zarepio Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Witam. Jestem nowy. Posiadam Hondę 50 na gaźnikach. Łódka to 4,6 m DARMAR. Silnik zapala i pracuje prawidłowo. Jest problem na fali (Zatoka Gdańska). Przy większym bujaniu silnik zwalnia obroty. Należy go wyłączyć i ponownie odpalić. W czym jest problem. Wymieniłem filtr paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Sprawdź wężyk kontrolki wody. Może spadać i zalewać dolną obudowę silnika. Odpływy nie nadążają z odprowadzeniem i kolektor ssący podrywa wodę razem z powietrzem. Któryś cylinder zaczyna przerywać, Silnik zrzuca obroty przez co i pompa wody zmniejsza ciśnienie. Wyłączając silnik zatrzymujesz pompę i woda może spokojnie spłynąć z obudowy. Po ponownym uruchomieniu masz chwilę dobrej pracy silnika a potem już obudowa pełna i cykl się powtarza. Historia zna takie przypadki ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zarepio Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Dziękuję za sugestie. Podczas pracy silnika obserwuję wężyk kontrolny wody. Cały czas woda wypływa na zewnątrz silnika. Nawet po zatrzymaniu pracy przez pewien czas woda leci. Zdejmowałem pokrywę silnika. W środku niema śladu wody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.