maciek333 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Witam . Mam taki problem z honda 50 na wtrysku , silnik normalnie odpala wchodzi na obroty łódź wchodzi w ślizg i po pewnym czasie np 1 minucie zaczyna szarpac i zchodzić z obrotów , silnik nie gasnie tylko ciągle go szarpie . Zwalniam do wolnych obrotow i znowu dodaje gazu łódź wchodzi w ślizg i znowu dzieje się to samo . To co zauważyłem to silnik jest bardzo gorący ale chłodzenie jest . Myślałem może być też problem z obciążeniem łódzi , ale ten problem dzieje sie niezależnie od obciążenia. Może macie koledzy jakieś pomysły co to moze być , ale chyba bedę musial zawitać w serwisie hondy . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czeburaszka710 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 sprawdź układ paliwowy i odpowietrzanie też , możliwe że przy przytkanych filtrach czy wężykach na pełnym gazie brakuję paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMRIDER Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Jeżeli układ paliwowy i reszta ok to stawiam że zalałeś kiepski paliwo od sąsiadów :) Ja na pełny zbiornik zalałem 20l paliwa które lałem do auta z pewnego źródła przez x czasu i zaczęly się podobne szopki jak u Ciebie:) a gruszki Ci nie zasysa? może coś z pompą ,spróbuj unieść zbiornik podczas ostrej jazdy i zobacz czy są rezultaty:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek333 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 filtry sprawdzałem są ok , co do paliwa to zawsze tankuje w orlenie to chyba dobre . Umówiłem sie do serwisu hondy niech zdiagnozują i się okażę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek333 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Spróbuję wyrzucić filterek od linii paliwowej i zobaczę rezulatat . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czeburaszka710 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Nie wyrzucaj a kup nowy ,i bez filtra nie odpalaj jak masz na pełnym wtrysku to ostrożniej z tym eksperymentem , choć pewnie masz jeszcze oryginał mocowany na bloku a i tak radzę ostrożniej . Z dużym prawdopodobieństwem będzie nie dobór paliwa , przyczyn może być sporo . Musisz prześledzić całą drogę od zbiornika do pompy z odpowietrznikiem włącznie . Życzę powodzenia . ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 ...To co zauważyłem to silnik jest bardzo gorący ale chłodzenie jest . ... Czy strumień z ,,sikawki" zmienia temperaturę ? Tzn. czy woda leci na przemian zimna gorąca? Komtrolka to tylko oznaka czy pompka dzaiała. Jak strumień zmienia temperaturę to dodatkowo masz info, że termostat działa. Jeżeli z kontrolki leci tylko zimna woda to może być oznaka zawieszonego termostatu i uruchamiana jest funkcja ,,go home" (maxs 2000obr/min). A może włącza się ogranicznik obrotów bo masz za lekką śrubę? Silnik może też za wysoko wisieć i w pełnym ślizgu za mało wody jest pobierane przez pompę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
welski Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Mialem przy 9,9 km cuś podobnego,.....i jak sie okazalo to śruba do d....y,pomiedzy tuleja na osi a"wiatrakiem"jest takie sprzęglo gumowe ,ktore zabezpiecza miedzy innymy przekładnie przed awaria w razie jak sruba lupniesz w kamien albo inny pieniek i ta guma sie roz.....ła/serwisant/ ,obroty na walku np.4000 a wiatrak 2000 wtedy silnik drga i jakby nie wchodzil na obroty. Po wymianie śruby , smiga jak żrebaczek a nawet dwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.