Skocz do zawartości

Honda BF20 - problem, dym


apache66
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zakupiłem prawie nowy silnik Hondy BF20. Sprawdzałem go metodą garażową w kuwecie (odpowiedni poziom wody) i mam w związku z tym pytania do Was.

1. Otwór kontrolny chłodzenia wody. Leje się z niego woda już po odpaleniu, także ok. Ale są tam 2 otwory, stad pytanie powinno się lać z obu czy nie?

2. Po lekkim dodaniu gazy pojawia się jakiś dym. Idzie wg mnie z dołu gdzieś. Nie wiem czy to spaliny czy jednak coś jest nie tak. Dodam że przewoziłem go autem (ok 1 godziny na boku i to na złym boku bo na tym od rumpla a w instrukcji widziałem że powinien być na tym drugim boku bo na nim są te specjalne podpórki/ takie małe bloczki wystające). Czy to może być powodem tego dymu? I co dalej robić? Na wodę z nim i popływać czy coś poczyścić czy serwis?

 

Z góry dziękuję za podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedną dziurą powinna lecieć woda.

Jest to tylko "kontrolka" chłodzenia, pokazuje że w silniku funkcjonuje obieg wody chłodzącej.

Jeżeli np. zatkają się otwory w stopie, przez które woda jest zasysana, wówczas z otworu kontrolnego nie będzie tryskała woda.

Nawet jeżeli położysz silnik na właściwej stronie do transportu, to po dłuższym czasie takiego leżenia,

po odpaleniu, przez chwilę może być dymienie.To nie jest wada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...