ogorek Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 Witam szanowne grono bardziej doświadczonych motorowodniaków. HONDA (chyba w 2014) wprowadziła dwa silniki do oferty BF80 i BF100 To są te same dwa silniki 4-cylindrowe, o pojemności 1500 cm3, z tym, że do sterowania BF100 użyto systemu VTEC (to samo mam w moim aucie HONDY). Jak wspomniałem w innym wątku zaliczkowałem produkt firmowany przez HONDĘ (niestety nie oferowany jeszcze w PL) czyli łodkę HIGHFIELD Ocean Master 540. Dopiero wczoraj spojrzałem na specyfikację i z przyjemnością zauważylem, że ma ona instalację do radia z anteną plus maego GARMIN-a GPS 451s ale ze zdziwieniem zauważyłem, że silnik jest BF100 XRTU Poniżej cytat ze strony hondamarine.pl http://www.hondamarine.pl/silniki-zaburtowe-honda/honda-bf-80-bf-100 Wysokość pawęży (mm) L:537 / X:664 Ciężar (kg) L:165 / X:171 L:165 / X:172 Pochylenie / podnoszenie silnika Power Trim & Tilt Wymiary całkowite D/W/S 748 / 449 / 1566 (L) / 1693 (X) Łódka w specyfikacji ma wysokosć pawęży L. Rozumiem, że te 3cm wiecej i 6kg wiecej nie stanowi dużego problemu ? Jestem przekonany, że jest to dlatego XLRTU ponieważ w Europie jest duża obniżka włąśnie na tę wersję silnika. W PL z 44 400 na 37 900 PLN (a LRTU bez zmian 42 400). Upierać się i dopytywać czemu nie LRTU ? Czy dać sobie spokój ? Skoro jest Power Trim i Tilt to nie powiniennem mieć problemu ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 Rozumiem, że te 3cm wiecej i 6kg wiecej nie stanowi dużego problemu ? 664-537=127, więc o jakie 3cm Ci chodzi? Silnik do tego riba powinien mieć kolumnę L. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogorek Opublikowano 28 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 Rozumiem, że te 3cm wiecej i 6kg wiecej nie stanowi dużego problemu ? 664-537=127, więc o jakie 3cm Ci chodzi? Silnik do tego riba powinien mieć kolumnę L. Jedynkę mi wcięło :) Moja klawiatura zjada niektóre cyferki i literki :( 13cm. Upierać się aby zmienili na LRTU ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 Pewnie, ze tak - może to błąd skoro kupujesz komplet... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogorek Opublikowano 29 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Napisałem do gościa i czekam ALE ... @Musti spójrz proszę na to zdjęcie https://www.facebook.com/seaswiftboats/photos/pcb.952872078060196/952870544727016/?type=1&theater To gdzie widać pawęż. Ona jest na równo. To jest model z zabudowaną pawężą Dotarłem do zdjecia: http://www.highfieldboats.com/wp-content/uploads/2014/09/10583825_946677175346353_444368951939410574_n.jpg A teraz spójrz na zdjecie "normalnego OM540" nie tej wersji DL (zabudowanej) http://www.seaswift.co.uk/images/hon11%2C7%2C13-1147%20-%20copy.jpg Pawęż jest wcięta a na tym perwszym linku nie - może dlatego ? No cóż czekam na odpowiedź od Anglika >>>>>>>>>>>>>>>> Anglik odpisał. Ta wersja OM 540 DL jest budowana pod silnik XRTU ... Mniej chlapie i pawęż mocniejsza ... Chyba wszystko OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.