Challenger Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 Witam. Mam pytanie do bardziej doświadczonych kolegów. Przełożyłem silnik z jednej motorówki do drugiej i zastanawiam się czy cięgna do gazu i przekładni od Yamahy 2004 rok 40hp są takie same jak do Suzuki 2017 40hp? Wiem że jest tam drobna regulacja ale czy to będzie pasować czy muszę kupić nowe? Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 Japońce mają cięgna uniwersalne. Powinny pasować. Tylko nakręcane końcówki mogą się róznić. Powinny być sprzedawane razem z silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 I są sprzedawane z silnikiem , ale jak kupujesz z 2 ręki, to najczęściej sprzedający ich nie daje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Podmiejski Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 Dobierasz odpowiedni kit: https://raksa.com.pl/category/silniki-i-akcesoria-uklady-zdalnego-sterowania-manetki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 Tutaj raczej są potrzebne takie: https://raksa.com.pl/category/silniki-i-akcesoria-uklady-zdalnego-sterowania-koncowki-ciegien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Podmiejski Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 Tutaj raczej są potrzebne takie: https://raksa.com.pl/category/silniki-i-akcesoria-uklady-zdalnego-sterowania-koncowki-ciegien tak - oczywiscie. Wydaje mi się też że stare od Yamahy mogą pasować bez przeróbek ale gdyby się okazały za długie (poza regulacją) - to można odciąć kawałek gwintowanego sztywnego końca samego cięgna - to najprostsze i najszybsze rozwiązanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Challenger Opublikowano 22 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 Jak przyłożyłem to wygląda jak by te od Yamahy były troszeczkę za długie dla Suzuki mimo dokręcenia końcówki na max. Boję się że zamiast pozycji bieg "Neutralny" będzie mi trochę wbijać bieg, a to niedopuszczalne. Moge ewentualnie dokręcić trochę końcówkę ciegna w manetce??? Bo póki co dokrecilem końcówkę tylko po stronie silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Podmiejski Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 Jasne że zobacz. Ale jak wspominałem: ja skracałem (odciąłem) częsć nagwintowaną (M5) cięgna tak by cały gwint wlazł w złączkę. I to wystarczyło - miałem ten sam problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.