Autor Wątek: Główka zbiornika paliwa  (Przeczytany 498 razy)

Styczeń 03, 2017, 20:33:47
  • *****
  • Wiadomości: 665
    • Sulejówek/Halinów
  • Akwen: Jeziorak
Poszukuję główki zbiornika paliwa z króćcem, gwint do wkręceni w zbiornik fi 35mm. Nigdzie nie mogę znaleźć z taką średnicą gwintu.
Jak by komuś zalegał niepotrzebny i chciał się pozbyć, to proszę o info.
Piotr-Jeziorak

Styczeń 04, 2017, 08:49:43
Odpowiedź #1
  • *****
  • Wiadomości: 2000
  • sternik motorowodny + RYA SRC-DSC (początkujący)
    • Wesoła
  • Akwen: Morze Egejskie
Oni mają "wszystko" http://stores.ebay.pl/Hose-Fittings-UK?_trksid=p2047675.l2563
Przesyłka do PL 18 PLN - do przeżycia

To nie jest to o co pytasz, ja kupiłem to do swojego filtra paliwa bo wężyki mam za mocno zagięte.
Musisz poszukac u nich tego co potrzebujesz.

Chyba łatwiej się szuka na eBay w ich sklepie niż na ich stronie: http://www.dualpumps.co.uk/

Masz jakieś zdjecie jak to wygląda ? To pomogę znaleźć http://www.iboats.com/OMC-Fuel-Line-Assemblies/dm/cart_id.311619494--session_id.383027898--view_id.1433354
« Ostatnia zmiana: Styczeń 04, 2017, 09:07:29 wysłana przez ogorek »
RIB HIGHFIELD OM540DL + EVINRUDE 115 HO (zamiast BF100) + Wody Grecji + załoga (2+3)
http://www.highfieldboatsuk.com/540dl.html
http://www.evinrude.com/en-gb/engines/etec_ho/etec_115_ho

Styczeń 04, 2017, 11:25:46
Odpowiedź #2
  • *****
  • Wiadomości: 665
    • Sulejówek/Halinów
  • Akwen: Jeziorak
Ogorku dziękuję Ci za chęć pomocy, jednak nie będę zajmował Twojego czasu głupotami w razie braku oryginału, z problemem poradzę sobie kupując króciec i go wklejając.
Moje pytanie podyktowane było tylko tym, że mając oryginalny zbiornik Honda chciałem uniknąć jakichś kombinacji przy nim z myślą o przyszłym nabywcy...
Cały problem jest w średnicy główki, w sklepach są dostępne, ale niestety z mniejszą średnicą :(
Piotr-Jeziorak

Styczeń 04, 2017, 16:34:19
Odpowiedź #3
  • *****
  • Wiadomości: 2000
  • sternik motorowodny + RYA SRC-DSC (początkujący)
    • Wesoła
  • Akwen: Morze Egejskie
RIB HIGHFIELD OM540DL + EVINRUDE 115 HO (zamiast BF100) + Wody Grecji + załoga (2+3)
http://www.highfieldboatsuk.com/540dl.html
http://www.evinrude.com/en-gb/engines/etec_ho/etec_115_ho

Styczeń 04, 2017, 18:02:55
Odpowiedź #4
  • *****
  • Wiadomości: 665
    • Sulejówek/Halinów
  • Akwen: Jeziorak
dokładnie takie chcę zastosować rozwiązanie :) , nagwintuję główkę i wkręcę na klej króciec, z tym że widać będzie że to rzeźba ;) ale za to może trwalsza :D
Piotr-Jeziorak

Styczeń 04, 2017, 21:50:06
Odpowiedź #5
  • *****
  • Wiadomości: 2000
  • sternik motorowodny + RYA SRC-DSC (początkujący)
    • Wesoła
  • Akwen: Morze Egejskie
Sprzedaja to jako extendery do generatorów HONDY



Z USA z przesyłką 200 PLN ebay

Amazon 42 USD z przeyłką

To ma od razu gwint 1/4 NPT do króćcy paliwa. Tylko wkręcić taki króciec i koniec. Korek ma uszczelnienie jak widać na aukcjach. Może warto te 170 PLN wydać ?
RIB HIGHFIELD OM540DL + EVINRUDE 115 HO (zamiast BF100) + Wody Grecji + załoga (2+3)
http://www.highfieldboatsuk.com/540dl.html
http://www.evinrude.com/en-gb/engines/etec_ho/etec_115_ho