Ciosiu1987 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Witam kupilem lodke z silnikiem honda 50, stala cala zime z paliwem w baku, odpalilismy po zimie sprawdzic silnik i od strzala zapalil tylko wydaje mi sie ze albo ma za male obroty albo dziwnie telepie na wolnych obrotach, jestem nowy w temacie to moja pierwsza lodka i nie wiem czy powinien rowno pracowac czy sie lekko telepac na owlnych obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_Wawa Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Stare paliwo, do tego może z wodą, proponuję zacząć od tego, potem szukać dalej. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciosiu1987 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 ok jutro zobaczymy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAN Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 ja mam swoją łódkę ponad 10 lat pływam dłużej i nigdy nie spotkałem się z wodą w paliwie no ale może mam szczęście ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_Wawa Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 To się zdarza, nawet niedawno Ktoś na forum miał taki problem. Moje odpalenie po zimie, też na starym paliwie dało podobny efekt, zresztą jest zasada, że zaczynamy od najprostszych czynności. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Pierwsze odpalenie po zimie. Silniki były demontowane, do zbiornika paliwa nie dotykaliśmy się ;) https://www.facebook.com/michal.majkelowaty1234/videos/1169160333102736/ Nie sądzę aby przyczyną telepania była woda. Może trzeba troszkę przepalić silnik. Może pracuje na ssaniu? Może olej był nalany do cylindrów. A do benzyny dolej troszkę denaturatu, jakby to problem wody był. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciosiu1987 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Zalalem nowe paliwo i lipa dalej to samo na wolnych obrotach, czasami silnik zgasnie bo obrpty sa za male. jak ssanie pociagne lekko to silnik dziala prawidlowo. zauwazylemn tez jak by plamy paliwa albo to tluszcz jakis kolo spodziny, nie wiem czy ma tak byc, widoczne jest to na wodzie gdy silnik zgasze po pracy. plamy sa bardzo male nieregulane jak by cos wyciekalo, nie jestem pewiem czy tak ma byc bo to moja pierwsza lodka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Wykręć świece i obejrzyj czy któraś nie jest tłusta od oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciosiu1987 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 myslalem zeby wyciagnac i przeczyscic gazniki, bede potrzebowal do tego nowe uszczelki pewnie, da rade zropbic to na wodzie? jezeli jest tlusta to co wtedy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_Wawa Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Jeszcze nie wyjmuj gaźnika. Jeśli nie są to podstawowe drobiazgi, które podałem w pierwszej poradzie to zrób podstawowy zestaw sprawdzeń. Czy jest iskra na obu świecach, jeśli tak to czy silnik nie zalewa świec? Czy paliwo jest podawanie nieprzerwanie? Jeśli wszystko jest ok to warto spróbować regulacji składu mieszanki i wolnych obrotów. Dopiero gdy nie będzie reakcji na regulacje trzeba wyciągać gaźnik ale to już lepiej nie na wodzie. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati82 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 a może zacznij od najprostszych rzeczy skoro twierdzisz, że obroty są jakby za wolne, to może i tak jest, więc wystarczy je podnieść do optymalnych regulacją....? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciosiu1987 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Patrzyłem i na 1 gaźniku po wyciągnięciu kabla brak reakcji na wolnych obrotach ale za to przy wyższych obrotach gdy odepne kabel to reaguje więc podejrzewam że pierwszy gaźnik jest przypchany, po drugie nie ma takiej mocy jak powinien. Jak ustawić optymalnie obroty na każdym gaźniku, jest jakaś regułka do tego? Obrotomierz mi nie działa więc nie wiem kiedy będzie dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj70 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Poproś pierwszego lepszego mechanika samochodowego, żeby to obejrzał i myślę, że w ciągu kilku minut poda ci rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciosiu1987 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Gaźniki wyczyszczone, uszczelki zmienione, były stare i twarde podejrzewam że to było przyczyną bo wyciek też był lecz mały, założę potem zmienię świece i zobaczymy co to będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciosiu1987 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Jak bym miał dwie lewe ręce to zgłosił bym się do mechanika od silników zaburtowych, po to jest forum żeby dojść do rozwiązania problemu wspólnymi siłami więc takie rady zatrzymaj sobie dla siebie Silnik gotowy, chodzi jak nówka i pali na dotyk edit musti - nie piszemy postu po postem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_Wawa Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Koledzy, którzy odsyłają do mechaników mają rację, skąd mogą wiedzieć, że masz o tym trochę pojęcia? Często niestety bywa tak, że Ktoś kompletnie zielony przychodzi tu oszczędzać swoje pieniądze kosztem czasu innych, nie mając nawet zamiaru samemu się zaangażować, poczytać trochę itp. Po prostu czekają na gotowe rozwiązanie a to nie zawsze jest możliwe na odległość nawet jeśli doradcy są bardzo cierpliwi ;-) I uruchom koniecznie obrotomierz, to podstawa do wyciągania wniosków czy wszystko ok, także z trymem itp. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj70 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Jak bym miał dwie lewe ręce to zgłosił bym się do mechanika od silników zaburtowych, po to jest forum żeby dojść do rozwiązania problemu wspólnymi siłami więc takie rady zatrzymaj sobie dla siebie Silnik gotowy, chodzi jak nówka i pali na dotyk edit musti - nie piszemy postu po postem Napisałem tak, bo czytając Twój pierwszy post doszedłem do wniosku, że nie masz o tym kompletnie pojęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciosiu1987 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Jednak nie do końca jest dobrze, zimny pali słabo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj70 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Czy świece zapłonowe mają odpowiednią wartość cieplną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Może byś podał jakiś rocznik tej hondy zanim ją porozkręcasz i ,,poregulujesz". Instrukcję obsługi czytałeś? Może maszyna gwizda(gwizdała) tylko operator.... Wiesz chociaż jak się uruchamia ssanie w tej hondzie? Są różne rozwiązania. Jest np. taki ,,cwancyk" z dźwignią gazu, inny niż u konkurencji ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciosiu1987 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Świece są takie jak były tylko wymienione na nowe, jest manetka przy dźwigni gazu do ssania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 ...jest manetka przy dźwigni gazu do ssania ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_Wawa Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Jestem przeciwny bezrefleksyjnej wymianie świec na takie jak były. Sprawdź Kolego jakie powinny być w/g producenta. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj70 Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Który to rocznik? Jeśli stary to jeszcze kable wysokiego napięcia trzeba wymienić. Czy na ciepłym chodzi bez zastrzeżeń? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciosiu1987 Opublikowano 1 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Wszystko było ok w tamtym sezonie, silnik na zimę stał na zewnątrz i teraz dopiero zaczęły się problemy po zimowym odpaleniu, świece nowe, paliwo nowe, Gaźniki przeczyszczone i nowe uszczelki, ciepły pali bez problemu i wydaje mi się że niema takiej mocy jak powinien z tego co oglądałem filmiki z tamtego roku. Podejrzewam że to tylko odpowiednia regulacja gaźnika ale nie wiem jak to zrobić odpowiednio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.