Retroground Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Kupilem lodke a w zasadzie sama skorupe. Mam chec zrobic ja w stylu slawnej RIVA i mam sporo pomysow. Wszystkie rady mile widziane, po weekendzie zrobie wiecej zdjec, ale wyglada gorzej na fotach niz jest w rzeczywistosci. A tak przy okazji - wie moze ktos co to za lodz? Ani papierow ani nic, ale jest piekna, lata 60' to czas motorowodnych ciezkich klasycznych plywakow :D http://i1371.photobucket.com/albums/ag282/leffiatan/Boat3_zpsf1eaaaa2.jpg http://i1371.photobucket.com/albums/ag282/leffiatan/boat2_zpsa3ec2e97.jpg http://i1371.photobucket.com/albums/ag282/leffiatan/Boat1_zpsfa3572bb.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny_bravo750 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 piękną łajbę masz:) niestety nie pomogę bo ja laminaty... do fotek polecam http://www.drap.pl nasz forumowy serwis do wrzucania fotek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrudiLee Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 No no pochwal się gdzie i za ile takie cudo znalazłeś ? Piękna, może być z tego super clasic ! wejdź na szkutnikamator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czeczen Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 może Ci się przyda na wzór :) takiego wykonania Ci życzę. poprawiony, wpis był poniżej. https://plus.google.com/+Iboatsiloveboating/posts Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Ale mi przypomniałeś dobre czasy. Podobną łódkę mieliśmy w klubie, w Kamieniu, w latach 80-ych. Była 4,5m długa i relatywnie wąska(jak na tą długość). Silnik 35PS ( koniecznie Konig). Miała stylową drewnianą owiewkę. Produkcja -początek lat 60-tych. Był to prezent dla klubu od właściciela kilku starych łodzi. Podobną do tej poniżej miałem przyjemność zwiedzać Berlin od strony wody. Oryginalny silnik z lat 20-tych przy 7,5m stalowej łodzi. Działał i to nawet nieźle. Jeszcze dwie świece były oryginalne :o Ech.... łezka się w oku kręci na myśl o ,,dykretnym uroku burżuazji" :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajson Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 mikijet piękna , masz więcej fotek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skipper Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Czeczen Ten wzór to mu sie bardzo przyda,zwłaszcza w sferze portfela. Tak nawiasem,łódka jest zajebista. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Niestety fotek nie mam. Nie miał mi kto zrobić :( Foto, które zapodałem jest ze strony http://www.boote-magazin.de/test_technik/handwerkskunst-der-alten-meister/a32759.html Ale bardzo podobną pływałem po Berlinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro k Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 Troszke moja alge przypomina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czeczen Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 Czeczen Ten wzór to mu sie bardzo przyda,zwłaszcza w sferze portfela. Tak nawiasem,łódka jest zajebista. w sferze portfela to oczywiście zmasakruje, ale jest do czego dążyć i na czym się wzorować, nie trzeba zaraz od razu mahoniem wykładać, ale np klepką łazienkową :) dobrze zaolejowaną. Kanapa nie musi być skórzana, ale może być wygodna z jakimś małym składanym stolikiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Retroground Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Dzieki za dobre slowa, we wtorek wrzuce wiecej fotek. Dzis bylem odebrac lodz i zaplacic. Super baza do pracy. W kwestii portfela mialem na mysli ceny rivy - sredniej wielkosci to dziesiat tysiecy euro :) na to mnie nie stac. Za to na sensowne wykonczenie tej malej, poeknej lajby juz tak i to wlasnie zamierzam zrobic - nie szczedzic jej grosza w miare rozsadku. Ta lodz kupilem okazyjnie w Berlinie wlasnie od wlasciciela wielu pieknych zabytkow, na nia z uwagi na wielkosc (zbyt mala dla goscia) nie starczylo czasu. Moja ma 4,80 dlugosci i 1,45 szerokosci. Ma fantastyczna linie boczna z opadajacym dziobem czego nie widac bo nie ma zdjec z boku. Generalnie uwazam, ze za 500 Euro to byla okazja. Zdjec rivy mam od diabla jako wzory i natchnienie. Poza tym w Berlinie jest miejsce gdzis stoja zima idealne egzemplarze od najmniejszych do kolosow imozna je za friko "pozwiedzac" :) Zajmuje sie na codzien klasycznymi autami i wlasnie w takim stylu odpowiednim do lat lodzi zamierzam ja wykonczyc. A tak przy okazji - silnik Konig juz mi chodzil po glowie, ale chyba nie ma wersji 15 KM a ja nie mam patentu wiec w niemczech zostaje mi max 15. Wlasnie sie zorientowalem ze chyba bede mial problem z zamontowaniem sterociagu po stronie silnika - silnik jest poza lajba na lapie i w dodatku bedzie nieco w powietrzu - jak podlaczyc sterowanie lewa/prawa??? Moze ktos moze podeslac jakies foto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Retroground Opublikowano 23 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Dzis po konsultacji