Skocz do zawartości

Brak Mocy


maciek333
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam . Mam taki problem z honda 50 na wtrysku , silnik normalnie odpala wchodzi na obroty łódź wchodzi w ślizg i po pewnym czasie np 1 minucie zaczyna szarpac i zchodzić z obrotów , silnik nie gasnie tylko ciągle go szarpie . Zwalniam do wolnych obrotow i znowu dodaje gazu łódź wchodzi w ślizg i znowu dzieje się to samo . To co zauważyłem to silnik jest bardzo gorący ale chłodzenie jest . Myślałem może być też problem z obciążeniem łódzi , ale ten problem dzieje sie niezależnie od obciążenia. Może macie koledzy jakieś pomysły co to moze być , ale chyba bedę musial zawitać w serwisie hondy . Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli układ paliwowy i reszta ok to stawiam że zalałeś kiepski paliwo od sąsiadów :) Ja na pełny zbiornik zalałem 20l paliwa które lałem do auta z pewnego źródła przez x czasu i zaczęly się podobne szopki jak u Ciebie:) a gruszki Ci nie zasysa? może coś z pompą ,spróbuj unieść zbiornik podczas ostrej jazdy i zobacz czy są rezultaty:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wyrzucaj a kup nowy ,i bez filtra nie odpalaj  jak masz na pełnym wtrysku to ostrożniej z tym eksperymentem , choć pewnie masz jeszcze oryginał mocowany na bloku a i tak radzę ostrożniej . Z dużym prawdopodobieństwem będzie nie dobór paliwa , przyczyn może być sporo . Musisz prześledzić całą drogę od zbiornika do pompy z odpowietrznikiem włącznie . Życzę powodzenia .  ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...To co zauważyłem to silnik jest bardzo gorący ale chłodzenie jest . ...

Czy strumień z ,,sikawki" zmienia temperaturę ? Tzn. czy woda leci na przemian zimna gorąca? Komtrolka to tylko oznaka czy pompka dzaiała. Jak strumień zmienia temperaturę to dodatkowo masz info, że termostat działa. Jeżeli z kontrolki leci tylko zimna woda to może być oznaka zawieszonego termostatu i uruchamiana jest funkcja ,,go home" (maxs 2000obr/min).

 

A może włącza się ogranicznik obrotów bo masz za lekką śrubę? Silnik może też za wysoko wisieć i w pełnym ślizgu za mało wody jest pobierane przez pompę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Mialem przy 9,9 km cuś podobnego,.....i jak sie okazalo to śruba do d....y,pomiedzy tuleja na osi a"wiatrakiem"jest takie sprzęglo gumowe ,ktore zabezpiecza miedzy innymy przekładnie przed awaria w razie jak sruba lupniesz w kamien albo inny pieniek i ta guma sie roz.....ła/serwisant/ ,obroty na walku np.4000 a wiatrak 2000 wtedy silnik drga i jakby nie wchodzil na obroty.

Po wymianie śruby , smiga jak żrebaczek a nawet dwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...