Skocz do zawartości

Zetka Volvo Penta


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie do obeznanych:

Silnik AQ131 z zetką SP CD (tak przypuszczam). Gumowa rura odprowadzająca spaliny wraz z wodą chłodzącą ma w dolnej części dziurkę, która, jak przypuszczam, służy do odwodnienia rury, kiedy łódź znajduje się poza wodą. Czy to normalne, że wspomnianą dziurką uchodzi z silnika większość spalin ( a nie końcowych wydechem zetki)?

Pytam, ponieważ wpadłem na pomysł aby tą dziurkę zaslepić ( wydobywające się nią spaliny, nie nowego już silnika, powodują, że cała rufa, pomalowana na biało, po chwili robi się czarna od spalin.

Czy taka sytuacja jest normalna? (pomijam lekkie kopcenie silnika, za który wreszcie sie kiedyś zabiorę)

Wdzięczny będę za jakąkolwiek informację.

A przy okazji, gdyby ktoś dysponował jakimś manualem do tej zetki...:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...
  • 8 miesięcy temu...

Znalazłem. 

Spaliny nie idą tą dziurką, tylko wydech jest podzielony na dwie części. 

Jedna część odprowadza spaliny nad śrubą, druga część na wyprowadzenie pod zetką. Po cholerę - nie wiem .

Jesli chodzi o manual do zetki Volvo Penta SP CD....służę pomocą. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...