diesel Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Witam serdecznie, mam problem z silnikiem Honda BF 50. Objawy są następujące. Silnik odpala, jak jest zimny jest ok, natomiast w miarę kiedy nabiera temperatury, zaczyna pracować nierówno i szarpie. Po zdjęciu fajki na 2 cylindrze nie ma różnicy, więc wygląda jak by nie palił właśnie na 2 cylindrze. Iskra na świecy bardzo słaba. Na pozostałych cylindrach ok. - moduł sprawdzony - jest ok - świece nowe - cewki sprawdzone są ok. - kable sprawdzone są ok. Brak pomysłów - czy może ktoś coś pomoże? Łódka pływa w WOPR Płock i strasznie potrzebna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ERDOL Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Świeca może mieć wadę pomimo że nowa, sprawdź, albo kable Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diesel Opublikowano 5 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Kable sprawdzone, świece sprawdzone chyba z 5 szt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panpikuś Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Ta łódka chyba niedawno była w serwisie tylko że na innych pracach. Chyba że pomyliłem osp z wopr... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davson Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Luzy na zaworach bym sprawdził. Na ciepłym mogą się kasować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diesel Opublikowano 5 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Oczywiście sprawdzę trop zaworów, bo każde info jest cenne, ale wydaje mi się, że to bardziej elektryka bo iskra jest bardzo słaba na drugiej cewce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davson Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 To zamień cewki i sprawdź czy nadal tak samo na innym cylindrze. Jak zmieniałeś cewki świece moduł i bez zmian to problem musi leżeć gdzie indziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diesel Opublikowano 6 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 Cewki były sprawdzone i są dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 6 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 Sprawdź jeszcze impulsatory i moduł ECM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diesel Opublikowano 6 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 I penie nie da się tego inaczej sprawdzić jak podmieniając na nowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diesel Opublikowano 6 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 Dodam jeszcze tylko, że łódka potrzebna nam szybko na obstawę Mistrzostw Polski Skuterów wodnych jakie mają być w weekend, a budżet organizacj cienki jak żyletka więc metoda prób i błędów odpada. Z góry dziękuje za każdą pomoc , która jest dla nas bezcenna. Taki nas dopadł pech z tą łódką. Z wodniackim pozdrowieniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRI Opublikowano 6 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 myślę,że szybciej i taniej będzie , jak zajmie się tym ktoś , kto robi to na co dzień ... pomijając doświadczenie i ewentualne weryfikacje podzespołów jaki kraj takie mistrzostwa ... i taki budżet ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 6 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 I penie nie da się tego inaczej sprawdzić jak podmieniając na nowy ? Wystarczy, że zamienisz impulsator a masz 3szt. Możesz też pomierzyć oporność. Niestety tylko cewki. Do ECM potrzebny jest dedykowany miernik. Zrób też pomiar w momencie braku cylindra ( po rozgrzaniu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diesel Opublikowano 10 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 Witam . Bardzo dziękuje za wszystkie podpowiedzi, łódka zrobiona. Mechanik zaczął od czyszczenia gaźników i pomogło ????. Z wodniackim pozdrowieniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 No, nieźle. Cylinder jak nie pali to świeca jest mokra ( od pakliwa albo wody!). Jak nie pali i świeca jest sucha to brak paliwa ( przyczyn może być kilka). Toż to elementarz motorowodniactwa. Zacząłęś od słabej iskry i dalej poszło tym torem. Skoro grzebałeś to nikt z nas nie wpadł na to, że na pierwszych lekcjach Cię nie było :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davson Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Nieraz łapy opadają. Ale tak jak powiadał. Świeca Boscha iskra Boscha a maszyna ni charosza. Tłok w cylinder jebjot a maszina nie idiot. Tak mawiał stary motocyklista z USSR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.