ze szkutnikiem zdecydowalem (prawie na 99%) ze linie podwodna bede laminowal, mniej z tym klopotu, wystarcza na lata a i RIVY tak mialy, zaleznie od modelu nawet prawie cale burty. Gdzie kupic najlepszy laminat, zebym mogl go sam nalozyc? Gdzie w ogole (dolnoslaskie) znajde dobry sklep z materialami, zebym mogl pojechac i kupic wszystko co bedzie mi potrzebne? Dzieki za pomoc, bedzie potrzebna bo plan ukladany dwa dni zaklada ze na koniec kwietnia / poczatek maja lodz bedzie gotowa i jak nowa :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 "będę laminował" - czym ??? Proponuję tkaniny o niskiej gramaturze. Łatwo będzie szpachlować. Adresów hurtowni i sklepów na Śląsku nie znam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 ... A tak przy okazji - silnik Konig juz mi chodzil po glowie, ale chyba nie ma wersji 15 KM a ja nie mam patentu wiec w niemczech zostaje mi max 15. .... Znajdź 20 albo 25 namaluj 15 i będziesz miał berlińskiego klasyka. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Retroground Opublikowano 23 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Kolego Zibi, przepraszam, ale jako nowicjusz nie znam jeszcze prawidlowej terminologii, w kwestii sklepu znalazlem kilka w internecie i mysle, ze beda w stanie doradzic i wyslac co trzeba :) W kwestii malowania, czy silniki koeniga roznia sie czyms w zaleznosci od mocy? Znacznie? Zlapanie z ponadnormatywnym silnikiem z namalowanym 15 w Niemczech oznacza klopoty :D :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Myślę, że na codzień tym nie będziesz pływał tylko przy okazji jakiegoś święta na wodzie. Do tej łódki pasuje tylko Konig 30PS. Zrób papiery,m albo znajdź sternika, bo jak założysz jakiś inny to już nie będzie klasyk tylko podcieranie szkłem. Radzieckie wyroby wykluczam (mogą Cię fani zlinczować :D) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Retroground Opublikowano 24 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Papiery napewno w lecie zrobie, juz nawet jestem umowiony we Wroclawiu (chyba, ze ktos poleci kogos zaufanego blizej Berlina) - podobno cala operacja ma zajac 3 dni wlacznie z egzaminem :) Sternik odpada bo ja mieszkam niecaly kilometr od wody i w sezonie letnim pewnie plywac bede nawet popoludniami jesli bedzie okazja i pogoda, wiec bedzie tego wiecej ni okazjonalne plywanie. Zgadzam sie, ze koenig ma wyglad i styl ale na poczatek chyba bede musial zalozyc jakiegos 15KM, przynajmniej na start. Za to wpadlem na pomysl, zeby odpowiednio poddac obrobce pokrywe silnika zaburtowego zeby wygladala jak "z epoki" :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czeczen Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 z Berlina najbliżej będziesz miał kurs w Szczecinie. http://www.pozz.org.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=885:jacht-klub-lok-szczecin&catid=124&Itemid=165 http://www.centrummotorowodne.szczecin.pl/ http://www.woprszczecin.pl/ zadzwoń i popytaj o terminy i czas trwania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Retroground Opublikowano 24 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Dzieki, zerkne. Tak czy inaczej pojawia sie pytanie - jak w przypadku mojej lodzi zainstalowac sterowanie silnikiem lewo prawo? Moj silnik bedzie wysoko i dosc daleko od rufy, jak w takim przypadku poprowadzic sterociag? Zbudowac jakis stelaz? Myslalem o teleflexie, wiec problem mialbym tylko z jednej strony. Jakies rady? Zdjecia? Nic nie moge znalezc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Zajrzyj tutaj: http://aura.szczecin.pl/poradnik/?p=1170 Większość silników ma system zawieszenia przystosowany do sterowania Tfx W Twoim przypadku polecałbym sposób jak niżej ( na czerwono) : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Retroground Opublikowano 24 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Dziekuje, ciekawa lektura. Ale nadal nie rozumiem jak zamontuje tfx - silnik jest calym obrysem poza lodzia, na czyms musi sie trzymac ramie sterujace tfx a tam po prostu nie ma gdzie zastosowac uchwytu ? ? Nie to, ze jestem malo pojetny - po prostu wczesniej nie mialem stycznosci z tematem motorowek (plywalem a i owszem ale nie budowalem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Przyjrzyj się zaznaczonemu obrazkowi - sterowanie jest podłączone bezpośrednio do silnika, nie musi się niczego trzymać.. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Retroground Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Jednak jestem malo pojetny :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny_bravo750 Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 grrrr kolego... https://www.glen-l.com/weblettr/webletters-8/wl65-squirt-steer.html poleź do kogoś co ma lajbe i pooglądaj jak to jest montowane.... wtedy będzie to zrozumiałe :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Lepszego przykładu nie mogłeś znaleźć :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.