewać i czy nie będą one kosztowały połowę wartości łodzi? Z drugiej strony jest to bardzo prosta konstrukcja bez zaawansowanej elektroniki, wtrysków, itd. Teoretycznie nabite 325mh. Jedyne, co mnie zaniepokoiło po wstępnych oględzinach to wygląd zew. silnika - nie był nigdy renowowany, więc w niektórych, moim zdaniem, niekrytycznych miejscach widać oznaki jakiejś micro korozji a do tego zmasakrowana jest strasznie osłona samego silnika - wygląda jakby ta farba odpadała od ciągłego kontaktu z wodą i ciepłem ale wygląda to dziwnie i pytanie skąd tam tyle wody na samej górze? Podrzucam kilka fotek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.