sebol11 Opublikowano 8 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2020 Witam serdecznie, Od kilku lat posiadam Łódź Draco 1800. Poprzedni właściciel pozbył się silnika stacjonarnego na rzecz zaburtowego który wisi na brackecie (pantografie). Silnik ma moc 85km i jest dość ciężki. Postanowiłem pozbyć się bracketu i przerobić pawez aby to na niej wisiał silnik. Znalazłem tu na forum wiele przydatnych wiadomości które wciąż zgłębiam . Czy jak wytnę pawez i wzmocnie ja w sposób pokazany na zdjęciu to będzie ok ? Na co jeszcze zwrócić uwagę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panpikuś Opublikowano 10 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2020 Może zamiast ciąć udkę, lepiej zamontować windę zamiast tego koziołka. Pozwoli to osiągnąć cel wzbogacony o możliwość regulacji wysokości silnika, gdyby coś poszło nie tak z obliczeniem wysokości pawęży. Moim zdaniem jest to rozwiązanie tańsze, szybsze, zdecydowanie mniej inwazyjne przez co nie obniży wartości udki przy ewentualnej odsprzedaży tak jak ingerencja w kadłub kątówką... Efekt końcowy może być powalający na kolana... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebol11 Opublikowano 12 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2020 Akurat na odsprzedaży mi nie zależy bo kupilem ja w takiej cenie ,ze pewnie nie stracę ;) A poza tym o sprzedaży w najbliższych latach raczej nie będę myślał. Czytałem różne fora, przemyślałem wszystkie za i przeciw i podjąłem ta decyzje ,ze tnę. Przy silniku 90hp moim zdaniem będzie to spore odciążenie dla łodzi bo sam „wieszak” wazy z 30kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.