Christian Opublikowano 24 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 Cześć. Mam maly problem z manetką. Rano jak wrzucę bieg to potem nie chce mi wysprzęglić i za szybko plynie - jakby za duze obroty od razu byly. Nie wiem czy mi się zdawało ale chyba wysprzęgla po chwili. Po wyplynieciu z mariny juz dziala ok. Myslicie ze to regulacja czy linka sie przycina i do wymiany. Przekladnia alpha one gen2. Manetka quicksilver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 24 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 Poczekaj aż ssanie zakończy pracę. Inaczej będziesz miał podniesione obroty. Tez z kolei są przyczyną Twojego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj70 Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 Czy manetka pracuje z dużym oporem czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christian Opublikowano 25 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 Bieg wchodzi gładko a wychodzi ciężko. Tak tylko w marinie. Po wypłynięciu manetka juz wchodzi i wychodzi gładko ale mialem wrazenie ze bieg nadal był bo nie słychać bylo ze wchodzi jak ponownie dawalem do przodu. Jak przed odpaleniem poruszalem manetkąto chyba chodziła ciut ciezej. Mialem tez raz problem z obrotami. Podczas plyniecie same spadaly trochę albo minimalnie wzrastaly jakby wlasnie linka sie przyblokowywała. Nie mozna powiedzieć że z manetką ttzeba walczyć-oprócz naglej sytuacji rano jak przy wyplywaniu z ciasnego miejca łódź za szybko chciala płynąć. Lodz na przyczepie ale ja sie rozchorowalem i nie mam jak zejsc przetestować na słuchawkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj70 Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 Mi to wygląda na konieczną regulację linek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christian Opublikowano 25 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 Polecisz kogoś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stercik Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 Jak wypłyniesz z mariny sytuacja się normuje. Linki się dostrajają w automacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj70 Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 W marinie z zasady pływamy tylko na wolnych obrotach, oczekujemy,że bieg wejdzie zaraz po przesunięciu manetki lekko do przodu i odwrotnie rozsprzęgli po powrocie do pionu manetki.Jeżeli się tak nie dzieje to sternik odruchowo przesuwa manetkę przy włączonym biegu dalej do przodu, ale wówczas już mamy większe obroty i łódż płynie szybciej.Kolega opisał to, opisując objawy. Na wodzie również kolega opisuje,że bieg był chyba włączony bo nie słyszał, że ponownie się włącza. Dla mnie jest jasne regulacja iiiiiiiiiiii smarowanie. Sprawdzenie, czy nie jest to problem w samej stopie jest proste.Odkręcić plastikową obudowę na górze napędu, po lekkim przesunięciu cięgła do którego podłączona jest linka ( o kilkanaście stopni) napęd powinien zazębiać zarówno w przód i tył. Oczywiście próbę robimy na wyłączonym silniku i sprawdzamy poprzez obracanie śruby ręką. Jeżeli nie dość jasno opisałem to każdy serwis w kilkanaście minut to poprawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christian Opublikowano 26 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 Problem jest w tym każdy ;) nie ma problemu woj70 jak bede musial podjechac trochę dalej od domu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panpikuś Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 http://itamarine.pl/home.html czyli znowu wycieczka do Załubic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christian Opublikowano 27 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 Zapisałem się. Termin 1.09 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panpikuś Opublikowano 27 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 Generalnie można ten termin przesunąć trochę wcześniej... A przynajmniej mogę spróbować? Jak będziesz jechał popływać weź poprawkę na przejazd przez Załubice. Pomierzenie i regulacja będą od ręki zrobione, a co wyjdzie dalej nie wiem. Przed wycieczką daj znać. edit musti - zamiast pisać post pod postem użyj przycisk "modyfikuj" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christian Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Zecydowanie polecam ITA MARINE :) Regulacja i naprawione. Dzięki wielkie za pomoc! Dzięki Panpikuś za zaanonsowanie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj70 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Przypuszczam,że technik zrobił dwa obroty śrubą regulacyjną na końcu linki i było po sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogorek Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 U mnie aby się do niej dostać trzeba zdejmować całą boczną osłonę silnika. Prócz osłony górnej która jest na 3 zatrzaski. Oprócz tej jednej niedogodności to faktycznie jest proste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj70 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 W zetce odkręca się 3 śrubki obudowy i mamy dostęp do regulacji linki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2016 W zetce odkręca się 3 śrubki obudowy i mamy dostęp do regulacji linki. W Volvo tak ale w Alpha już niestety nie. Regulacja rewersora Jest na silniku. A z wrzucaniem czy wyrzucaniem biegu nie ma za wiele wspólnego. Regulacją ustalamy położenie ,,neutral"( środkowe połóżenie dźwigni manetki) i prawidłówe zapęcie sprzęgieł klowych ( skok cięgła). Problem z wypinaniem biegów to za wysokie obroty biegu jałówego. Obniżenie tych obrotów to odkręcenie jednej śruby na zderzaku linki gazu. Oczywiście jeżeli mechanizm ,,ssania" działa prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.