Zawi Opublikowano 2 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2021 Pytanie do obeznanych: Silnik AQ131 z zetką SP CD (tak przypuszczam). Gumowa rura odprowadzająca spaliny wraz z wodą chłodzącą ma w dolnej części dziurkę, która, jak przypuszczam, służy do odwodnienia rury, kiedy łódź znajduje się poza wodą. Czy to normalne, że wspomnianą dziurką uchodzi z silnika większość spalin ( a nie końcowych wydechem zetki)? Pytam, ponieważ wpadłem na pomysł aby tą dziurkę zaslepić ( wydobywające się nią spaliny, nie nowego już silnika, powodują, że cała rufa, pomalowana na biało, po chwili robi się czarna od spalin. Czy taka sytuacja jest normalna? (pomijam lekkie kopcenie silnika, za który wreszcie sie kiedyś zabiorę) Wdzięczny będę za jakąkolwiek informację. A przy okazji, gdyby ktoś dysponował jakimś manualem do tej zetki...:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaMeLlo Opublikowano 29 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2022 Znalazłeś coś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zawi Opublikowano 3 Lipca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2023 Znalazłem. Spaliny nie idą tą dziurką, tylko wydech jest podzielony na dwie części. Jedna część odprowadza spaliny nad śrubą, druga część na wyprowadzenie pod zetką. Po cholerę - nie wiem . Jesli chodzi o manual do zetki Volvo Penta SP CD....służę pomocą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.