sebak799 Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Witam Zakupiłem galię 485 z evinrude e-tec75km i od razu porażka. Silnik odpalał od strzału i nawet kiedy stał kilka tygodni to nie było problemów. Wybrałem się na małą wycieczke i po kilkunastu minutach silnik zgasł :( i nie dał się już uruchomić tzn nawet nie kreci rozrusznik. Sprawdziliśmy kable , stacyjke , wszystkie podłączenia i nic. Na głównym kablu prąd jest i podłączeniu mostka ( na chwile ) rozrusznik zakręcił. Jakieś pomysły , podpowiedzi? sebak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceksu79 Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Jakieś pomysły , podpowiedzi? tak. wybierz się do serwisu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucyfer Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Kolego ja na twoim miejscu wymontował bym rozrusznik i pojechałbym z nim do elektryka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Jak zgasł w trakcie plyniecia to raczej nie problem w rozrusznik - sprawdź bezpieczniki w silniku i przekaźniki. Widziałem jak wczoraj wracałes na krawacie. .. ::) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebak799 Opublikowano 10 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Rozrusznik na ''mostku'' zagadał tak , ze to nie to. Bezpiecznik sprawdziłem chyba jednak serwis mnie czeka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Rozrusznik na ''mostku'' zagadał tak , ze to nie to. Bezpiecznik sprawdziłem chyba jednak serwis mnie czeka A do kogo chcesz z tym silnikiem jechać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebak799 Opublikowano 10 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Zastanawiam się właśnie musze poszukać , popytać. Może ktoś poleci jakiś serwis? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceksu79 Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 na mapie masz 2 http://www.taurus.gda.pl/pl/serwis/ no ale byś coś więcej napisał o tym silniku? który rok? ile godzin? jaki olej lałeś? czy w ogóle silnik się obraca? czy robiłeś obowiązkowe konserwacje zimowe? czy to salon Polska czy z innego kraju sprowadzany? itd. itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebak799 Opublikowano 10 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Tyle co łudź z silnikiem kupiłem wcześniej miałem ROMANKE ze starą ( prostą) Y40km Odpalił normalnie popłynołem kawałek dogadaliśmy cene i tyle. Teraz stała na wodzie koło 4 tygodni , zapaliła od strzału. Tak jak pisałem płynołem kawałek i silnik zgasł po załączeniu zapłonu zegary się zapalają ale na starter już nie reaguje Dzisiaj na krótko daliśmy prąd na rozrusznik i obrócił. Za wiele to nie wiem o tym silniku - niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 A co wyświetla budzik w komunikatach? Po włączeniu zapłonu i obróceniu rozrusznikiem odpala? Diody na kompie co wyświetlają? Główny bezpiecznik jest cały? ,,...Za wiele to nie wiem o tym silniku - niestety..." - kupoiłeś silnik High- Tech więc czas się dowiedzieć co nie co z manuala ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebak799 Opublikowano 10 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Rozrusznikiem obróciłem tylko na zwarcie na chwile. Diody jakieś się świecą ale na wodzie niewiele można zobaczyć , a nie chciałem rozkręcać na wodzie. Musze wyciągnąć łudź tak aby był jakiś dostęp Główny bezpiecznik cały ( jeśli to ten obok rozrusznika ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebak799 Opublikowano 22 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 Witam Okazało się , że akumulator był zbyt słaby bo kabel masowy się przełamał ;D Ale przy okazji dowiedziałem się trochę o silniku :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.