AdaMito Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Jestem nowy, Adam, moja łódka to Foka II. Mam problem z Hondą, odpala bez problemów, pracuje ok. 15 min i gaśnie. Można temu zapobiec, przez dmuchnięcie w otwarty zbiornik. Pracuje ok. 10 min itd. Gaźnik przeczyściłem, nowa świeca. Trzy razy oddawałem do serwisu w Krakowie. Przy odbiorze, twierdzili że s-k jest O.K. Po zdjęciu śruby, s-k pracuje w beczce godzinami. Na łódce, cyklicznie. Proszę o poradę. Dzięki Adam. P.S. może "mikijet" - pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 @mikijet raczej poważniejszymi motorkami się zajmuje :P ale jest paru kolegów którzy pewnie coś poradzą. Ewidentnie kwestia paliwa, co to za serwis co z taką blahostka nie daje rady... :-[ Pierwsze co przychodzi do głowy to odpowietrzenie ale pisałeś ze jest ok.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 A już miałem iść pod prysznic :D Jeżeli, jak piszesz, po dmuchnięciu w zbiornik sytuacja się poprawia to może oznaczać problem z linią paliwową. Piszesz też, że bez obciążenia może pracować godzinami. Bez obciązenia tak mały silnik nie potrzebuje zbyt wiele paliwa. Powinieneś próbować ze śrubą. W zbiorniku jest filtr siatkowy i może czas go przeczyścić. Zaworek też może być przytkany i ledwie zipie?. Gaźnik czyściłeś. Ale czy kanaliki są czyste? A może jest zamontowany w sudzience, w kokpicie i zaczyna ,,oddychać" spalinami zamiast tlenem z powietrza? A może poprostu jakiś wężyk jest ściśnięty albo zagięty? Zdejmij wężyk dolotowy z gaźnika i spuszczaj paliwo do jakiegoś czystego słoiczka. Powinno lecieć dość intensywnie i czyste. Oczywiście wężyk w słoiczku na poziomie wlotu do gaźnika . http://www.boats.net/parts/search/Honda/Outboard%20Engine/2007%20and%20Later/BF2DK0%20SCAB/FUEL%20TANK/parts.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaMito Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 :D Serdeczne dzięki dla mikijet, jak tylko się ociepli to zabiorę się do Hondy i zrobie tak jak poleciłeś. Po pierwszej próbie na wodzie, dam znać. Pozdrawiam Adam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesiekmisiek Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Spróbuj jeszcze pokombinować z tym odpowietrznikiem zbiornika, który jest na korku wlewu paliwa do zbiornika. Może tam uszczeleczka obluzowała się i opada delikatnie zatykając kanalik wlotu powietrza. Miałem też kiedyś historyjkę dziwną. Kupiłem BF 2,3 nóweczkę w salonie. Używałem 2 lata na trolingu i nigdy nie zawiodła. Sprzedałem gdyż nabyłem Tohatsu 6 KM i wysłałem kurierem oczywiście spuszczając olej i paliwo do czysta. Nabywca po otrzymaniu uzupełnił wszystko i wypłynął na jeziorko i wówczas 2 km od brzegu zgasła. Nie potrafił uruchomić. Iskra była , świeca mokra od paliwa i zero reakcji. Z uwagi na gwarancję udał się do serwisu, gdzie rzekomo stwierdzili, że brakuje jakiejś śrubki w gaźniku. Uzupełnili jak stwierdził nabywca i wszystko było OK. Nie potrafił mi on jednak bliżej sprecyzować o jaką śrubkę chodziło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.