kuzmaczek Opublikowano 2 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2020 Witam, w związku z pojawieniem się większej ilości czasu pojawiły się różne dziwne pomysły a więc i pytania. Znalazłem plany klasycznej lodzi na kształt Rivy, lata 60, dno na rufie zupełnie płaskie. Silnik zamontowany centralnie, wał na stałe. Jak by się zachowywała gdyby przerobić ją pod zetke ? Czy trzeba by przeroboc projekt na lekkie V. Rozłożenie masy myślę że nie jest problemem bo była by to kwestia zamiany położenia zbiornika na paliwo z silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz W. Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 Dawno temu uczestniczyłem przy modyfikacji SMK 75 z oryginalnego napędu na zaburtowy. Pamiętam, że płyta antykawitacyjna musiała być dużo poniżej dna, dużo niżej niż w innych łódkach z założenia projektowanych pod zaburtowy/przekładnię "Z". Występował tam problem, że w momencie próby wyjścia w ślizg śrubie brakowało wody i silnik wchodził na "diabelskie" obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzmaczek Opublikowano 4 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2020 Mniej więcej o ile niżej musiał być zamontowany ? Jak się skończyła sprawa, jak została rozwiązana ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 5 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2020 Prawie jak projekt pierwszych wakeboardowek. Zrób jak w projekcie i będzie swietna sprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzmaczek Opublikowano 5 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2020 Tylko właśnie kwestia jest taka że chciałem uniknąć sadzania silnika centralnie na łodzi żeby zyskać miejsce, stąd właśnie cała koncepcja zetki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.