Skocz do zawartości

HONDA BF100 LRTU versus XRTU


ogorek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanowne grono bardziej doświadczonych motorowodniaków.

HONDA (chyba w 2014) wprowadziła dwa silniki do oferty BF80 i BF100

 

To są te same dwa silniki 4-cylindrowe, o pojemności 1500 cm3, z tym, że do sterowania BF100 użyto systemu VTEC (to samo mam w moim aucie HONDY).

 

Jak wspomniałem w innym wątku zaliczkowałem produkt firmowany przez HONDĘ (niestety nie oferowany jeszcze w PL) czyli łodkę HIGHFIELD Ocean Master 540.

 

Dopiero wczoraj spojrzałem na specyfikację i z przyjemnością zauważylem, że ma ona instalację do radia z anteną plus maego GARMIN-a GPS 451s ale ze zdziwieniem zauważyłem, że silnik jest BF100 XRTU

 

Poniżej cytat ze strony hondamarine.pl http://www.hondamarine.pl/silniki-zaburtowe-honda/honda-bf-80-bf-100

 

Wysokość pawęży (mm) L:537 / X:664

Ciężar (kg) L:165 / X:171 L:165 / X:172

Pochylenie / podnoszenie silnika Power Trim & Tilt

Wymiary całkowite D/W/S 748 / 449 / 1566 (L) / 1693 (X)

 

Łódka w specyfikacji ma wysokosć pawęży L. Rozumiem, że te 3cm wiecej i 6kg wiecej nie stanowi dużego problemu ?

Jestem przekonany, że jest to dlatego XLRTU ponieważ w Europie jest duża obniżka włąśnie na tę wersję silnika.

W PL z 44 400 na 37 900 PLN (a LRTU bez zmian 42 400).

 

Upierać się i dopytywać czemu nie LRTU ? Czy dać sobie spokój ?

Skoro jest Power Trim i Tilt to nie powiniennem mieć problemu ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że te 3cm wiecej i 6kg wiecej nie stanowi dużego problemu ?

 

664-537=127, więc o jakie 3cm Ci chodzi? Silnik do tego riba powinien mieć kolumnę L.

 

Jedynkę mi wcięło :) Moja klawiatura zjada niektóre cyferki i literki :(

13cm. Upierać się aby zmienili na LRTU ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem do gościa i czekam ALE ...

 

@Musti spójrz proszę na to zdjęcie https://www.facebook.com/seaswiftboats/photos/pcb.952872078060196/952870544727016/?type=1&theater

 

To gdzie widać pawęż. Ona jest na równo. To jest model z zabudowaną pawężą

Dotarłem do zdjecia:

http://www.highfieldboats.com/wp-content/uploads/2014/09/10583825_946677175346353_444368951939410574_n.jpg

 

 

A teraz spójrz na zdjecie "normalnego OM540" nie tej wersji DL (zabudowanej)

 

http://www.seaswift.co.uk/images/hon11%2C7%2C13-1147%20-%20copy.jpg

 

Pawęż jest wcięta a na tym perwszym linku nie - może dlatego ?

No cóż czekam na odpowiedź od Anglika

 

>>>>>>>>>>>>>>>>

 

Anglik odpisał. Ta wersja OM 540 DL jest budowana pod silnik XRTU ... Mniej chlapie i pawęż mocniejsza ...

Chyba wszystko OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...