Skocz do zawartości

Bayliner 2450 - remont


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Posiadam łódź motorową jak w temacie. Niestety jest w opłakanym stanie, ponieważ stoi "pod chmurką" od kilku lat nie używana

Nie mam wiedzy na temat historii użytkowania a w dodatku dokumenty zostały zagubione. Wiem tylko że łódź została sprowadzona zza granicy i nie była zarejestrowana w Polsce. Tylko raz była wodowana/czarterowana w Łebie.

 

W związku z tym mam pytania do kolegów  :

 

W jaki sposób mogę zarejestrować w Polsce jeśli nie posiadam żadnych dokumentów ?

 

Jakie mogą być przybliżone koszty doprowadzenia łodzi do stanu pierwotnego  ?

 

Czy części i eksploatacja tego modelu jest kosztowna ?

 

Pozdrawiam

 

http://upload.secondsun.pl/img/1446546667dsc_0450.jpg

 

http://upload.secondsun.pl/img/1446546670dsc_0451.jpg

 

http://upload.secondsun.pl/img/1446546673dsc_0452.jpg

 

http://upload.secondsun.pl/img/1446546676dsc_0453.jpg

 

http://upload.secondsun.pl/img/1446547240dsc_0454.jpg

 

http://upload.secondsun.pl/img/1446547243dsc_0455.jpg

 

http://upload.secondsun.pl/img/1446547246dsc_0456.jpg

 

http://upload.secondsun.pl/img/1446547249dsc_0457.jpg

 

http://upload.secondsun.pl/img/1446547251dsc_0458.jpg

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 72
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Do ogarnięcia ale koszty nie małe  jeśli sam będziesz robił kadłub polerka .tapicerka itp  to nie jest tak żle, ale z osprzętem z silnikiem i przekładnią to już kwota zrobi się nie mała sam serwis silnika i przekładni jeśli coś tam działa  :)  to koszt kilku tyś zł  :)    temat rzeka łodka fajna  24 stopy  wieć średniak z Baylinera  :) silnik zapewne 5.0v8 lub 5.7v8 OMC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest bardzo stary model Baylinera przełom lat 70-80 i nie wiem czy jest sens pakować w niego duze pieniądze,bo tanio to nie będzie ,trzeba zrobic kapitalny remont całej łodzi i zapewne napędu,tylko raz sie wpakowałem w taki remont i nigdy więcej.

Chyba że zamiast pływania wystarczy Ci samo przebywanie i grzebanie w łodzi, to jak najbardziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa obecnie wygląda tak :

 

wpierw muszę zapłacić ok. 3.600  złotych za wcześniejszą naprawę silnika i czarterowanie gdzieś tam i u kogoś tam. Dopiero wtedy mogę zabrać i oddać do remontu.

 

Co do kosztów to pewien warsztat szkutniczy z Wrocławia oszacował na początek na ok. 3.000 złotych - czyszczenie i mycie kadłuba, serwis silnika i uruchomienie itd. co już daje kwotę 6.600 złotych.

 

Dalej pozostaje  sprawa dokumentów - wyrobienie i zarejestrowanie czyli pewnie w okolicach 1 tysiąca złotych albo więcej

 

Za ile realnie mogę  próbować sprzedać tą łódź w stanie takim jakim jest obecnie ?

 

Ewentualnie za ile w sytuacji gdy będzie po kapitalnym remoncie ?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Wtakim stanie jak jest  to można kurnik na podwórku zrobić ale po odpaleniu i wyczyszczeniu  to już inna bajka  gdzie jest manetka ?  od razu szykuj  z 8 stówek  te ceny co podajesz są super  za usługi przy łodzi ,życzę  powodzenia  taką łódź w stanie bardzo dobrym można kupić za około 30 tyś zł  z przyczepą itp  tylko trzeba poszukać  :) i nie żadne USA 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałeś bayliner  a to jest Bayliner ciera 2450 

 

Moje zdanie jest takie  brak wiedzy masz na temat takiej jednostki , nie pakuj się w to  bo wszędzie na około będziesz płacił tysiącami złotych by sobie popływać  :(  te sumy co napisałeś  naprawdę to może być kropla wody w morzu  :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... pewien warsztat szkutniczy z Wrocławia oszacował na początek na ok. 3.000 złotych - czyszczenie i mycie kadłuba, serwis silnika i uruchomienie itd. co już daje kwotę 6.600 złotych.

 

Mycie i czyszczenie kadłuba to chyba potrafisz we własnym zakresie zrobić. Przy okazji przyjrzysz się co w zakamarkach siedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że się uparłeś  na tą jednostkę  :)

 

Dokumenty do rejestracji tej jednostki dostaniesz meilem od firmy baylinera jeśli go poprosisz o dane modelu po vin lub HIN pisząc meila do USA  i całą dokumentację  ile waży długości szerokości ,zanurzenie itp  i do tego umowa kupna jednostki i rejestrujesz  nie ma żadnego problemu  :)

 

ta sama klasa jednostki i nawet przestronniejsza od baylinera 

 

http://allegro.pl/jacht-motorowy-kabinowy-renken-2500-i5765293888.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że się uparłeś  na tą jednostkę  :)

 

Nie po prostu chce się upewnić pytając o wszystkie możliwe rozwiązania w tym przypadku :)

 

i do tego umowa kupna jednostki i rejestrujesz  nie ma żadnego problemu  :)

 

i tu jest problem - nie posiadam ponieważ ostatni właściciel w kraju czyli mój ojciec zmarł a dokumenty zagubiły się :(

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem czy nie jest właścicielem bo w pierwszym poscie jaki kolega zamieścił na forum czytamy;

 

-Witam,

 

Filip z Wrocławia.

 

Dziwnym trafem stałem się posiadaczem łodzi Bayliner 2450.

 

Jestem "zielony" w temacie łodzi i jachtów także liczę na pomoc kolegów z forum.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...